گوشی گلکسی A8 سامسونگ

گوشی گلکسی A8 سامسونگ (مدل 2016) گواهی FCC را دریافت کرد

دو کمپانی اپل و سامسونگ رقبای بزرگ عرصه تکنولوژی به شمار می‌روند و بر خلاف این رقابت تنگاتنگ، سیاست‌های مختلفی را اتخاذ کرده‌اند؛ به عنوان مثال غول تولیدکننده کره‌ای سالانه گوشی‌های مختلفی را روانه بازار می‌کند، در حالی که اهالی کوپرتینو به دو الی سه مدل از آیفون‌های خود بسنده می‌کنند. پس از رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7)، حالا مدتی است که گزارشاتی از گوشی گلکسی A8 سامسونگ (مدل 2016) از دو سرویس گیک بنچ و GFXBench منتشر می‌شود.

گوشی گلکسی A8 سامسونگ به زودی از راه می‌رسد

پس از این گزارشات ضد و نقیض و شایعات مربوط به لو دهنده‌های مختلف، حالا کسب گواهی FCC توسط گوشی گلکسی A8 سامسونگ ما را از عرضه این محصول مطمئن کرده است. حالا به لطف ثبت این گواهی، اطلاعاتی از گوشی نسبتا بالا رده Galaxy A8 سامسونگ در اختیار داریم که در ادامه آنها را مرور خواهیم کرد.

صفحه نمایش این تلفن هوشمند طبق گزارش GFXBench، در اندازه 5.1 اینچی طراحی شده است. با این حال از آنجایی که نسخه کنونی گوشی گلکسی A8 سامسونگ یک فبلت 5.7 اینچی است، انتظار پنل مشابه با رزولوشن 1080 در 1920 را در مدل 2016 آن داریم. این محصول جدید که با شماره مدل SM-A810S شناخته می‌شود، از تراشه قدرتمند اگزینوس 7420 (SoC) سامسونگ بهره می‌برد؛ پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمندی که اخیرا در محصولاتی نظیر گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس به کار رفته بود.

علاوه بر این گفته می‌شود سامسونگ از سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در این محصول بهره خواهد گرفت. سنسور 16 مگاپیکسلی در دوربین پشت و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در بخش جلوی گوشی وظیفه ثبت سلفی و تماس‌های ویدیویی را بر عهده می‌گیرد. در نهایت این مجموعه به صورت پیش فرض با اندروید 6.0.1 مارشمالو عرضه می‌گردد. علاوه بر این به برخی از موارد بخش اتصالات نظیر تراشه ان اف سی، بلوتوث و همچنین پشتیبانی از اتصال 4G LTE اشاره شده است.

گوشی گلکسی A8 سامسونگ

هنوز حرفی از قیمت این محصول بر سر زبان‌ها نیامده است، اما این احتمال وجود دارد سامسونگ گوشی گلکسی A8 سامسونگ را در ازای 390 دلار در اختیار خریداران قرار دهد. با توجه به ثبت گواهی FCC باید در آینده نزدیک شاهد رونمایی کره‌ای ها از این گوشی مدل 2016 باشیم.

نظر شما در مورد این خبر و امکانات گوشی جدید و بالا رده سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*