پرچم‌دار شیائومی ردمی پرو

پرچم‌دار شیائومی ردمی پرو در بنچمارک انتوتو محک خورد

خبرهای مربوط به پرچم‌دار شیائومی ردمی پرو (Xiaomi Redmi Pro) در حال حاضر در سرتیتر بسیاری از وب‌سایت‌های خبری تکنولوژی جهان قرار گرفته و خبرهای مربوط به آن بسیار مورد توجه است. شیائومی طبق وعده‌ای که داده بود از فبلت Redmi Pro رونمایی کرده و قابلیت‌های بسیار جالب توجهی از آن آشکار گردید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های شاخص این دستگاه وجود دوربین دوگانه در پنل پشتی آن بوده که با قابلیت‌های خوبی نیز همراه است. یک سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 5 مگاپیکسلی تصاویر واضح و زیبایی را به ثبت می‌رساند. چندی پیش نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین پرچم‌دار شیائومی ردمی پرو منتشر شد و کیفیت عکس‌ها از قدرت دوربین آن حکایت کرد؛ اما در کنار این دوربین دوگانه مشخصات بارز دیگری نیز قرار گرفته است.

پرچم‌دار شیائومی ردمی پرومحصول جدید کمپانی شیائومی به یک نمایشگر آمولد فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل مجهز شده و پردازنده 10 هسته‌ای Helio X25 به آن قدرت می‌دهد؛ البته این پردازنده در مدل سطح بالاتر این گوشی جای گرفته و در نسخه پایه‌ای آن، تراشه Helio X20 دیده می‌شود. این گوشی از جهت فضای ذخیره‌سازی نیز به دو نسخه تقسیم می‌شود. مدلی با 3 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه‌ی دیگر با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در هر دو نسخه فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

حتی با وجود چنین مشخصاتی نیز نمی‌توان درباره عملکرد پرچم‌دار شیائومی ردمی پرو نظر قطعی داد؛ اما جزئیات منتشر شده از نسخه سطح بالای این دستگاه با پردازنده Helio X25، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در بنچمارک انتوتو بسیار جالب توجه بود. عملکرد این دستگاه از جنبه‌های مختلفی محک خورده و نتایج به‌دست آمده چشمگیر بود.

لازم به ‌ذکر است که نمرات به ‌دست آمده در بنچمارک Antutu از یک دستگاه ردمی پرو به ثبت رسیده که هنوز باتری آن به‌طور کامل شارژ نشده بود، انتظار می‌رود دستگاهی که به‌طور کامل شارژ شده باشد، امتیازات بالاتری را کسب کند. نتایج به‌دست آمده را می‌توانید در اسلایدهای زیر ملاحظه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام
    رام گلوبال برای این گوشی بهتره یاچین؟
    تفاوتشان درچیست؟
    ازلحاظ نرم افزاری وقدرت تفاوتی دارند؟
    ازلحاظ اپدیت بهاندرویدنوقا وسرویس دهی چطور؟

  2. چرا دیدگاه مرا حذف کردید مگه دیدگاه را هم حذف می کنند؟ شما تحمل دیدن دیدگاه را هم ندارید چه برسد به انتقاد سازنده!من با خواندن review های خوانندگان در سایت mobile.ir متوجه شدم که وجود حاشیه سیاه در لبه های نمایشگر در مدل Mi4 بدجوری تو ذوق میزنه حال دیدم همون قضیه در لبه های تصویر نمایشگر Redmi Pro هم وجود دارد وقطعاََ یک نقص و یک امتیاز منفی برای این مدل خواهد بود چرا که رویکرد سازندگان سایر برندها به صفحه نمایشگر با لبه های بسیار نازک و حتی بدون لبه متمرکز می باشد و شرکت شیائومی رندانه از این مزیت مهم گریز زده است و تکنولوژی سالهای 2014 و 2015 صفحه نمایشگر گوشی سامسونگ را تازه داره در صفحه نمایشگر گوشی جدید خود استفاده می کنه.اگه این گوشی میان رده است دلیل نمی شود که این نقطه ضعف را توجیه کند با اندک تجسس در مدل های جدید سایر برندها می توان گوشی های میان رده ای پیدا کرد که دارای صفحه نمایش بدون حاشیه و یا با لبه بسیار کوچک هستند.

  3. عالیه از این پردازنده نمیشه بیشتر توقع داشت

  4. ایولا ، عجب قدرتی ! درحد پرچمدارانه پارساله ، برای یک گوشی تقریبا میان رده ک فقط قیمتش میان ردست عاالیه