هواوی میت 8

هواوی میت 9 سه ماه دیگر معرفی می‌شود؛ دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی، تراشه Kirin 960

بر اساس خبرها و شایعات منتشر شده از سوی منابع چینی، گوشی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) ، محصولی سطح بالا، حرفه ای و شگفت آور خواهد بود. این فبلت جدید که به احتمال بسیار زیاد در اواخر سال میلادی جاری به طور رسمی معرفی خواهد شد، بر اساس یکی از منابع خبری، با تراشه Kirin 960 ساخته شده توسط خود هواوی استفاده خواهد کرد.

هواوی میت 9 سه ماه دیگر معرفی خواهد شد؛ دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی به همراه تراشه 16 نانومتری Kirin 960

طبق اسناد و مدارک موجود این تراشه دارای طراحی 16 نانومتری بوده و از 8 هسته کورتکس A73 در بخش CPU بهره مند خواهد بود. علاوه بر آن در بخش خلفی بدنه گوشی نیز شاهد قرار گیری دو دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی خواهیم بود. این دوربین ها دارای سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) بوده و در کنار آن یکی از دوربین ها رنگی و دیگری سیاه و سفید (مشابه گوشی پی 9 هواوی) عکاسی خواهد کرد.

از طرفی چندی پیش یک تصویر تیزر مربوط به این گوشی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد. این تصویر کاملا جعلی و کاذب است. علاوه بر آن که تصویر گوشی به نمایش در آمده بر روی آن با کمی تغییر مربوط به میت 8 هواوی است.

میت 9 هواوی سه ماه دیگر معرفی می‌شود

تیزر جعلی مربوط به گوشی هواوی میت 9

اما موردی که در تصویر بالا نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت مربوط به اطلاعات مشخصات فنی این فبلت جدید است. پان جیوتانگ، تحلیلگر فعال در این حوزه، طی ماه آوریل در مورد این موضوع این طور اعلام کرده بود که گوشی هوشمند هواوی میت 9 مجهز به چیپست Kirin 960 در ماه دسامبر به طور رسمی معرفی خواهد شد. البته جالب است بدانید که در آن زمان علاوه بر تاریخ معرفی گوشی، اعلام کرده بود که این فبلت دارای دوربین های اصلی دوگانه 20 مگاپیکسلی در بخش پشتی خود نیز خواهد بود. در نتیجه بهتر است تصاویر مربوط به گوشی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) را که در تیزر مربوطه منتشر شده بود را از ذهن خود دور کرده و منتظر تصاویر جدید و البته واقعی از این گوشی باشیم.

در نهایت نظر شما در مورد این گوشی چیست؟‌ آیا هواوی میت 9 می‌تواند با تجهیز به تراشه و دوربین های جدید، رقیبی جدی برای گوشی های گلکسی نوت 7 سامسونگ یا آیفون 7 پلاس اپل و یا وی 20 الجی باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. گوشی فوق حرفه ای صبر کن بیاد بد بگیر

  2. زهرا خانم آذر ماه میاد قیمتشم 1میلیون نهصد شصت تومان است

  3. سری میت واقعا عالیه!دوستان من میخوام سری میت 8 رو بگیرم واقعا عالیه و عاشقش شدم اما دوربین 9 چشممو گرفته!عجله دارم واسه خرید الان دو دل شدم ببینم منتظر بمونم یا نه!میترسم منتظر بمونم اونوقت یهو بگن سال 96 میاد!!به نظرتون قیمتش چقد میشه وقتی بیاد؟؟تا ببینم صبر کنم ب صرفه تره یا نه!از لحاظ مالی دارم میگم!

  4. همیشه غول های این شرکت میت بوده
    من از اولین سری میت این برند رو تست کردم تا الان
    فوق العاده هست و شاید از نظر قدرتی با اسنپدراگون 821 زیاد تفاوتی نداشته باشه و حتی قوی تر باشه.

    تنها ایراد جدید هواوی در پرچم دارهاش افزایش قیمت هست که تقریبا الان به گوشی های گران تبدیل شده

    به نظر من تنها رقیب قوی هواوی گوشی های شیائومی هستند.

  5. 100% شک نکن این گوشی یه غول بی شاخ و دمه و برا همه گوشیا رقیبه چه سامسونگ چه الجی