انفجار گلکسی نوت 2 در پرواز هند

انفجار گلکسی نوت 2 در پرواز هند

انگار که رسوایی محصولات شرکت سامسونگ قصد پایان یافتن ندارد. خبرهای مربوط به انفجار گلکسی نوت 7 بر فروش محصولات این کمپانی تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. امروز نیز شاهد آتش گرفتن یکی دیگر از محصولات این شرکت کره ای بودیم. اما این بار گلکسی نوت 7 حادثه ساز نبود؛ بلکه فبلت سال های دور این شرکت، گلکسی نوت 2 باعث این مشکل بزرگ شد. البته بهتر است بدانید که این بار این آتش سوزی هیچ گونه صدمه یا ناراحتی را ایجاد نکرده است. این موضوع در پرواز هند زمانی رخ داد که هواپیما از مقصد خود تحت پرواز شرکت IndiGo به شهر چنای سنگاپور طی مسیر می‌کرد. اما موضوع انفجار گلکسی نوت 2 چه بود و چه چیزی باعث ایجاد آن شد؟

انفجار گلکسی نوت 2 سامسونگ در پرواز هند صدمه ای در بر نداشت

در میانه پرواز مسافران شاهد انتشار دود از میان انبار چمدان ها بودند و از این رو سریعا خدمه های کابین پرواز را از این موضوع باخبر ساختند. با بازرسی و جستجو و همچنین دنبال کردن محل و منبع انتشار دود متوجه شدند که یک گوشی هوشمند در حال جرقه زدن و آتش گرفتن است. خوشبختانه در این حین هیچ گونه صدمه ای به سرنشینان، کادر پرواز و یا هواپیما وارد نشد و از طرفی هواپیما در موعد مقرر به صورتی کاملا سالم بر روی زمین فرود آمد.

اما موضوع مهم این است که هر گوشی هوشمندی ممکن بود در این پرواز مشتعل شده و آتش بگیرد. ولی متاسفانه از بد شانسی این شرکت کره ای، انفجار گلکسی نوت 2 خبرساز شد. این شرکت چه قدر باید بد شانس باشد که در بحبوحه انفجار و آتش سوزی های گلکسی نوت 7، حالا باید یک گوشی هوشمند دیگر آن هم میان آسمان آتش بگیرد. حالا آتش سوزی گوشی های سامسونگ در هواپیما را نیز می‌بایست به انفجار آنها در خانه و خودرو اضافه کنیم.

از آن جایی که شرکت سامسونگ تحت فراخوان بزرگ خود، در حال جمع آوری تمامی گوشی های گلکسی نوت 7 قدیمی است، شرکت ها و کمپانی هایی از اصناف مختلف مانند خطوط هواپیمایی، حمل و نقل شهری و حتی یک دانشگاه در امریکا، استفاده و حتی حمل آن (در خطوط هوایی، قرار گیری آن در چمدان) را ممنوع کرده‌اند.

هم اکنون اداره کل هواپیمایی هند در حال بررسی طرحی است تا به موجب آن به مسافرانی که یکی از گوشی های سری گلکسی نوت سامسونگ را در اختیار دارند هشدار داده و از او بخواهند طی پرواز گوشی خود را خاموش کند یا این که از حمل آن طی پرواز خودداری کند. شرکت سامسونگ هم اکنون در حال آماده سازی بیانیه ای رسمی به جهت توضیح در مورد این حادثه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اخه تو این همه سال ک نوت۲ اومده هیچ اتش گرفتگی ای نبود الان ک بحث نوت۷ باز شده یهو نوت ۲ و اس ۷اج ک شیش ماهه هیچ مشکلی ندارهمی ترکن یکم خودتون فک کنید بهش من طرف دار سامسونگ نیستم و سونی دارم ولی واقعا فک کنید و چرت و پرت رو ترویج نکنید

  2. من نمیدونم چرا توی همه خبرها مینویسن انفجار ! آخه انفجار مگه تی ان تی هست ! آتیش گرفتن نه منفجر شدن ..

  3. آشغال ساز بزرگ سامسونگ بازم حادثه آفرید …

    • آشغال ساز اپل هست و بس…به جرات میتونم قسم بخورم اینها از طرفداران و نون بخوران اپل هستن…مرگ بر آمریکا و اپل دزد
      اپل تا الان مفتخر به چند مورد جراحت شدید و حتی مرگ شده که هیچ کمپانی ای تا الان نتونسته ادم بکشه
      اطلاعاتت رو کامل کن

  4. باتریها اصل نیستن. اینم مطمئنا باتری اصلی سامسونگ نبوده.