مشخصات DTEK60 به طور کامل بر روی وبسایت بلک بری قرار گرفت!

مشخصات DTEK60 به طور کامل بر روی وبسایت بلک بری قرار گرفت!

احتمالا دیگر تا به حال همه‌ی شما عزیزان گجت نیوزی که به برند بلک بری علاقه‌مند هستید، می‌دانید که قرار است سومین اسمارت فون اندرویدی این کمپانی آمریکایی با نام بلک بری DTEK60 (در حال حاضر) عرضه شود. در اقدامی بسیار عجیب، به تازگی مشخصات DTEK60 به طور کامل بر روی وبسایت بلک بری منتشر شده و باعث تعجب تمام کاربران شده است!

تا به حال چندین وبسایت و حساب‌های کاربری مختلف بر روی شبکه‌های اجتماعی درباره‌ی بلک بری DTEK60 صحبت کرده بودند و مشخصات و تصاویری نیز از آن منتشر شده بود، اما هیچکدام از این تصاویر و اطلاعات لو رفته حتی نزدیک به میزان اطلاعات منتشر شده بر روی وبسایت بلک بری هم نمی‌شوند! این صفحه جند دقیقه پس از انتشار، بلافاصله از روی این وبسایت حذف شد و البته هنوز مشخص نیست که آیا این اقدام به طور تصادفی بوده و یا خود مسئولان بلک بری برای ایجاد هیجان در میان کاربران، آن را منتشر کرده بودند.

خوشبختانه قبل از حذف کامل صفحه که عبارت donotpublish به معنای عدم انتشار نیز در آدرس لینک آن وجود داشت، تعدادی از خبرگزاری‌ها آن را مشاهده کرده بودند و حالا ما می‌توانیم با اطمینان بالا درباره‌ی مشخصات DTEK60 صحبت کنیم. طبق این اطلاعات، اسمارت فون جدید اندرویدی بلک بری از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن کواد اچ دی و و تراکم پیکسلی ۵۳۴ پیکسل بر هر اینچ برخوردار است. درست مشابه نسل قبلی، این اسمارت فون نیز از کیبورد فیزیکی محروم است و البته دکمه‌ی Convenience Key اختصاصی بلک بری بر روی آن موجود خواهد بود.

با مشخصات DTEK60 به طور کامل آشنا شوید

مشخصات DTEK60 به طور کامل بر روی وبسایت بلک بری قرار گرفت!

آنطور که در اطلاعات وبسایت بلک بری آورده شده است، گوشی DTEK60 دارای ابعادی معادل ۱۵۳.۹ میلی‌متر طول، ۷۵.۴ میلی‌متر عرض و ۷ میلی‌متر ضخامت خواهد بود که این ابعاد در کنار وزن گرمی، بدنه‌ی اصلی این گوشی اندرویدی را تشکیل می‌دهند. کمپانی بلک بری از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی به عنوان مشخصات سخت افزاری اصلی این محصول پرده‌برداری کرده است.

یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص صحنه، دریچه‌ی نوردهی با مقدار f/2.0 و قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 4K، دوربین اصلی این اسمارت فون را تشکیل می‌دهد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دریچه‌ی نوردهی با مقدار f/2.2 و قابلیت ذخیره‌‌ی تصاویر سلفی عریض هم به عنوان دوربین دوم بلک بری DTEK60 ایفای نقش خواهد کرد.

یک باتری غیر قابل جدا شدن با ظرفیت ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز گوشی جدید بلک بری را تامین خواهد کرد و البته در کنار سیستم عامل اندروید آن، کاربران قادر خواهند بود که از اپلیکیشن‌های اختصاصی این برند آمریکایی در کنار قابلیت‌های امنیتی آن بهره‌ ببرند. یک پورت یو اس بی نوع سی با پشتیبانی از قابلیت OTG، قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت همراه LTE تا سقف ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۲، جی پی اس، GLONASS، سامانه‌ی ناوبری ماهواره‌ای (BeiDou)، ان اف سی و وای فای دو بانده‌ (Wi-FI a/c) نیز دیگر مشخصات این اسمارت فون را تشکیل می‌دهند که البته خبری از پشتیبانی از رادیوی اف ام در آن نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*