بهترین و جدیدترین مپ های تاون هال 9

بهترین و جدیدترین مپ های تاون هال 9 بازی کلش آف کلنز

سوپرسل (Supercell) کمپانی فنلاندی تولیدکننده بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) است که امروزه سود زیادی از بابت این بازی به جیب می‌زند. بازیکنان با سطح‌های گوناگون در این بازی با خرید جم سعی می‌کنند سرعت پیشرفت دهکده خود را افزایش دهند؛ درحالی که راه‌های ساده تری برای سرعت بخشیدن به روند بازی وجود دارد و در همین راستا، منتخبی از بهترین و جدیدترین مپ های تاون هال 9 را برایتان تهیه کرده‌ایم.
همانطور که می‌دانید برای پیشرفت دهکده باید بدانید چگونه حمله بزنید و چگونه دفاع کنید. نحوه حمله به لطف نیروهای متعدد بازی متنوع و سلیقه‌ای است اما میزان موفقیت در دفاع، به نحوه چینش ساختمان‌های شما بازمی‌گردد. به انواع مختلف چینش ساختمان‌های دهکده اصطلاحا «مپ» گفته می‌شود. در ادامه چندین مورد از بهترین و جدیدترین مپ های تاون هال 9 این بازی را معرفی خواهیم کرد.

بهترین و جدیدترین مپ های تاون هال 9 کلش آف کلنز 

بهترین و جدیدترین مپ های تاون هال 9 : فارمینگ

برای ارتقای قدرت حمله یک نیرو یا افزایش دوام و دفاع یک ساختمان، مپ فارمینگ بهترین و جدیدترین نوع مپ شناخته می‌شود. در این چینش حریف به گرفتن تعدادی کاپ از دهکده شما بسنده خواهد کرد و عملا از منابع دهکده شما مقدار ناچیزی کسر می‌شود. بدین ترتیب منابع بیشتری ذخیره می‌شود و زودتر به هدف خود دست خواهید یافت. در طول روز، کالکتورهای دهکده به جمع آوری مقدار زیادی از طلا، اکسیر و نفت می‌پردازند و اگر در کنار آن‌ها حملات حساب شده و موثری به دشمنانتان داشته باشید، می‌توانید تنها در عرض چند هفته پیشرفت دهکده را چندین برابر کنید. در نظر داشته باشید با انتخاب مپ فارمینگ، ممکن است به میزان زیادی از تروفی‌هایتان کاسته شود. ما فکر می‌کنیم ذخیره منابع برای آپگرید کردن نیروها و ساختمان‌ها اهمیت دوچندانی نسبت به افزایش تعداد تروفی‌ها دارند. اگر با ما هم عقیده هستید پس در انتخاب مپ‌های زیر شک نکنید.

بهترین و جدیدترین مپ های تاون هال 9 : تروفی

اگر به قسمت برترین بازیکنان جهان در بازی مراجعه کنید، متوجه تعداد بسیار بالای تروفی‌های آنان خواهید شد. مهم‌ترین روش جمع آوری تروفی‌ها دفاع موثر در برابر حملات دشمنان است. گرچه با انجام حمله قدرتمند تعدادی تروفی به دست خواهید آورد اما در صورتی که ساختمان‌های شما بتوانند از کسب ستاره توسط دشمن جلوگیری کنند، چندین برابر تروفی بیشتر نسبت به حمله عاید دهکده شما خواهد شد. ناگفته نماند با انتخاب مپ تروفی، منابع زیادی از دست خواهید داد. بنابراین در صورتی که مپ تروفی را برگزینید، دیگر به فکر ارتقای سطح ساختمان یا نیروها نباشید.

بهترین و جدیدترین مپ های تاون هال 9 : هیبرید

بیشتر بازیکنان کلش آف کلنز وقت آزاد زیادی برای پرداختن به دهکده خود ندارند ولی با این وجود تلاش می‌کنند تا دهکده‌شان همواره در مسیر پیشرفت باشد. در صورتی که شما نیز جزو این دسته افراد قرار دارید، مپ‌های هیبرید را از دست ندهید. این مپ‌ها تلفیقی از مپ‌های فارمینگ و تروفی هستند و کاربر می‌تواند با انتخاب مپ هیبرید علاوه بر ذخیره سازی منابع، تعداد تروفی‌های خود را نیز افزایش دهد. ناگفته نماند میزان افزایش تروفی و ذخیره سازی منابع در مپ هیبرید نسبت به دو مورد معرفی شده در بالا کمتر خواهد بود.

بهترین و جدیدترین مپ های تاون هال 9 :  وار

و اما می‌رسیم به مهم‌ترین بخش بازی کلش آف کلنز؛ جنگ بین قبیله‌ای. این جنگ که عموما با نام «وار» شناخته می‌شود از اهمیت بالایی برای قبیله برخوردار است و با دستیابی به برد در وار علاوه بر جایزه برای اعضای کلن، سطح کلی قبیله نیز ارتقا خواهد یافت. مپ تک تک افراد حاضر در وار بسیار اهمیت دارد، چرا که می‌تواند با مقاومت زیاد خود مانع از کسب ستاره یا درصد خرابی بیشتر توسط حریف شود و در نتیجه کلن را به برد نزدیک کند.

شما می‌توانید با جست‌وجو در گجت نیوز، مپ‌های سایر تاون هال‌های این بازی را مشاهده و بررسی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام خدمت دوستان.
    من حدود 8 ساله که کلش آف کلنز شده یکی از اولویت‌های زندگیم اون روز اولی که این بازی را یکی از دوستانم بنام جواد برای من نصب کرد بمن گفت از خونه ات باید مراقبت کنی بهش گفتم چطور میشه گفت باید مپ خوبی داشته باشی. اون حرف 8 سال پیش را من 1یکساله به درستی متوجهش شدم،
    چرا؟؟ چون اگه چیدمان مپت خوب نباشه یکی از پایه هات لنگه . من مپ های گجد نیوز را مرور که میکنم واقعا بعضی هاشون معرکه‌اند.
    تشکر میکنم از گجدنیوز که برای پیشرفت هرچه بهتر ما تلاش می‌کند.