رابط کاربری شیائومی MIUI 9 بر پایه اندروید 7.0 نوقا در راه است

بر اساس اسکرین شاتی که امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شد، این احتمال وجود دارد که شرکت شیائومی در حال کار بر روی نسخه بعدی رابط کاربری خود با نام شیائومی MIUI 9 بر پایه اندروید 7.0 نوقا باشد. همان طور که می‌دانید فعلا دستگاه های این شرکت از نسخه 8 این رابط کاربری استفاده می‌کنند که بر پایه اندروید مارشمالو طراحی و ساخته شده است. 

رابط کاربری شیائومی MIUI 9 بر پایه اندروید 7.0 نوقا خواهد بود

رابط کاربری شیائومی MIUI 9 بر پایه اندروید 7.0 نوقا خواهد بود. نسخه قبلی این رابط کاربری (MIUI 8) در ماه آگوست برای بعضی از دستگاه های این شرکت عرضه شد. متاسفانه این تصویر اسکرین شات اطلاعات دقیقی از قابلیت های این نسخه جدید را در اختیارمان نمی‌گذارد. با نگاهی به تصویر تنها می‌توانیم متوجه شویم که MIUI 9 6.9.23 شماره دقیق نسخه ای است که قرار است برای دستگاه ها عرضه گردد.

شیائومی MIUI 9 بر پایه اندروید 7.0 نوقا در راه استبر اساس گزارشات منتشر شده از سوی وب سایت Tech Updates، تعدادی از دستگاه های هوشمند شرکت شیائومی تا ماه دسامبر یا ژانویه لانچر MIUI 9 را (که از روی نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا ساخته شده است) دریافت خواهند کرد.

در این لیست نام دستگاه هایی همچون ردمی نوت 3 (Redmi Note 3)، ردمی نوت 4 (Redmi Note 4)، ردمی 2 پرایم (Redmi 2 Prime)، ردمی 3 (Redmi 3)، ردمی 3 اس (Redmi 3S)، ردمی 3 ای (Redmi 3A)، ردمی پرو (Redmi Pro)، می 4 اس (Mi 4s)، می 4 سی (Mi 4c)، می 4 آی (Mi 4i)، می 5 (Mi 5)، می مکس (Mi Max)، می نوت (Mi Note)، می پرو (Mi Pro)، می پد 2 (Mi Pad 2) و همچنین دستگاه های جدید و قدرتمندی مجهز به چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام مانند می 5 اس (Mi 5s) و می 5 اس پلاس (Mi 5s Plus) به چشم می‌خورد.

علاوه بر آن به تازگی تصاویر و خبرهای بسیار زیادی در مورد گوشی جدید شیائومی می نوت 2 به بیرون درز کرده است. به احتمال بسیار زیاد تا چندی دیگر شاهد معرفی آن خواهیم بود. از این رو این احتمال نیز وجود دارد که به همراه آن، این نسخه از رابط کاربری شیائومی نیز معرفی شده و دستگاه نیز به طور پیشفرض به آن مجهز باشد.

همانند دیگر لانچر یا رابط کاربری ها، MIUI شیائومی نیز منتقدان و طرفداران خاص خود را دارد. اما موضوعی که بیشتر از آن استقبال می‌کنند مربوط به قابلیت های شخصی سازی بسیار زیاد این رابط کاربری است.

در هر صورت امکان دارد تا چندی دیگر شاهد عرضه نسخه ای پیش نمایش از این رابط کاربری جدید باشیم تا ببینیم این رابط نرم افزاری چه قابلیت های جدیدی را ارائه می‌دهد. فعلا به نظر می‌آید که شیائومی در حال تست کردن این نسخه بر روی گوشی های هوشمند و تبلت های خود باشد اما در هر صورت به زودی نسخه ای پیش نمایش از آن منتشر خواهد شد. پس منتظر خبرهای جدیدی در این حیطه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*