دماسنج مادون قرمز فلو

دماسنج مادون قرمز فلو ؛ وداع بیماران با دماسنج های سنتی

پنج روز پیش، نامزدم احساس کرد که بیمار شده است. بیماری او در ابتدا با آب‌ریزش بینی آغاز شد، در ادامه با سرفه‌های شدید همراه بود و در نهایت او را وادار کرد تا به مطب برود. در حال حاضر هم که من در حال نوشتن هستم، پزشک برای نامزدم آنتی بیوتیک تجویز کرده است. در این بین دماسنج مادون قرمز فلو به عنوان یک دیوایس کارآمد به کمکم آمد.

دائما نگران درجه تب نامزدم بودم، لذا هر لحظه دمای بدنش را اندازه می‌گرفتم، اما برای اندازه‌گیری دمای بدن نامزدم و درجه تب او از دماسنج‌های معمولی که بر اساس حرکت مقداری جیوه در شیشه ای نازک کار می کنند استفاده نکردم. در عوض با استفاده از دماسنج مادون قرمز فلو، که یک دماسنج بدون تماس فیزیکی است استفاده کردم.

مدت زیادی‌ست که روند تولید و ساخت فلو را دنبال می کنیم. هشت ماه پیش بود که برای نخستین بار در مورد این محصول مطلب نوشتیم و این در حالی بود که این دیوایس مراحل ابتدایی ساخت خود را طی می کرد، اما در نهایت یک شرکت که با سرمایه‌های مردمی کار می کرد از تولید این محصول حمایت کرد و در حال حاضر این دماسنج به تولید انبوه رسیده و می‌توانید به صورت آنلاین و تنها با پرداخت 50 دلار آن را خریداری کنید.

چگونه دماسنج مادون قرمز فلو را راه اندازی کنیم؟

پس از سفارش، محصول بسته‌بندی شده را در یک جعبه به اندازه یک پاکت سیگار تحویل گرفتم. محتویات جعبه شامل دماسنج فلو، یک باتری کوچک و یک کیف کوچک مخصوص حمل فلو بود. تنها کاری که مانده بود قرار دادن باتری در دستگاه و در ادامه دانلود برنامه بود و در نهایت روشن کردن بلوتوث تلفن همراهم.

در ابتدا فلو را روی اندروید امتحان کردم. درجه بندی دما در فلو به صورت پیش فرض بر اساس فارنهایت تنظیم شده بود، لذا اگر خارج از ایالات متحده زندگی می‌کنید باید درجه‌بندی آن را بر روی سلیسیوس تنظیم کنید. برای اندازه‌گیری دمای بدن بیمار باید گزینه “Single measurement” را در برنامه انتخاب کنید، در ادامه فلو را به فاصله یک سانتیمتری از پیشانی بیمار قرار دهید و دکمه دستگاه را روشن کنید، پس از آن شاهد خواهید بود که درجه حرارت بدن بیمار به سرعت بر روی گوشی ظاهر می شود.

مزیت‌های دماسنج مادون قرمز فلو در قیاس با دماسنج های سنتی

برنامه فلو به شما اجازه می‌دهد روایتهای مختلفی از دیتاهایی داشته باشید که این برنامه جمع‌آوری می کند و در نهایت تصمیمات بهتری اتخاذ کنید. همچنین می‌توانید پروفایل شخصی خود را درست کرده و یا کلیه نتایج دوره‌های مختلف بیماری را ثبت کنید، همین مورد به شما اجازه می‌‌دهد تا سابقه دمای بدن خود را در دوره‌های زمانی طولانی ثبت کنید.

پروفایل‌های شخصی که با استفاده از برنامه فلو تهیه می‌شوند می توانند برای خانواده‌های پرجمعیت مفید باشند و از آنجایی که برای استفاده از فلو نیازی به تماس فیزیکی وجود ندارد، لذا می‌توان بدون ترس از پخش شدن میکروب از آن استفاده کرد، اما شما سخت افزار را نمی‌خرید، بلکه در واقع شما قابلیت جمع‌آوری اطلاعاتی را می خرید که بر اساس آن اطلاعات می‌توانید برای سلامتی عزیزان خود تصمیمات عقلانی‌تری اتخاذ کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*