اساسا ساخت یک بازی ویدئویی در آغازِ کار خود، چیزی بیشتر از یک مدیوم تجربی برای سرگرم کردنِ مخاطب نبود ولی به مرور سازماندهی و دارای قواعد بازاری نیز شد، بهطوری که امروزه یکی از ستونهای اصلی صنعت سرگرمی به شمار میآید.
0 ارسال شده توسط: حامد زاهدی 03 مهر 1395 ساعت 20:20
اساسا ساخت یک بازی ویدئویی در آغازِ کار خود، چیزی بیشتر از یک مدیوم تجربی برای سرگرم کردنِ مخاطب نبود ولی به مرور سازماندهی و دارای قواعد بازاری نیز شد، بهطوری که امروزه یکی از ستونهای اصلی صنعت سرگرمی به شمار میآید.
برچسب ها : گیمشات