معرفی گوشی LeEco Le Pro 3 - لی اکو لی پرو 3

گوشی LeEco Le Pro 3 رسما معرفی شد؛ قدرت‌نمایی اسنپدراگون 821 و رم 6 گیگابایتی

کمپانی چینی لی اکو بالاخره از قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان، گوشی LeEco Le Pro 3 (لی اکو لی پرو 3) پرده برداری کرد. مدل پایه این گوشی هوشمند از یک تراشه اسنپدراگون 821، رم 6 گیگابایتی، حافظه 4,070 میلی‌آمپری همراه با حافظه 64 گیگابایتی قابل عرضه خواهد بود تا ما با بهترین مشخصات داخلی ممکن نسبت به گوشی‌های حال حاضر موجود در بازار مواجه باشیم.

پس از مدت‌ها انتشار شایعه بالاخره امروز گوشی LeEco Le Pro 3 (لی اکو لی پرو 3) رسما توسط این شرکت چینی معرفی شد. این گوشی هوشمند جذاب با ارائه سخت افزاری قدرتمند و در عین حال نو میزبان مدرن‌ترین تراشه موبایلی جهان، تراشه اسنپدراگون 821 است و همچنین یک باتری با ظرفیت بسیار بالای 4,070 میلی‌آمپر را نیز ارائه می‌دهد.

معرفی گوشی LeEco Le Pro 3 - لی اکو لی پرو 3

تراشه اسنپدراگون 821 گوشی LeEco Le Pro 3 ؛ قدرتمندترین تراشه موبایلی جهان

شرکت چینی لی اکو ممکن است شما را نیز متعجب کند که چگونه با توجه به غول‌های قدرتمند مستقر در سیلیکون ولی موفق شده به خوبی در این صنعت قدرتمند ظاهر شود. ظاهرا باید محصول جدید آن‌ها، گوشی هوشمند لی اکو لی پرو 3 را نیز غولی بسیار قدرتمند حداقل بر روی کاغذ متصور شویم. دیوایسی که با یک تراشه مدرن و جذاب اسنپدراگون 821 و یک رم 6 گیگابایتی LPDDR4 همراه شده است و اهداف بزرگی را در سر می‌پروراند. گفته می‌شود که تراشه این گوشی از تراشه اسنپدراگون 820 به کار رفته در پرچم‌داران بزرگ دنیا و همچنین نخستین گوشی حاوی اسنپدراگون 821 یعنی ایسوس زنفون 3 دلوکس نیز قدرتمندتر خواهد بود.

این تراشه قادر به ارائه سرعتی تا 2.35 گیگاهرتز بوده و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 داخلی آن نیز در فرکانس 653 مگاهرتز به فعالیت خواهد پرداخت. البته زمزمه‌هایی نیز مبنی بر احتمال عرضه یک مدل دیگر حاوی رم 8 گیگابایتی گوشی LeEco Le Pro 3 به گوش می‌رسد که این قضیه را در آینده بیشتر روشن خواهیم کرد.

معرفی گوشی LeEco Le Pro 3 - لی اکو لی پرو 3

ادامه روند حذف جک هدفون با لی اکو لی پرو 3

این دیوایس امروز رسما در چین رونمایی شد تا ما پس از آیفون 7 و موتو زد شاهد حضور یک گوشی فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون دیگر باشیم. لی اکو از تکنولوژی صوتی CDLA ساخت خود در این محصول به کار برده که خروجی دیجیتال را به جای آنالوگ ارائه می‌دهد. ما برای نخستین بار این تکنولوژی را همراه با گوشی ال ایکو لی پرو 3 در جهان خواهیم دید. با این حال این کمپانی تصمیم گرفته تا بر خلاف اپل که درگاهی مخصوص به خود را به نام لایتنینگ طراحی کرده، از درگاه رایج یو اس بی نوع سی (USB Type-C) در پرچم‌دار جدید خود استفاده کند.

معرفی گوشی LeEco Le Pro 3 - لی اکو لی پرو 3

از دیگر مشخصات گوشی LeEco Le Pro 3 باید به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی 2.5D، حافظه داخلی 64 گیگابایتی غیرقابل ارتقاء، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و فلش ال ای دی همراه با فوکوس خودکار، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی در قسمت جلویی و همچنین یک باتری غول آسا با ظرفیت 4,070 میلی‌آمپر و پشتیبانی کننده از تکنولوژی شارژ سریع 3.0 اشاره کرد. با توجه به این باتری عظیم خوشبختان گوشی LeEco Le Pro 3 همچنان ضخامت بسیار کم در حد 7.5 میلی‌متر را حفظ کرده است. در انتها باید به رابط کاربری eUI 5.8 مبتنی بر اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره کرد که در راس بخش نرم افزاری این گوشی هوشمند قرار خواهد داشت.

معرفی گوشی LeEco Le Pro 3 - لی اکو لی پرو 3

قیمت و زمان عرضه

همان‌طور که انتظار می‌رفت لی اکو لی پرو 3 (LeEco Le Pro 3) در چند مدل مختلف قابل عرضه خواهد بود. مدل پایه این گوشی حاوی یک رم  4 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و با قیمت 270 دلار روانه بازار می‌شود. مدل‌های دیگر را نیز 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی (300 دلار)، 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی (375 دلار) و همچنین 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی (450 دلار) تشکیل می‌دهند. لازم به ذکر است که فروش این گوشی هوشمند از هفته آینده و در تاریخ 7 مهر ماه آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام اون سالا نیاز ب ی گوشی داشنم و بعد تحقیف اینو خریدم خودم تو بازار گوشیم
    الان بعد دو سال یک ریال هزینه بایت تعمیر نداده بودم ک زدو تاچشو بچه ام شکوند فک کردم دیگ باید بندازمش دور ولی تونستم تاچ ال سی دی شو سفارش بدم تو این وضعیت بازار ک ی هزینه ی تاچ ال سی دی کمتر از یک تومن نیست
    من تاچشو ۳۸۸ با هزینه ارسال از چین و اصلی شرکتی
    و چون گوشی برا تعمیر کار نا شناخته بود ۹۰ هم هزینه تعمیر دادم
    مجموع ۴۷۸
    گوشی ک با پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ و رام شش همین الانم بعد دو سال از کلی گوشیا بازار سر تره وباطری ۴۱۰۰ میلی امپرش حسگرش و کلا همه چیششش عالیه بعد دو سال کامل ازش راضیم فقط متاسفم و نمیدونم چرا کمپانیش دیگ چیزی نزد
    واقعا من یعد نزدیک ب دو سال ازش راضیم

  2. چرا نسخه رم 4 از رم6 گرونتره؟

  3. مدل 6 گیگ رم و حافظه 64 رو خریدم و به نظر گوشی خوبی میاد
    پارسال گوشی LeEco 1 Pro رو خریداری کردم که اگر از عملکرد نه چندان مناسب GPS ش بگذریم در کل گوشی خوبیه و ازش راضی ام. سرعت پردازش و کیفیت فیزیکی میتونم بگم عالیه…