تبلت گلکسی Tab A 10.1 مدل 2016

تبلت گلکسی Tab A 10.1 مدل 2016 به قلم S Pen مجهز خواهد بود

اگر چه تبلت گلکسی Tab A 10.1 مدل 2016 همین چند ماه پیش معرفی شد؛ اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا نسخه جدیدی از آن را عرضه کند. نسخه‌ای که گویا به قلم S Pen مجهز خواهد بود.

هفته گذشته تصاویری در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که تبلت گلکسی Tab A 10.1 را به تصویر کشیده بود. این تصاویر یک ویژگی منحصر به فرد داشت، قلم اس پن در آن به خوبی خودنمایی می‌‌کند. امروز هم Sammobile تصاویری با رزولوشن بالا از این دستگاه منتشر کرد. تمامی اینها تائیدیه‌ای هستند تولید و عرضه این محصول جدید.

تبلت گلکسی Tab A 10.1 مدل 2016 به قلم اس پن مجهز خواهد بود

گفته می‌شود قلم اس پن تبلت سامسونگ گلکسی تب A 10.1 با همان ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری همراه خواهد بود که در قلم استایلوس S Pen گلکسی نوت 7 وجود دارد. پس می‌توان انتظار داشت که این ویژگی ها شامل ترجمه سریع، قابلیت یادداشت نویسی بر روی نمایشگر خاموش و همچنین اپلیکیشن Notes که در گلکسی نوت 7 به نمایش درآمد، نیز باشد.

به گزارش برخی از منابع داخلی این کمپانی که امروز منتشر شد، سامسونگ گلکسی Tab A 10.1 مجهز به قلم اس پن بسیار شبیه به تبلت گلکسی Tab A 10.1 مدل 2016 است. همانطور که در تصاویر نیز می‌بینید، طراحی آن زبان طراحی نسل قبلی خود را حفظ کرده است. گویا این روال برای مشخصات درونی آن نیز صادق است؛ بنابراین انتظار داریم که پردازنده هشت هسته ای Exynos 78780 با سرعت پردازش 1.6 گیگاهرتز قدرت آن را تامین کرده و یک باتری 7300 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین کند. فضای ذخیره سازی نیز شامل 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که البته به نظر می‌رسد قابل ارتقا هم باشد.

تبلت گلکسی Tab A 10.1 مدل 2016

در بخش ثبت تصاویر نیز توقع داریم که در پنل پشتی تبلت گلکسی Tab A 10.1 مدل 2016 که البته به قلم اس پن نیز مجهز است، یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار بگیرد و در جلو برای گرفتن سلفی نیز دوربینی 2 مگاپیکسلی دیده شود. این دوربین ها مسلما از یک دوربین حرفه‌ای بسیار فاصله دارند؛ اما یادتان باشد که این تنها یک تبلت است.

تا این لحظه هیچ جزئیاتی از قیمت و یا زمان در دسترس بودن آن وجود ندارد. با این حال نمایشگاه IFA 2016 در راه است و کنفرانس های آن تازه شروع شده است.

تبلت گلکسی Tab A 10.1 مدل 2016

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش اینترنتی انواع عینک واقعیت مجازی و دسته بازی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*