نسخه جدید سامسونگ گیر وی آر

پیش‌ فروش نسخه جدید سامسونگ گیر وی آر آغاز شد؛ فروش از 29 مرداد

کمپانی سامسونگ پس از پرده برداری از گلکسی نوت 7، در صدد آن شد تا نسخه جدید هدست واقعیت مجازی سامسونگ گیر وی آر (Samsung Gear VR) را نیز با پشتیبانی از درگاه USB نوع C روانه بازار کند. این هدست علاوه بر اضافه شدن درگاه جدید از بهبودهایی در زاویه دید و همچنین کارایی نیز برخوردار است.

سامسونگ چندی پیش گلکسی نوت 7، فبلت بالارده‌ی خود را که حاوی درگاه مدرن USB نوع C بود رونمایی کرد اما مسئله‌ای که در این بین وجود داشت عدم پشتیبانی از هدست سامسونگ گیر وی آر به تبع استفاده از این درگاه بود.

همان‌طور که می‌دانید این هدست حاوی یک ورودی میکرو USB است بنابراین سامسونگ تصمیم می‌گیرد تا با اضافه کردن یک درگاه رفت و برگشت و همچنین بازطراحی هدست سامسونگ گیر وی آر هر دو این ورودی‌ها را در قالب هدست جدیدی به بازار ارائه دهد. البته این هدست نسبت به نسل گذشته خود با بهبودهایی نیز همراه بوده است که از آن‌ها باید به افزایش زاویه دید از 96 درجه به 101 درجه و همچنین صفحه لمسی دوباره طراحی شده اشاره کرد.

نسخه جدید سامسونگ گیر وی آر را پیش خرید کنید

شما می‌توانید هم اکنون نسخه جدید سامسونگ گیر وی آر (Samsung Gear VR) را از طریق وب‌سایت آمازون پیش خرید کنید. البته کمتر از یک هفته دیگر در تاریخ 29 مرداد ماه نیز این هدست به صورت رسمی عرضه خواهد شد. این دستگاه از گوشی‌های گلکسی نوت 7، گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 6 اج پلاس پشتیبانی خواهد کرد.