قیمت آیفون ۷ جت بلک به هیچ وجه ارزان نخواهد بود

قیمت آیفون ۷ جت بلک به هیچ وجه ارزان نخواهد بود

قبل از معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس توسط اپل، خیلی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند که این کمپانی قصد دارد مدل‌های جدیدی را به گستره‌ی رنگی دیوایس‌های خود اضافه کند و حالا این اتفاق با رونمایی از آیفون ۷ جت بلک (Jet Black) و یک مدل با رنگ مشکی مات عملی شد؛ رنگ‌هایی که اتفاقا طرفداران زیادی نیز خواهند داشت.

آیفون ۷ مدل جت بلک در واقع دارای بدنه‌ای با ظاهر براق و شفاف پیانو است و جالب است بدانید که کارشناسان قبل از انتخاب این نام توسط اپل، آن را به نام مشکی پیانویی صدا می‌شناختند. حالا که این مدل براق و شفاف عرضه شده است، خیلی از کاربران که مدت‌ها منتظر یک ظاهر خاص و جذاب بودند، به جمع طرفداران آن اضافه شده‌اند و این مدل احتمالا به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های سری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس تبدیل خواهد شد.

البته این مدل دارای زیبایی و جذابیت ویژه‌ای است، اما باید بدانید که بدنه‌ی آن در برابر خط و خش و نمایش خراش‌های جزئی استعداد بیشتری دارد و اگر فردی هستید که بیش از حد به این موارد اهمیت می‌دهید، حتما قبل از خرید بررسی‌های لازم را انجام دهید. در ضمن نکته‌ی دیگر این است که گوشی آیفون ۷ جت بلک تنها در حافظه‌های بالا عرضه می‌شود و شما نمی‌توانید این دیوایس را با فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی که مدل پایه‌ی آیفون ۷ محسوب می‌شود، خریداری کنید.

آیفون ۷ جت بلک و مدل پلاس آن تنها در دو حافظه قابل خریداری هستند

قیمت آیفون ۷ جت بلک به هیچ وجه ارزان نخواهد بود

مدل پایه‌ی آیفون ۷ آنلاک شده توسط اپل معادل ۶۴۹ دلار قیمت گذاری شده است، اما اگر طرفدار این رنگ مشکی جذاب و پر زرق و برق هستید، لازم است که حداقل رقمی معادل ۷۴۹ دلار را پرداخت کنید و آیفون ۷ جت بلک با فضای ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را خریداری کنید. در ضمن علاقه‌مندان می‌توانند  با پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر، به سراغ مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۷ پلاس بروند و نیاز خود به یک نمایشگر بزرگ و باکیفیت را تا برطرف کنند. حافظه‌های بالاتر نیز با صد دلار هزینه‌ی بیشتر قابل خریداری خواهند بود و اینگونه است که خرید مدل جت بلک هزینه‌ی بالایی را بر روی دست کاربران اپل خواهد گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*