اولین گوشی مجهز به گوریلا گلس 5

گلکسی نوت ۷ به عنوان اولین گوشی مجهز به گوریلا گلس 5 معرفی شد

بالاخره انتظار بسیاری از دوستداران سامسونگ به سر رسید و فبلت جدید این غول کره‌ای معرفی شد. فبلتی که در کنار تمام ویژگی‌های بارز آن یک عنوان دهان پرکن را نیز یدک می‌کشد: اولین گوشی مجهز به گوریلا گلس 5 .

چند روز قبل شنیدیم که سامسونگ گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) و آیفون 2016 اپل، هر دو با محافظ جدید کمپانی کورنینگ، گوریلا گلس 5 همراه خواهند بود. دیروز در حالی که گلکسی نوت 7 به‌طور رسمی معرفی می‌شد، سامسونگ تائید کرد که این دستگاه از جدیترین محصول کمپانی کورنینگ برخوردار شده و نوت 7 اکنون به عنوان اولین گوشی مجهز به گوریلا گلس 5 مفتخر می‌شود.

گلکسی نوت 7؛ اولین گوشی مجهز به گوریلا گلس 5

Gorilla Glass 5 قویترین محافظ شیشه‌ای کمپانی کورنینگ تا به امروز است. آمارها و بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که تقریبا 85 درصد از صاحبان گوشی‌های هوشمند در جهان در یک سال گذشته حداقل برای یک‌بار، موبایل از دستشان به زمین افتاده است و بر اساس همین آمار 75 درصد از تمامی این سقوط‌ها از فاصله بین شانه تا کمر کاربر انجام شده است.

اولین گوشی مجهز به گوریلا گلس 5کورنینگ ادعا می‌کند که محافظ گوریلا گلس 5 در 80 درصد از سقوط‌های صورت گرفته از ارتفاع 5.25 پایی (1.6 متر) جان سالم به‌در برده و نمایشگر اسمارت فون‌ها را از خطر شکستگی نجات خواهد داد و اکنون این محافظ شیشه‌ای جدید نه تنها از نمایشگر دو طرف منحنی 5.7 اینچی گلکسی Note 7 محافظت خواهد کرد، بلکه پنل پشتی این گوشی را نیز از آسیب‌های احتمالی مصون نگه می‌دارد.

مجهز شدن هر دو پنل عقبی و جلویی Galaxy نوت 7 به این محافظ، مسلما این فبلت را بسیار بیشتر از گلکسی نوت 5 که با گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود، از تصادف‌های حاصل از سقوط در امان نگه خواهد داشت.

گوریلا گلس برای نخستین بار در CES سال ۲۰۰۷ رونمایی شد. از آن سال به بعد این محصول به صورت مداوم بهینه‌سازی شده و مقاومتش در برابر اشیا تیز و رها شدن از ارتفاع افزایش یافته است، ضمن اینکه ضخامتش نیز در طول زمان به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ye soal to en test haye ke beyn smart phone baraye ghodat badane mizaran doroghe na?!
    akhe ye testo didam iphone 6s ro az ertefa 10 m az samte screen andakhtan khat ham nayoftad baram ajibe mage mishe