باتری آیفون 7

ظرفیت باتری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشخص شد

تقریبا یک هفته قبل آیفون‌های جدید اپل به طور رسمی معرفی شدند و اطلاعات زیادی درباره ویژگی‌های آنها گفته شد، اما معمولا غول کوپرتینو برخلاف دیگر کمپانی‌های گوشی‌ساز جهان در روز معرفی، مشخصات فنی محصولات خود را اعلام نمی‌کند. یکی از این موارد ظرفیت باتری است و گویا در حال حاضر این مورد آشکار شده است. ظرفیت باتری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشخص شد.

در هفته گذشته و در طول برگزاری رویداد اپل معلوم شد که باتری اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس کمی بیشتر از نسل قبلی خود دوام خواهد آورد. اپل می‌گوید که پردازنده جدید کارآمدتر از نسل قبلی بوده که با بهینه سازی‌های نرم افزاری باعث می‌شود تا آیفون‌های جدید مدت زمان بیشتری کارایی داشته باشند. اما در این بین، ظرفیت اسمی باتری هر دو دستگاه نیز جهش خوبی داشته است. ظرفیت 1750 میلی‌آمپر ساعتی در آیفون 6s به 1960 میلی‌آمپر ساعت در گوشی iPhone 7 ارتقا یافته و ظرفیت باتری آیفون 7 پلاس از 2750 میلی‌آمپر ساعت در مدل آیفون 6s پلاس به 2900 میلی‌آمپر ساعت افزایش یافته است.

یک هفته پس از رونمایی، ظرفیت باتری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشخص شد

در حالی که باتری زیر 2000 میلی‌آمپر ساعت در میان گوشی‌های پرچمدار امروزی تقریبا دیده نمی‌شود؛ اما خوبی محصولات اپل این است که همگی در کوپرتینو ساخته می‌شوند. نرم افزار به طور خاص برای سخت افزار طراحی شده و همچنین بالعکس، مشخصات سخت افزاری با نرم افزار این دستگاه‌ها به خوبی هماهنگ شده است. این بدان معناست که آیفون های اپل حتی با باتری‌‌های کوچکتر نیز به راحتی می‌توانند با پرچمداران بزرگ بازار رقابت کنند.

باتری آیفون 7

آیفون 7

جالب است بدانید که گوشی‌های iPhone 6s و iPhone 6s Plus سال گذشته ظرفیت باتری کمتری نسبت به آیفون 6 و آیفون 6 پلاس داشتند. در حالی که باتری آیفون 7 بیشترین ظرفیت باتری آیفون‌های معمولی اپل در تاریخ این کمپانی را دارد، ظرفیت باتری آیفون 7 پلاس با 2900 میلی‌آمپر ساعت اندکی کمتر از ظرفیت باتری 2910 میلی‌آمپر ساعتی در آیفون 6 پلاس دو سال قبل اپل است.

باید صبر کنیم و در تست های عملی ببینیم که آیا ادعای اپل درباره بهبود عمر باتری آیفون‌های 2016 صحت دارد یا خیر. البته با وجود تراشه جدید اپل A10 و ظرفیت باتری بیشتر، مسلما آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از عملکرد قابل توجهی برخوردار خواهند بود.

باتری آیفون 7

آیفون 7 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*