گوشی نوکیا 216

نوکیا 216 معرفی شد؛ آخرین گوشی مایکروسافت با برند نوکیا

به تازگی مایکروسافت از تلفن همراهی جدید پرده برداشته که شاید بتوان آن را آخرین محصول این شرکت با برند نوکیا دانست. بدون شک گوشی نوکیا 216 آن دستگاهی نیست که بسیاری از کاربران منتظر عرضه آن بوده‌اند چرا که این محصول جدید، با بهره گیری از سیستم عامل S30 که پیشتر توسط نوکیا توسعه داده شده را حتی نمی‌توان یک گوشی هوشمند خواند.

گوشی نوکیا 216 ؛ موبایلی غیر هوشمند اما کارآمد

پیش از این مایکروسافت اعلام کرده بود که بخش موبایل نوکیا به شرکت FIH Mobile، یکی از زیر مجموعه های کمپانی فاکسکان فروخته خواهد شد. اما به نظر می‌رسد پیش از اینکه این شرکت کوچک بخواهد کنترل آینده گوشی های نوکیا را به دست بگیرد، مایکروسافت سعی کرده تا یک محصول جدید را با این برند عرضه کرده و آخرین سود خود را از آن به دست آورد.

البته نباید تصور کنید که از هفته آینده گوشی نوکیا 216 وارد بازار کشورهایی همچون آمریکا خواهد شد. از آنجایی که چنین محصولی نمی‌تواند توجه کاربران چندان زیادی را در مناطق پیشرفته به خود جلب کند، سازندگان قصد دارند آن را وارد بازار کشورهای در حال توسعه کنند. هر چند اگر چندان به پشتیبانی از اپلیکیشن های مختلف و آخرین تکنولوژی های روز اهمیت نمی‌دهید، می‌توان گوشی نوکیا 216 را یک تلفن همراه بسیار کارآمد با باتری قدرتمند در نظر گرفت.

در مورد مشخصات فنی گوشی نوکیا 216 نیز می‌توانیم به صفحه نمایش 2.4 اینچی با رزولوشن 240×320، دوربین 0.3 مگاپیکسلی، حافظه رم 16 مگابایتی و البته باتری 1020 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم. سازندگان قصد دارند دارند نوکیا 216 را در سه رنگ مختلف سفید، مشکی و آبی سبز (Teal)، در اختیار کاربران قرار دهند. البته هنوز قیمت نهایی که مایکروسافت برای این محصول در نظر گرفته، مشخص نشده اما با توجه به مشخصات فنی آن می‌توان انتظار عرضه محصولی مقرون به صرفه از سوی مایکروسافت را داشته باشیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ تصور می‌کنید که عرضه گوشی نوکیا 216 می‌تواند پایان مناسبی برای همکاری مایکروسافت و نوکیا باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. به نظرم گوشی از این مزخرفتر پیدا نمیشه
    گوشی که متصل بشه به اینترنت ولی دانلودنکنه به چه درد می خوره یا سیستم عاملی که هیچ فیلمی نمی خونه

  2. سلام خسته نباشید واتساپ هم روی 216 نصب میشه عایا؟!

  3. سلام چه جوری به اینترنت متصل بشیم

  4. سلام
    نوکیا 216 زبان و فونت فارسی داره ؟

  5. سلام خسته نباشید .نوکیا ۲۱۶ ایا قابلیت شماره گیره سریع را دارد ؟