آیفون 7 پلاس اپل

برچسپ جعبه آیفون 7 پلاس اپل نحوه ارائه ایرپادها را مشخص کرد

چیزی تا رونمایی رسمی اهالی کوپرتینو از آیفون 7 (Apple iPhone 7) و آیفون 7 پلاس اپل (Apple iPhone 7 Plus) باقی نمانده است و هنوز هم بازار شایعات پیرامون مشخصات این دو گوشی جدید داغ است. امروز نیز گزارشی جدید در مورد ایرپادهای اپل منتشر شد. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

همانطور که می‌دانید اهالی کوپرتینو به احتمال زیاد جهت باریک‌تر شدن بدنه آیفون‌های سال 2016 و همچنین قرار دادن باتری بزرگتر در آنها، خروجی جک 3.5 میلیمتری را از طراحی بدنه گوشی‌های خود حذف کرده است. به همین دلیل نیز تاکنون گزارشات متعددی پیرامون طراحی ایرپادهای جدید اپل به دست ما رسیده است؛ علاوه بر این برخی از لو دهندگان از قرار گرفتن مبدل در جعبه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل خبر داده بودند.

حالا به نظر می‌رسد بالاخره به جواب نهایی خود در مورد این موضوع رسیده‌ایم. امروز تصویری از برچسب جعبه نسخه 256 گیگابایتی از آیفون 7 پلاس اپل در فضای مجازی منتشر شد که در آن اعلام شده است چه لوازمی همراه با گوشی در جعبه ارائه می‌شوند. در این لیست ایرپادها به همراه کانکتر نوری ثبت شده‌اند. علاوه بر این برای کسانی که از هدفون‌های قدیمی بهره می‌برند یک آداپتور مبدل در نظر گرفته شده است تا مشکلی در این زمینه نداشته باشند. تاکنون برخی از شایعات و لو دهندگان نیز به این موضوع اشاره داشتند.

آیفون 7 پلاس اپل

البته هنوز نمی‌توان مطمئن بود که تصویر مربوطه از برچسب یک آیفون 7 پلاس گرفته شده است و ممکن است فردی آن را تایپ کرده و با پرینتر خود آن را چاپ کرده باشد. بنابراین هنوز نمی‌توان در این زمینه مطمئن بود. از آنجایی که هنوز یک الی دو هفته تا رونمایی اپل از این محصولات باقی مانده، مطمئنا شایعات بیشتری را در طی روزهای آینده در فضای وب مشاهده خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا از حذف درگاه 3.5 میلیمتری هدفون در آیفون‌های جدید و قرار گرفتن مبدل نوری در جعبه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل استقبال می‌کنید‌؟‌ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*