گلکسی نوت 7 سالم

آغاز عرضه 500 هزار گلکسی نوت 7 سالم در آمریکا

خبر خوشی برای کاربرانی که پیش از این گلکسی نوت 7 را خریداری کرده و و منتظر تعویض آن از سوی سامسونگ بوده‌اند، داریم و آن، عرضه 500 هزار گلکسی نوت 7 سالم برای کاربران کشور آمریکا است. نسخه های معیوب از این گوشی هوشمند که پیش از این در اختیار کاربران قرار گرفته بود نیز قرار است به کارخانه‌های سامسونگ باز گردد، هر چند برخی از سرویس های پست همچون EdFox و UPS به دلایل مشخص، از حمل این گوشی هوشمند خودداری کرده‌اند.

500 هزار گلکسی نوت 7 سالم آماده عرضه در آمریکا: وضعیت کاربران دیگر کشورها هنوز مشخص نشده است

البته شاید لازم نباشد که باز هم در مورد تشخیص گلکسی نوت 7 سالم از معیوب صحبت کنیم چرا که تمامی نوت 7 های سالم، قرار است همراه با علامت باتری سبز (به جای علامت باتری سفید) در تمامی بخش‌ها، به دست کاربران برسد. پیش از فراخوانی جهانی سامسونگ، گزارش‌ها از عرضه یک میلیون گلکسی نوت 7 در آمریکا خبر می‌دادند. شاید ریاضی ما چندان قوی نباشد، اما با اخبار جدید مربوط به عرضه 500 هزار گلکسی نوت 7 سالم در این کشور، می‌توان گفت که شانس کاربران برای دریافت نسخه سالم از این گوشی در هفته جاری، 50-50 است.

باز هم اشاره می‌کنیم که جعبه نوت 7 های سالمی که هم اکنون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، یک مربع مشکی رنگ را بر روی خود دارند که می‌تواند راهی برای تشخیص نسخه سالم این دستگاه باشد.

آقای Tim Baxter، مدیر شعبه آمریکا شرکت سامسونگ، از تعامل نزدیک کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده (CPSC) با این شرکت خبر داده و اعلام کرده که مدیران سامسونگ، تمام تلاش خود را دارند تا بتوانند نوت 7 های سالم را هر چه سریع تر در به دست کاربران برسانند.

هنوز جزئیات مربوط به تعویض این گوشی هوشمند در دیگر کشورها از جمله ایران مشخص نشده، اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک، شاهد انتشار اطلاعاتی در این زمینه باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*