احتمال پشتیبانی آیفون 7 از قلم هوشمند اپل

احتمال پشتیبانی آیفون 7 از قلم هوشمند اپل

در کنار تمامی ویژگی‌های متعدد و جدیدی که قرار است در انتظار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس باشد، پشتیبانی از قلم هوشمند اپل با نام Apple Pencil، یکی دیگر از جدیدترین اطلاعاتی‌ست که تنها دقایقی پیش از معرفی رسمی این گوشی هوشمند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. ظاهرا اوایل سال جاری نیز مدیر ارشد اجرایی اپل، آقای تیم کوک در رابطه با این قلم هوشمند و احتمال عرضه آن برای نسل جدید آیفون، اظهار نظر کرده بود که حالا و پیش از معرفی رسمی آن، اخبار مربوط به آن دوباره داغ شده است.

آیا سرانجام شاهد عرضه قلم هوشمند اپل برای آیفون 7 خواهیم بود؟

ماه ژوئن بود که آقای Vikram Chandra، روزنامه‌ نگار شبکه تلویزیونی NDTV در مصاحبه‌ای با آقای کوک در مورد موضوعات مختلفی از جمله قلم هوشمند اپل صحبت کرده بود که آقای کوک در پاسخ به آن از عدم تمایل کاربران برای داشتن قلم هوشمند استایلوس، خبر داده بود! همین موضوع باعث شد تا آقای چاندرا بخواهد در مورد مداد هوشمند Apple Pencil اطلاعات بیشتری را از آقای کوک جویا شود که وی اینگونه پاسخ داده است:

در ابتدا باید اشاره کنم که ما یک مداد هوشمند را توسعه دادیم، نه یک قلم استایلوس، و این واقعا یک تفاوت بزرگ است که شاید بسیاری از کاربران آن را نادیده بگیرند و بدون شک استیو جابز عاشق کارهایی‌ بوده که کاربران به کمک این مداد هوشمند، قادر به انجام آن خواهند بود. وی همیشه دوست داشت به مردم در خلق چیزهای جدید کمک کند و اگر شما تاکنون ندیده باشید که به کمک مداد هوشمند اپل چه چیزهایی را می‌توان خلق کرد، بدون شک شگفت‌زده خواهید شد.

همین صحبت‌های تیم کوک می‌تواند امید ما برای عرضه شدن قلم هوشمند اپل برای آیفون 7 را افزایش دهد چرا که وی صراحتا نام آیفون را آورده است. البته باید اشاره کنیم که پیش از این قلم هوشمند اپل برای تبلت‌ های آیپد نیز عرضه شده بود، اما اینکه آقای کوک اذعان داشته که ویژگی‌ها و کارهایی که کاربران به کمک این مداد هوشمند انجام خواهند داد غیر قابل باور است، شاید به نسل جدید آیفون و یا ویژگی‌های متفاوت آن مربوط باشد. به هر شکل، این اولین بار نیست که اپل می‌خواهد کاربران را با غافلگیر کند.

مداد هوشمند اپل

به هر حال اگر قرار باشد که قلم هوشمند اپل در اختیار دارندگان آیفون قرار بگیرد، احتمالا نسخه‌ی بزرگتر یعنی آیفون 7 پلاس بتواند گزینه مناسب‌تری برای این مداد هوشمند باشد. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و شاید حتی اپل در آینده بخواهد سری جدیدی از محصولات آیفون را با پشتیبانی از مداد هوشمند خود معرفی کند. به هر صورت باید منتظر شروع مراسم رسمی معرفی نسل جدید آیفون باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*