گلکسی نوت 7 در بازی GTA V

تماشا کنید: در دنیای GTA V از گلکسی نوت 7 چه استفاده‌ای می‌توان کرد؟

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ توانسته است با فراخوانی گوشی های گلکسی نوت 7 معیوب، از تعداد انفجارها و آتش‌سوزی‌ها و دیگر حوادث به وجود آمده برای این دیوایس بکاهد. از طرفی این شرکت در حال عرضه دوباره گلکسی نوت 7 و بازگشت به حالت اولیه خود نیز است، اما جالب است بدانید که در این میان باز هم واکنش‌های خنده‌دار و تمسخر‌آمیز کاربران به انفجار گلکسی نوت 7 وجود دارد. این بار در محیط بازی GTA V؛ اما شاید سوال این باشد که گلکسی نوت 7 در بازی GTA V چه می‌کند؟

گلکسی نوت 7 در بازی GTA V غوغا به پا کرد

در دنیای دیجیتال همواره شرکت‌های بزرگ اشتباهاتی را مرتکب می‌شوند که تقریبا جبران‌ناپذیر است. کمپانی‌های اپل و مایکروسافت نیز قبلا هر کدام به خاطر اشتباهاتشان به شکلی خاص به تمسخر گرفته شده بودند. اما حالا شاهد هستیم که واکنش‌های تمسخر‌آمیز نسبت به گلکسی نوت 7 معیوب در فضای مجازی غوغا کرده است. در ویدیویی که در وب سایت یوتیوب در حال به اشتراک‌گذاری و نمایش است، گلکسی نوت 7 معیوب و قدیمی که مستعد انفجار بود، به عنوان اسلحه‌ای شبیه به نارنجک دستی توسط کاربر در بازی GTA V مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلکسی نوت 7 در بازی GTA V قابلیت چسبندگی داشته و از این رو در بازی آن را می‌توانید به هر سطحی بچسبانید:

همان‌طور که در کلیپ فوق شاهد هستید، فرد در فضای بازی ابتدا وارد فروشگاه اسلحه فروشی می‌شود جایی که تمامی انواع اسلحه‌های سبک و سنگین قابل مشاهده هستند. اما در این میان به مورد جالبی برخورد خواهید کرد. درست در داخل اتاقک شیشه ای نارنجک‌های دستی، با گلکسی نوت 7 مواجه خواهید شد که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به گلکسی نوت 5 دارد. این بخش که توسط گروه Modded Games طراحی شده است، به شما نشان خواهد داد که گلکسی نوت 7 در بازی GTA V چطور می‌تواند شما را به هیجان آورده و از طرفی شهر را ویران کند!

هر چند مسلما شرکت سامسونگ این مود از بازی GTA V را بازی نکرده و به آن نخواهد خندید، اما کاربران از منفجر کردن اشیا درون بازی بسیار لذت خواهند برد. در هر صورت جدا از این بازی و شوخیهایی که در پی آن است، گلکسی نوت 7 معیوب و انفجار باتری SDI آن به کسی آسیب جدی وارد نکرده است. علاوه بر آن چند روزی است که دیگر خبری در مورد انفجار گلکسی نوت 7 نمی‌شنویم. شاید حالا زمان آن فرا رسیده باشد که گلکسی نوت 7 در بازار گوشی های هوشمند بدرخشد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا آمار فروش گلکسی نوت 7 همانند نسخه‌های قبلی درخشان و قابل توجه خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام . میگم سامسونگ ک ب از بازی شکایت نکرد ؟

  2. برادر من ۹۲ تا کشته و زخمی داشته اونوقت هیچ آسیب جدی وارد نکرده؟ چندتا خونه و ماشین منفجر شدن آسیب جدی وارد نکرده؟ شما دیگه آخر فن هستین

  3. سامسونگ ایران .کام

  4. اینجا سایت سامسونگ