تست سقوط گلکسی اس 7 اکتیو

تست سقوط گلکسی اس 7 اکتیو و موتو زد فورس: کدام گوشی جان سالم به در می‌برد؟

همانطور که از نام گلکسی اس 7 اکتیو (Galaxy S7 Active) بر می‌آید، سامسونگ این تلفن هوشمند را با طراحی خاصی تولید کرده است که در مقابل آسیب های فیزیکی خصوصا هنگام سقوط برروی زمین از خود مقاومت زیادی نشان دهد. در سوی دیگر میدان، موتو زد فورس (Moto Z Force) موتورولا قرار دارد که ادعای چندانی برای ضد ضربه بودن خود ندارد با این حال به نظر می رسد این گوشی از مقاوت بسیار خوبی برخوردار است. با ما و تست سقوط گلکسی اس 7 اکتیو و موتو زد فورس همراه باشید.

شاید در ابتدای امر این مقایسه نا به جا جلوه کند، اما مطمئنا با دیدن نتایج حاصل از این تست شگفت زده خواهید شد. طراحی خاص و منحصر به فرد گلکسی اس 7 اکتیو علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربات و سقوط از ارتفاع 1.5 متری، از نفوذ آب و مایعات به درون دستگاه جلوگیری می‌کند و تقریبا در مقابل تمامی اتفاقات ناگهانی روزمره ایمن است. اما موتو زد فورس از نمایشگر نشکن استفاده می‌کند و به جز این، ادعای بیشتری برای اثبات ضد ضربه بودن خود ندارد.

تست سقوط گلکسی اس 7 اکتیو
تست سقوط گلکسی اس 7 اکتیو و موتو زد فورس

اولین مرحله از تست سقوط گلکسی اس 7 اکتیو و موتو زد فورس، رها کردن تلفن‌های هوشمند از ارتفاع یک متری و از پشت است. درحالی‌که این مرحله برای اس 7 اکتیو بسیار ساده جلوه می‌کند، اما موتو زد فورس عملکرد بهتری نسبت به پرچمدار سامسونگ از خود نشان داد. همچنین لوازم جانبی مخصوص موتو زد فورس به لطف اتصالات مهندسی شده و مستحکم خود از جای خود جدا نشدند و همچنان متصل باقی ماندند.

تست سقوط گلکسی اس 7 اکتیومرحله دوم تست سقوط گلکسی اس 7 و موتو زد فورس به رها کردن دو موبایل از پایین (درگاه شارژ) و ارتفاع مشابه مرحله قبلی مربوط می‌شود. اس 7 اکتیو به واسطه جنس پلاستیکی خود صدمه اساسی ندید اما بدنه فلزی موتو زد فورس متحمل خراش‌هایی از سقوط خود شد. صدایی که از برخورد بدنه دو تلفن هوشمند با زمین به گوش می‌رسد بسیار نگران‌کننده و دلهره آور است اما در عمل، آسیب چندانی به آن‌ها نرسید. بدین ترتیب در این مرحله اس 7 اکتیو عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت.

و حالا به هیجان‌انگیزترین قسمت تست سقوط گلکسی اس 7 اکتیو و موتو زد فورس می‌رسیم؛ سقوط از صفحه نمایش. نقطه توجه اصلی در این مرحله نمایشگر نشکن و ضد ضربه موتو زد فورس است که مسئولان موتورولا مانور زیادی برروی آن می‌دهند. همانطور که انتظار داشتیم گوریلا گلس 4 مانع از ایجاد ترک برروی صفحه نمایش اس 7 اکتیو شد. همچنین جای تعجبی نیست اگر بگوییم موتو زد فورس نیز از این مرحله جان سالم به در برد.

از آنجا که هردو موبایل هنوز فعال هستند و هیچ کدام خاموش نشده‌اند، تا زمانی که دیگر قادر به روشن شدن نباشند به انجام تست ادامه می‌دهیم. گلکسی اس 7 اکتیو حتی پس از 50 بار زمین خوردن نیز در وضعیت کاملا سالمی قرار داشت و هیچ ترکی برروی نمایشگر آن قابل مشاهده نبود. به نظر شما آیا موتو زد فورس می‌تواند به اندازه اس 7 اکتیو از خود مقاومت نشان دهد؟ طبیعتا در غیر این صورت اس 7 اکتیو برنده این رقابت خواهد شد.

برای مشخص شدن میزان مقاومت نماینده موتورولا و همچین اطلاع از برنده این جدال سخت، در ادامه شما را به دیدن ویدیوی تست سقوط گلکسی اس 7 اکتیو و موتو زد فورس دعوت می کنیم :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*