خانه متحرک اودیسه

معماری و طراحی این خانه متحرک ، شگفت انگیز است

یک شرکت فرانسوی معتبر در صنعت خانه سازی سیار از یک خانه متحرک کوچک به نام اودیسه رونمایی کرده است. در طراحی این خانه سعی شده تا از نهایت فضای موجود استفاده شود و در کمترین فضا بهترین شرایط را برای سفری لذت بخش و جذاب مهیا کند. این خانه سیار با امکاناتی نظیر حمام، توالت، اتاق خواب و آَشپزخانه با قیمت 49 هزار دلار به فروش خواهد رفت.

مسافرت یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌هایی است که علاوه بر تمامی خاطرات خوبی که برایمان به جای می‌گذارد، چه از نظر سلامت روح و چه از نظر شادابی جسم می‌تواند به عنوان یک محرک خوب برای انسان شناخته شود. اما به طبع کیفیت یک مسافرت می‌تواند نقش تاثیر گذاری بر روی تمامی این قضایا داشته باشد و همواره یک مسافرت با استانداردهایی پایین حتی تاثیراتی سو به وجود خواهد آورد.

خانه متحرک اودیسه

در همین راستا شرکت فرانسوی Baluchon مدتهاست به طراحی و تولید خانه‌های متحرک مسافرتی می‌پردازد و همواره از این نام به عنوان برند برتر این حوزه یاد می‌شود. این شرکت اخیرا از جدیدترین خانه متحرک کوچک خود به نام «اودیسه» رونمایی کرده است. Baluchon در تلاشی تحسین برانگیز از هر سانتیمتر این خانه بهترین استفاده را کرده تا با طراحی غیر معمول، یک سالن در طبقه بالا، یک آشپزخانه که به دو قسمت تقسیم می‌شود و همچنین یک اتاق جهت پذیرایی از مهمانان که می‌تواند به عنوان اتاق خواب نیز استفاده شود را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

خانه متحرک اودیسه در بالای یک تریلر با اندازه‌ی 5.5 متر قرار می گیرد و فضای اشکوب آن نیز 20 متر مربع است. به لطف این طراحی شما می‌توانید یک ایوان کوچک را نیز جلوی اودیسه نقلی خود راه اندازی کنید و با چیدن چند صندلی و میز سیار، محیط جذابی را برای خوردن وعده‌های غذایی خود همراه با خانواده مهیا سازید.

از دیگر امکانات خانه متحرک اودیسه باید به یک اتاق خواب در طبقه بالا (که می‌توانید در هنگام عدم استفاده آن را به سمت دیوار فرو ببرید) و یک توالت و حمام کوچک اشاره کرد. نورپردازی‌های این منزل جذاب و نقلی توسط ال ای دی‌هایی با انرژی کارآمد بوده و گرمایش آن نیز توسط یک سیستم بخاری برقی استاندارد تامین می‌شود. آب این خانه متحرک توسط یک آب گرم‌ کن مهیای استحمام شما شده و برق آن نیز دقیقاً مشابه کاروان‌های دیگر قابل شارژ است. در انتها باید اشاره کرد که اودیسه‌ 3 تن و 350 کیلوگرمی شرکت Baluchon با قیمت 49 هزار دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*