ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3 - Samsung Gear S3

ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3 رسما معرفی شد

اگرچه ساعت گیر اس 2 که سال گذشته در نمایشگاه IFA 2015 شاهد معرفی آن بویدم یک قدم بزرگ و جاه‌طلبانه از سوی سامسونگ در بین گجت‌های پوشیدی و ساعت‌های هوشمند بازار محسوب می‌شد، با این حال طراحی آن علی‌رغم مانور تبلیغانی که شرکت کره‌ای پیرامون آن برپا کرده بود مورد پسند بسیاری از خریداران قرار نگرفت، از این رو امسال سامسونگ تمام تمرکز خود را بر روی باز طراحی گیر اس 3 و افزودن قابلیت های جدید به آن در دو نسخه کلاسیک و بند چرمی (اسپرت) معطوف کرده است.در ادامه شما را با ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3 (Samsung Gear S3) آشنا خواهیم کرد.

بر این اساس سومین نسل از ساعت هوشمند گیر اس نیز همچنان از پلتفرم تایزن قدرت گرفته و هر دو نسخه آن از نمایشگری گرد و به مراتب بزرگ‌تر از نسل قبلی بهره می‌برند. ظاهر و مشخصات هر دو نسخه سامسونگ گیر اس 3 تقریباً یکسان بوده به طوری که ظرافت در به کار گیری حلقه‌ای طلایی رنگ بر روی بدنه از جنس فولاد آب دیده 316L به وضوح مشاهده می‌شود. البته شرکت کره‌ای مدعی است که چرخ‌دنده‌های کناری ساعت که نقش کلیدهای فرمان را بر عهده دارند، اکنون روان‌تر از قبل کار خواهند کرد که کار با این ساعت را در کنار تعبیه واچ فیس‌های جدید بیش از پیش لذت بخش می‌کند.

تصاویر ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3 فرونتیر (Samsung Gear S3 Frontier)

به طور کلی شاید بتوان تنها مزیت مدل Frontier نسبت به نسخه کلاسیک سامسونگ گیر اس 3 را در ظریف‌کاری‌های بیشتر و قابلیت به کار گیری بند چرمی در آن دانست. علی ایحال هر دو مدل ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3 به قابلیت مقاومت در برابر آب به واسط استاندارد IP68 مجهز شده‌اند و این یعنی نمایشگر 3.1 اینچی گرد این محصولات که توسط پوشش تازه معرفی شده گوریلا گلس +RS محافظت شده تا عمق 1.5 متری آب شیرین عایق‌بندی شده است.

تصاویر ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3 کلاسیک (Samsung Gear S3 Classic)

از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری مشابه هردو مدل این ساعت هوشمند سامسونگ می‌توان به تراشه دو هسته‌ای اگزینوس، 786 مگابایت حافظه رم، 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، ارتفاع سنج، فشار سنج و سرعت سنج، سنسور GPS مستقل و باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی که به ادعای شرکت سازنده در کار مداوم دست کم 3 روز کامل کاربر را همراهی می‌کند اشاره کرد.

البته ناگفته نماند که ضخامت بدنه این نسل از ساعت هوشمند گیر اس به 46 میلی‌متر افزایش یافته که ممکن است برای آن دسته از افرادی که عادت به تحمل وزن زیاد بر روی مچ خود ندارد کمی آزار دهنده باشد. سامسونگ همچنین حالت watch only را هم برای کاهش مصرف شارژ به گیر اس 3 آورده است که در هنگام فعال بودن آن شما با یک ساعت عادی رو به رو خواهید شد که تنها با 5 ساعت شارژ دست کم 24 ساعت روشن خواهد بود.

جدا از بحث طراحی، نسخه پیش‌فرض گیر اس 3 تنها قادر است پس از اتصال به گوشی هوشمند اندرویدی و آیفون شما از طریق بلوتوث و وای‌فای به اینترنت دسترسی پیدا کند، با این حال مدل Frontier دارای مودم LTE اسپیکر داخلی و میکرفون بوده و این یعنی آنکه برای برقراری تماس و دسترسی به شبکه اینترنت به گوشی همراه وابسته نخواهد بود. شرکت کره‌ای امسال همچنین در یک همکاری نزدیک با شرکت‌های مختلف، اپلیکیشن‌های مختلفی از قبیل Spotify را برای اجرا بر روی پلتفرم این ساعت بهینه کرده و این در حالیست که حتی با استفاده از فناوری NFC و اپلیکیشن Samsung Pay می‌توان از آن‌ها به منظور پرداخت‌های الکترونیکی این شبکه نیز استفاده کرد.

لازم به ذکر است که تا به این لحظه اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و قیمت نهایی این محصول منتشر نشده است، با این حال شنیده می‌شود که لااقل تا پایان پاییز سال جاری خبری از عرضه عمومی گیر اس 3 نخواهد بود.

گالری تصاویر نگاه نزدیک به هر دو مدل ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3

فروشگاه اینترنتی جانبی بهترین قیمت رم موبایل و متنوع ترین مدل های شارژر وایرلس موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*