گوشی ردمی نوت 4

گوشی ردمی نوت 4 و ردمی 4 روز آینده معرفی می‌شوند

گوشی ردمی نوت 4 و ردمی 4 فردا به طور رسمی معرفی خواهند شد؛ تیزر شیائومی به این نکته اشاره دارد. شمارش معکوس برای برگزاری رویداد شیائومی از هم اکنون آغاز شده است. رویدادی که در آن دو محصول جدید از این کمپانی نوظهور چینی در آن رخ نشان می‌دهند.

به تازگی تیزری توسط کمپانی شیائومی و با همکاری شرکت China Mobile در فضای آنلاین منتشر شد و آشکار کرد که این کمپانی گوشی ساز چینی قصد دارد تا در 25 آگوست (فردا، 4 شهریور ماه) رویداد خود را برگزار کند. خبرهای منتشر شده قبلی نیز این زمان را تایید می‌کردند. انتظار می‌رود که در طول این رویداد شیائومی به طور رسمی از شیائومی ردمی نوت 4 (Xiaomi Redmi Note 4) و شیائومی ردمی 4 (Xiaomi  Redmi 4) پرده برداری کند.

گوشی ردمی نوت 4 و ردمی 4 فردا، 4 شهریور ماه به طور رسمی معرفی خواهند شد

بر اساس خبرهای لو رفته، مشخصات شیائومی ردمی Note 4 این گونه خواهد بود: یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل در نمای جلویی خودنمایی خواهد کرد. تراشه Helio X20 مدیاتک که در زیر این نمایشگر و در دل این فبلت جای خوش کرده یک پردازنده مرکزی 10 هسته‌ای با سرعت پردازش 2.0 گیگاهرتز را حمل کرده و مجموعا مغز پردازشی این دستگاه را تشکیل می‌دهند.

گوشی ردمی نوت 4

گوشی ردمی نوت 4 در دو نسخه مختلف از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. مدلی از آن دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل دیگر که نسخه سطح بالاتر این گوشی است به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. در بخش ثبت تصاویر، یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این بسته تکنولوژیکی تمام انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری نسبتا بزرگ 4100 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

اما مشخصات شیائومی Redmi 4 که چندی پیش در بنچمارک گیک بنچ نیز محک خورد بدین صورت است. انتظار می‌رود که در نمای جلویی این گوشی یک نمایشگر 5 اینچی خودنمایی کند و تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام به آن قدرت دهد؛ تراشه‌ای که با یک پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای همراه خواهد بود. در این دیوایس پردازنده گرافیکی آدرنو 506 کارهای گرافیکی را مدیریت کرده و درست به مانند گوشی ردمی نوت 4 در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از آن با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و نسخه دیگر آن دارای 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

مسلما فردا جزئیات بیشتر به همراه تاریخ عرضه و قیمت گذاری برای این دو دستگاه مشخص می‌شود. زمان زیادی باقی نمانده با ما همراه باشید تا تمامی این جزئیات را با هم بررسی کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*