نمونه تصاویر دوربین گوگل پیکسل با هشتگ NoFilterNeeded# توسط گوگل منتشر شد

نمونه تصاویر دوربین گوگل پیکسل با هشتگ NoFilterNeeded# توسط گوگل منتشر شد

وقتی که گوگل از گوشی های گوگل پیکسل (Google Pixel) و پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) خود رونمایی کرد، خبر از کارایی و عملکرد بالای دوربین این گوشی ها داد و گفت که دوربین گوگل پیکسل بهترین در نوع خود است. امروز نمونه تصاویر دوربین گوگل پیکسل منتشر شده که به نظر می‌رسد مهر تاییدی بر این ادعا باشد.

گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال جدیدترین گوشی های گوگلی هستند که با همکاری شرکت تایوانی اچ تی سی (HTC) ساخته شده‌اند. دوربین به کار رفته در این گوشی ها، شامل یک دوربین 12.3 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است که توسط گوگل و به صورت گسترده‌ای بهینه‌سازی شده‌اند. این دوربین 12.3 مگاپیکسلی توانست در تست‌های وب سایت DXOMark امتیاز بسیار بالای 89 را به خود اختصاص دهد و به همین دلیل از این حیث در رتبه اول قرار بگیرد.

پیش از عرضه این گوشی های جدید گوگل در تاریخ 20 اکتبر (29 مهر)، گالری عکسی توسط ایساک رینولدز (Isaac Reynolds) منتشر شده که در آن نمونه تصاویر دوربین گوگل پیکسل نشان داده شده است. ایساک که خودش این تصاویر را شکار کرده، همان کسی است که در زمان معرفی این گوشی ها، قابلیت های دوربین گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال را شرح داده بود. او این گالری را با توضیح «بی‌نیاز به فیلتر با گوشی جدید پیکسل» و با هشتگ NoFilterNeeded# منتشر کرده که در آن تصاویری معمولی با حالات نوری مختلف گرفته شده‌اند.

البته، نمی‌توان با اطمینان گفت که این نمونه تصاویر دوربین گوگل پیکسل ، ویرایش نشده‌اند. با توجه به اینکه این تصاویر دربرگیرنده‌ی خصوصیات EXIF هستند، به نظر نمی‌رسد مستقیما از گوشی آپلود شده باشند. ولی در هر صورت، می‌توان با اطمینان گفت که این نمونه تصاویر به فیلتر کردن یا ویرایش نیاز ندارند.

این آلبوم شامل 19 تصویر است که ما همگی آنها را در قالب گالری عکس زیر برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

نمونه تصاویر دوربین گوگل پیکسل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*