هواوی پی 8 لایت جان یک مرد را نجات داد

هواوی پی 8 لایت، جان یک مرد را نجات داد

گوشی هوشمند هواوی پی 8 لایت (Huawei P8 Lite)، دستگاهی از سری مقرون به صرفه های این شرکت چینی به حساب می‌آید که سال گذشته به طور رسمی معرفی و به بازار عرضه شد. پی 8 لایت در ماه آوریل سال 2015 رسما معرفی و درست اوایل سال میلادی جاری بود که نسخه جدیدتر آن، هواوی پی 9 لایت (Huawei P9 Lite) نیز به بازار آمد. البته در آن تاریخ هواوی از دو گوشی دیگر با نام های پی 9 و پی 9 پلاس نیز رونمایی کرد. به تازگی گزارشی جدید و البته جالب از گوشی پی 8 لایت هواوی به دستمان رسیده است که توجه به آن خالی از لطف نخواهد بود. 

هواوی پی8 لایت جان یک مرد را نجات داد

بر اساس موارد ذکر شده از سوی منبع این گزارش، گوشی پی 8 لایت هواوی باعث شد در یک حادثه تیراندازی، فردی از اصابت گلوله در امان بماند. در حقیقت پی 8 لایت به صورت اتفاقی جان آن کاربر را نجات داد. این رویداد در افریقای جنوبی رخ داد جایی که سراج ابراهامز در حال بازگشت از یک جشن تولد به سمت خانه خود بود که ناگهان حادثه تیراندازی شروع شد. البته لازم به ذکر است که این اتفاق یک ماه پیش رخ داده بود و هم اینک اطلاعات مربوط به آن انتشار یافته و سرتیتر خبرگزاری ها قرار گرفته است. زمانی که سراج در حال بازگشت به خانه بود، تعدادی سارق به او حمله کرده و 20 دلار را از او به سرقت بردند. زمانی که گلوله شلیک شد او از حال رفت و بیهوش شد. اما گوشی پی 8 لایت هواوی که در جیب او قرار داشت جلوی گلوله را گرفت و نگذاشت که از آن مسیر وارد بدن او شده و به سراج آسیب وارد کند. این گوشی هوشمند در جیب کت او قرار داشت و با شلیک گلوله، تنها اثرهای به جا مانده، نشان خفیفی از زخم بر روی سینه او، محل سوراخ شدگی کت و همچنین سوراخی است که بر روی گوشی پی 8 لایت دیده می‌شود. در واقع سراج هم اینک در سلامتی کامل به سر می‌برد و هیچ گونه آسیب شدیدی به او وارد نشده است.

البته بهتر است بدانید که گوشی، کاملا نابود شده است. به همین منظور شرکت هواوی تصمیم گرفته به جهت جبران این موضوع یک دستگاه گوشی هوشمند پی 9 لایت را به ابراهامز اهدا نماید. البته این پایان داستان نبود. مدیر بازاریابی بخش افریقای جنوبی شرکت هواوی، ابراهامز و خانواده او را بیرون برای صرف ناهار دعوت کرده است. علاوه بر آن تمامی بلیط های VIP بازی های خانگی باشگاه Ajax Cape Town نیز به طور رایگان به او اهدا شده است. البته بهتر است بدانید که هواوی از جمله اسپانسرهای رسمی این باشگاه ورزشی به حساب می‌آید.

همان طور که شاهد بودید، این گوشی توانست به خوبی جان کاربر خود را نجات دهد. البته این اولین باری نیست که این اتفاق می‌افتد و گوشی هوشمند از عبور گلوله و وارد شدن آن به بدن فرد جلوگیری می‌کند. اما در هر صورت اتفاق پیش آمده تبلیغ بسیار خوبی برای این شرکت چینی و گوشی های هوشمند آن بود. خوشبختانه زمانی که گلوله شلیک شد این گوشی در بهترین مکان ممکن قرار داشت. گوشی هوشمند پی 8 لایت هواوی دارای بدنه ای تمام فلزی بوده و دارای مشخصات فنی مشابه یک گوشی میان رده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. میگم گوشی زمینی ندارین همشون که هوایین

  2. حالا اگه من هواوی بگیرم تو سوریه جلوی تَیر کلاش رو میگیره؟

  3. بازم این ادم نچسب های سامسونگ اومدن ،حرف بی ربط زدن،بمب ۷

  4. اینم یکی دیگه از کارایی ها ی هواوی به نظر من همه پلیسا باید از این گوشی داشته باشند بعدشم همه گوشی ها چینی اند برای مسال ایفونو چین میسازه فقط طرحش ماله امریکاست

  5. اون از سامسونگ ک دست سایپا رو از پشت بسته اینم هواوی ک نقش کولار رو بازی کرده واقعا برا شرکت سامسونگ متاسفم

  6. هوآوی آدم نجات میده سامسونگ آدم میکشه 🙂

  7. تمام فلز؟؟!!!
    بدنه ی این گوشی از پلاستیک برس خورده ساخته شده که شباهت زیادی به فلز داره اما خب فلز نیست.

    • پلاستیک برس خورده؟؟؟؟؟؟؟دوست عزیز پلاستیکو که برس نمیزنن.فقط فلزه که برس میخوره.شما یه دست که به بدنه گوشی بزنی متوجه فلزی بودنش میشی.

      • ظاهرا خط تولید هواوی خیلی خوب کار کرده که تونسته شما رو گول بزنه!!!!
        ثانیا هم فلز،هم پلاستیک و حتی گاهی اوقات سنگ میتونن برس بخورن و پرداخت بشن.
        و اینکه قطعا این گوشی در نسخه لایت فلزی نیست.

  8. موبایل هایی که اونا میسازن اینجوریه حالا چینیش بعد واسه ما هیچ کاری با موبایل نداری یهو میکشتت