بازی Noodles

بازی Noodles به مدت یک هفته در اپ استور رایگان شد

اپل هر هفته اقدام به انتخاب یک اپلیکیشن پولی در اپ استور به عنوان اپلیکیشن رایگان هفته می‌کند. اپلیکیشن رایگان این هفته‌ی اپ استور، بازی Noodles است که معمولا با قیمت 2 دلار جهت دانلود در دسترس قرار می‌گرفت. بازی Noodles یک بازی در سبک هوش و پازل است که شما باید با ضربه زدن به قطعات مشخص شده در صفحه‌ی بازی، اقدام به چرخش، حرکت دادن و ایجاد ارتباط بین آنها کنید. معمولا بازی‌هایی به سبک معمایی، بازی‌های آسانی نیستند و بازی Noodles نه تنها از این قاعده مستثنی نیست، بلکه در رده‌ی بازی‌های سخت نیز قرار می‌گیرد. با گجت نیوز همراه باشید.

بازی Noodles در حال حاضر دارای امتیاز بالای 4.5 از 5 است

بازی Noodles یک بازی اعتیادآور است. این بازی شامل هزاران معمای مختلف بوده که شما در حال حاضر می‌توانید به صورت مستقیم و کاملا رایگان آن را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب و اجرا کنید. این بازی نیازی به کرک کردن، باز کردن قفل، خرید سکه و کویین اضافی و یا آیتمی جهت خرید درون برنامه‌ای نداشته و کاربر می‌تواند با خیال راحت هم به تقویت حافظه و سرعت و دقت عمل خود بپردازد و هم ساعت‌ها وقت خود را با این سرگرمی پر کند.

توسعه دهنده‌ی بازی Noodles ادعا کرده که این بازی در همه‌ی کشورها دارای امتیاز 4.5 از 5 است. اگر شما هم به این سبک از بازی موبایل علاقمندید، فرصت را از دست ندهید و بدون نیاز به پرداخت هزینه، اقدام به دانلود و نصب آن از طریق لینک زیر نمایید. البته به این نکته نیز توجه کنید که زمان رایگان بودن بازی Noodles محدود است.

بازی Noodles برای سیستم عامل iOS – دانلود

در زیر می‌توانید تصاویری از محیط این بازی جالب را مشاهده کنید. همانطور که در تصاویر هم می‌بینید، این بازی شامل پازل‌های زیادی است که باید با دقت و سرعت عمل بالا حل شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*