می نوت 2

تصویر پرچمدار جدید شیائومی موسوم به می نوت 2 لو رفت

شرکت شیائومی به تقلید از طراحی محصولات سایر کمپانی‌های دنیای تکنولوژی شهرت یافته است و طبق تصویر لو رفته از پرچمدار آتی آن، می نوت 2 (Mi Note 2)، این تلفن هوشمند نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. گویی چینی‌ها علاقه‌ای به طراحی مخصوص خود ندارند و حتی در طراحی جدیدترین محصولات خود نیز از دیگران الهام می‌گیرند.
در اولین نگاه به عکس منتشر شده از می نوت 2 ، متوجه شباهت زیاد این موبایل به گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) می‌شویم. این گوشی همانند پرچمداران اخیر سامسونگ از دو لبه خمیده در دو طرف صفحه نمایش خود استفاده می‌کند که جلا و زیبایی خاصی به دستگاه می‌بخشد. لوگوی Mi در گوشه بالایی سمت راست به چشم می‌خورد و دکمه Home که با نوار نقره‌ای رنگ احاطه شده (مشابه طراحی می 5) در پایین دستگاه دیده می‌شود و احتمال می‌رود با سنسور تشخیص اثر انگشت ادغام شده باشد.

می نوت 2

بهره‌ گیری از نمایشگر خمیده توسط شیائومی موضوعی دور از انتظار نیست؛ چرا که چندی پیش این تولید کننده چینی طی قرارداد خود با کمپانی ال‌ جی (LG)، تعداد انبوهی صفحه نمایش خمیده را خریداری نمود. گرچه ال‌ جی به تکنولوژی نمایشگر خمیده تسلط کامل دارد، اما هنوز شاخه موبایل آن از این نوع نمایشگر استفاده نمی‌کند.

شایعات مشخصات می نوت 2 را بسیار قدرتمند توصیف می‌کنند

در حالی‌ که هنوز نام پرچمدار جدید شیائومی کاملا مشخص نیست و می‌تواند به صورت می اج (Mi Edge)، می اج نوت (Mi Edge Note) و یا می نوت 2 (Mi Note 2) نام‌گذاری شود، اما اطلاعات مربوط به سخت افزار آن فاش شده است. گفته می‌شود می نوت 2 به دو حالت فلت و خمیده روانه بازار خواهد شد و ممکن است تصویر لو رفته مربوط به نسخه خمیده این گوشی باشد. این موبایل زیر نمایشگر 5.7 اینچی با کیفیت Quad HD، خود از چیپست اسنپدراگون 821 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و از باتری بزرگ 4000 میلی آمپری برای تغذیه مدارهای خود استفاده می‌کند. طبق شنیده‌ها صفحه نمایش این گوشی به فشار حساسیت نشان خواهد داد و با بر چسب قیمت 526 دلاری پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

سال روز تاسیس کمپانی شیائومی حدود دو هفته دیگر است و احتمالا در مراسم بزرگداشت این رویداد، چینی‌ها دست به معرفی چند محصول جدید بزنند. گجت نیوز را دنبال کنید تا از جزییات جدیدترین پرچمدار شیائومی در آینده نزدیک مطلع شوید.

می نوت 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*