وان پلاس 3

دومین بیلد از سیستم عامل اکسیژن 3.5.1 برای وان پلاس 3 منتشر شد

گوشی وان پلاس 3 (OnePlus 3) یک پرچمدار چینی به حساب می‌آید که با قیمت مناسب 400 دلاری خود، امکانات و سخت افزار پرچمداران قدرتمندی همچون گلکسی اس 7 – با قیمت 800 دلار – را ارائه می‌کند. البته با این حال خرید محصولات چینی همیشه با مشکلات خاصی همراه بوده است؛‌ از درجه بندی نامناسب صفحه نمایش این محصول در روزهای اول گرفته تا مشکلاتی که کاربران پس از نصب آپدیت‌های نرم افزاری با آنها مواجه می‌شدند.

به عنوان مثال آپدیت سیستم عامل اکسیژن نسخه 3.2.0 در اوایل ماه جولای در همان ابتدای کار با مشکل مواجه شد و پس از ثبت گزارشات متعدد از مشکل نصب آن، مسئولان مربوطه به فکر راه چاره افتادند. یک ماه بعد آپدیت دیگری برای کاربران گوشی وان پلاس 3 منتشر شد که مشکلاتی را برای سیستم پرداخت اندرویدی و فوکوس خودکار دوربین به وجود آورد. حالا نیز در حالی که هفته گذشته شاهد عرضه آپدیت سیستم عامل اکسیژن نسخه 3.5 بودیم، وان پلاس این هفته دومین بیلد از این نسخه را منتشر کرد.

اینکه آپدیت‌های جدید وان پلاس نیز مشکلاتی را برای گوشی کاربران به وجود آورند دور از انتظار نیست با این حال مسئولان شرکت وان پلاس از تلاش‌های بی وقفه خود در طراحی این به روز رسانی جدید گفته‌اند. قرار گرفتن 6 تغییر بزرگ و قابل توجه در کنار رفع باگ‌های معمولی در این آپدیت تا حدی برای ما غافلگیر کننده بود. یکی از مهمترین مشخصه‌های این آپدیت جدید مربوط به حالت تصاویر sRGB می‌شود – پرچمدار جدید وان پلاس در همان ابتدای معرفی خود با مشکل اشباع بودن بیش از حد صفحه نمایش مواجه بود.

در ادامه توجه شما را به لیست تغییرات مربوط به آپدیت 3.5.1 رابط کاربری اکسیژن جلب می‌نماییم:

  • افزوده شدن حالت تشدید رنگ
  • شخصی سازی آیکون باتری
  • شخصی سازی صفحه نمایش LED دستگاه
  • افزوده شدن حالت sRGBmode (در بخش Display> Screen Mode)
  • افزوده شدن حالت شب
  • بهبود تم تاریک رابط کاربری
  • رفع باگ‌های عمومی

گفته می‌شود حتی با نصب این آپدیت جدید نیز هنوز هم سیستم پرداخت اندرویدی دستگاه با مشکلاتی مواجه است. همچنین علی رغم ذکر نشدن مشکل کاربران با صدای دستگاه، در این آپدیت جدید این قبیل مشکلات نیز تا حد زیادی برطرف شده‌اند.

مشکلات و باگ‌های مختلف وان پلاس 3 در بخش‌های مختلف بسیار آزاردهنده و منفی بوده است، با این حال تلاش‌های مسئولان این شرکت در حل آنها و انتشار آپدیت‌های متعدد در نوع خود تحسین برانگیز است؛ مسئولان وان پلاس نشان داده‌اند که به شکایات تک تک کاربران خود رسیدگی می‌کنند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا تجربه کار با گوشی وان پلاس 3 را داشته‌اید؟‌ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*