سامسونگ گلکسی فولدر 2

گلکسی فولدر 2 معرفی شد؛ گوشی تاشوی جدید سامسونگ از راه رسید

پس از شایعات بسیاری که درباره سامسونگ گلکسی فولدر 2 (Samsung Galaxy Folder 2) بارها و بارها به بیرون درز کرد، عاقبت این دستگاه که شماره سریال SM-G1600 را با خود حمل می‌کرد توسط نمایندگی سامسونگ در چین به طور رسمی رونمایی شد. طراحی این گوشی ما را به یاد گوشی های تاشوی قدیمی می‌اندازد؛ اما خوشبختانه در دل آن پردازنده ای از کوالکام قرار گرفته و اندروید 6.0.1 مارشمالو مدیریت نرم افزاری را بر عهده دارد.

سامسونگ گلکسی فولدر 2 برای اولین بار حدود 6 هفته پیش در وب سایت آژانس رگولاتوری چین، تنا ظاهر شد و بسیار بزرگتر از گوشی های تاشویی بود که در یک دهه پیش تولید می‌شدند. نمایشگر 3.8 اینچی آن تنها کمی کوچکتر از نمایشگر 4 اینچی iPhone SE به نظر می‌رسد. بلندی این دستگاه در هنگام تا شدن 122 میلیمتر بوده و هنگامی که این گوشی به طور کامل باز شود طول قابل توجهی پیدا می‌کند (این مقدار تقریبا تا دو برابر افزایش پیدا می‌کند).

سامسونگ گلکسی فولدر 2 به طور رسمی معرفی شد

اجازه دهید مشخصات گلکسی Folder 2 را با نمایشگر آن آغاز کنیم. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 3.8 اینچی با رزولوشن تصویری 480 در 800 پیکسل است. پردازنده اسنپدراگون 425 در آن قدرتنمایی کرده، 2 گیگابایت حافظه رم داشته و 16 گیگابایت حافظه داخلی آن قابل ارتقا خواهد بود. در این گوشی هوشمند تاشو یک باتری 1950 میلی‌آمپر ساعتی موظف است تا انرژی مورد نیاز مجموعه را تامین کند. سامسونگ ادعا کرده که این باتری می‌تواند تا 318 ساعت در حالت استند بای آن را آماده به کار نگه دارد.

سامسونگ گلکسی فولدر 2

در پنل پشتی این گوشی دو سیم کارته یک دوربین 8 مگاپیکسلی در کنار یک فلش LED قرار گرفته و در جلو دوربینی 5 مگاپیکسلی قرار دارد. به نظر می‌رسد که این دوربین بتواند دوستداران سلفی را راضی نگه دارد.

در طول برگزاری رویداد رونمایی هیچ صحبتی درباره قیمت این دستگاه عنوان نشد؛ اما بر اساس شایعات قبلی احتمالا با برچسب قیمتی در حدود 285 دلار وارد بازار گردد. در ادامه توجه شما را به گالری تصاویر این محصول جلب می‌نماییم:

سامسونگ گلکسی فولدر 2

سامسونگ گلکسی فولدر 2

سامسونگ گلکسی فولدر 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*