گالری تصاویر لی اکو لی پرو 3 (LeEco Le Pro 3)

تصاویر رسمی LeEco Le Pro 3 منتشر شد

همان طور که احتمالا میدانید گوشی LeEco Le Pro 3 چند روز پیش به طور رسمی معرفی شد. البته در این میان زمزمه هایی به منظور معرفی نسخه 8 گیگابایتی این گوشی هوشمند نیز به گوش می‌رسد. اما در هر صورت مدل معرفی شده دارای شش گیگابایت حافظه رم بوده و در کنار آن از چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام به همراه باتری 4,070 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. ضخامت بدنه این گوشی تنها برابر با 7.5 میلی متر است. LeEco Le Pro 3 قرار است با قیمت بسیار منصفانه 300 دلار به فروش برسد. البته تنها مشخصات فنی و قیمت این گوشی برای کاربران جلب توجه نمی‌کند. بلکه زیبایی ظاهری و طراحی آن نیز بخشی دیگر از جنبه های مثبت این گوشی به حساب خواهند آمد. در ادامه می‌توانید گالری تصاویر لی اکو لی پرو 3 (LeEco Le Pro 3) را از زویای مختلف مشاهده کنید.

بر اساس موارد منتشر شده به احتمال بسیار زیاد این شرکت گوشی Le Pro 3 را تا پایان سال میلادی جاری برای عرضه در منطقه امریکا آماده خواهد کرد. در صورت به وقوع پیوستن این موضوع، مسلما قیمت بسیار پایین و منصفانه این گوشی، مشکلات بسیار زیادی را برای شرکت هایی همچون اپل و سامسونگ ایجاد خواهد کرد.

در هر صورت بهتر است بدانید که این گوشی دارای بدنه ای تمام فلزی بوده و از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو استفاده خواهد کرد. وجود درگاه USB Type-C در بخش زیرین گوشی از دیگر مشخصات این دستگاه به حساب خواهد آمد. ابعاد نمایشگر LeEco Le Pro 3 برابر با 5.5 اینچ بوده و از دقت تصویر فول اچ دی استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی آن دقتی برابر با 16 مگاپیکسل را ارائه خواهد داد و دیافراگم آن نیز f/2.0 است.

گالری تصاویر لی اکو لی پرو 3 (LeEco Le Pro 3) :

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا این گوشی می‌توانید در بازارهای خارج از چین فروش خوبی را تجربه کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عااالی
    فقط میتونید بگید حدودا چه موقع میتونیم بخریمش؟
    البته بعضی از سایت ها هم هستند که با عرضه گوشی در چین اون رو به فروش میرسونند

    گوشی فوقالعاده ایه مخصوصا با این قیمت پایین

    و دو تا سوال
    کیفیتش که خوبه ؟
    چون بعضیا میگن پردازنده و دوربین و… اش فقط روی کاغذ عالیه و در واقعیت اینچنین نیست

    و اینکه کارت sd میخوره یا نه ؟

    میخوام بخرمش لطفا راهنمایی کنید