آیفون 7

منتظر آیفون 7 مشکی رنگ باشید !

در راستای شایعات از پیش درز کرده پیرامون مشخصات آیفون 7 که هفته آینده قرار است طی مراسمی از آن به طور رسمی رونمایی شود، چندی پیش تصویری از قاب این گوشی به بیرون درز پیدا کرد که نشان می‌دهد نسخه‌ای از آیفون 7 قرار است به رنگ مشکی براق شبیه چیزی که پیش‌تر در مک‌پرو شاهد آن بودیم به بازار عرضه شود.

همان‌گونه که در جریان هستید، ساکنین کوپرتینو قرار است در تاریخ هجدهم اردیبهشت‌ماه از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در رنگ‌های طلایی، رزگلد و نقره‌ای رونمایی کنند و این در حالی است که یک منبع ژاپنی وابسته این شرکت به تازگی با انتشار تصویر فوق مدعی شده که امسال شاهد معرفی آیفون مشکی رنگ نیز خواهیم بود.

در سوی دیگر چندی پیش شایعه گردید که امسال مدل تیره رنگی جایگزین آیفون خاکستری خواهد شد و گزارش جدید نیز نشان می دهد که آیفون 7 علاوه بر مدل‌های همیشگی، در رنگ مشکی براق نیز عرضه خواهد شد.

این اطلاعات به واسطه وبلاگ ژاپنی Mac Otakara، به بیرون درز پیدا کرده که سابقه دیرینه‌ای در انتشار پیش از موعد ویژگی‌های محصولات اپل دارد. لازم به ذکر است که از زمان معرفی آیفون 3GS، آیفون 4 و 4 اس تاکنون، شرکت اپل از رنگ مشکی در گوشی‌های خود استفاده نکرده و به کار گیری مجدد این رنگ می‌تواند تغییر فاحش سیاست شرکت مذکور را در توجه به نیاز کاربران نشان دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*