نتایج تست باتری ال جی وی 20 منتشر شد + مقایسه با دیگر رقبا (4)

نتایج تست باتری ال جی وی 20 منتشر شد + مقایسه با دیگر رقبا

گوشی ال جی وی 20 (LG V20) محصولی است که به دلیل برخورداری از قابلیت‌های سطح بالا و البته نوآورانه، توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرده و از این رو خریداران و کاربران منتظر انتشار بررسی بخش‌های مختلفط از آن هستند. بررسی عملکرد باتری یکی از این قسمت‌ها به حساب می‌آید. حالا بهتر است بدانید که نتایج تست باتری ال جی وی 20 منتشر شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا این موضوع را دقیقا بررسی کنیم.

گوشی هوشمند ال جی وی 20 در کنار در اختیار داشتن مشخصات فنی سطح بالا، درست همانند یک پرچمدار، دارای قابلیت‌هایی جدید همانند نمایشگر دوم، دوربین دوگانه، سخت افزار پخش باکیفیت صدا و ضبط آن است. علاوه بر این موارد، ویژگی خاصی که تقریبا دیگر هیچ گوشی پرچمداری آن را ارائه نمی‌کند، قابلیت تعویض باتری دستگاه است که در وی 20 شاهد آن هستیم.

فبلت 5.7 اینچی ال جی به تازگی در آمریکا برای فروش در دسترس کاربران قرار گرفته است. این گوشی از یک بدنه فلزی بسیار سخت و مستحکم استفاده می‌کند. وی 20 در کنار وجود مشخصات فنی بسیار خوب، از قابلیت افزایش حافظه به کمک کارت حافظه جانبی نیز برخوردار است. اما در مورد باتری و عملکرد آن چه می‌توان گفت؟

گوشی‌های تولید شده توسط شرکت کره‌ای ال جی هیچ گاه نتوانستند در بخش باتری و تست‌های مربوط آن، از رقبای سرسخت خود در شرکت‌های بزرگ دیگر پیشی گرفته و نتایج بسیار درخشانی را از خود برجای بگذارند. در هر صورت وی 10 (نسخه پیشین) از یک باتری سه هزار میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بود. امسال ال جی قول داده است که در این بخش، کاربران با عملکرد بهتری از سوی باتری دستگاه و شارژدهی آن روبه‌رو باشند.

به همین دلیل حالا گوشی وی 20 از یک باتری قابل تعویض با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. در تست باتری ال جی وی متوجه شدیم که این گوشی در زمینه میزان شارژدهی باز هم از فبلت‌های شرکت‌های سامسونگ یا اپل عقب مانده و بازنده میدان است.

تست باتری ال جی وی 20 – میزان شارژدهی باتری گوشی

نتایج تست باتری ال جی وی 20 منتشر شد + مقایسه با دیگر رقبا (1)همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، با این که باتری وی 20 عملکرد بهتری را نسبت به نسل پیشین از خود نشان داد اما در مقایسه با گوشی‌های گلکسی نوت 7، اس 7 اج یا اپل آیفون 7 پلاس نتوانست امتیازی درخشان و مناسب را به دست آورد. در تست باتری ال جی وی 20 میزان روشنایی نمایشگر گوشی بر روی 200 نیت قرار داشت و دستگاه توانست امتیاز شش ساعت و 23 دقیقه را به خود اختصاص دهد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، فبلت‌های شرکت‌های سامسونگ و اپل امتیازات بسیار درخشانی را در این بخش به نفع خود به ثبت رساندند. البته بهتر است بدانید که امتیاز به دست آمده از سوی وی 20، در سطح ضعیف هم نبوده و میزانی رضایت‌‌بخش به حساب می‌آید.

تست باتری ال جی وی 20 – مدت زمان شارژ باتری گوشی

نتایج تست باتری ال جی وی 20 منتشر شد + مقایسه با دیگر رقبا (2)اما این تمام داستان نبود؛ بخش دیگری از این تست مربوط به مدت زمان شارژ کامل باتری گوشی می‌شود. شاید گوشی اپل آیفون 7 پلاس در زمینه شارژدهی باتری عملکرد درخشانی را از خود بر جای گذاشته باشد اما در زمینه شارژ کامل باتری، عملکرد بسیار ضعیفی را از خود ارائه داد. در واقع شارژ کامل باتری آیفون 7 پلاس از صفر تا 100 درصد، مدت زمانی برابر با سه ساعت و 18 دقیقه طول خواهد کشید.

نتایج تست باتری ال جی وی 20 منتشر شد + مقایسه با دیگر رقبا (3)

خوش‌بختانه گوشی وی 20 به طور پیش‌فرض از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. به منظور شارژ کامل باتری این فبلت، یک ساعت و 26 دقیقه زمان نیاز خواهد بود. یعنی کمتر از نصف مدت زمان شارژ کامل باتری فبلت جدید شرکت اپل. اما امتیاز درخشان دیگری در این بخش مربوط به گوشی وی 10 می‌شود. این گوشی به طور پیش‌فرض از آداپتور شارژ 16 واتی (ولتاژ 9 ولت و جریان 1.8 آمپری) استفاده می‌کند.

البته شاید جالب باشد بدانید که در تست‌های به عمل آمده متوجه شدیم که وی 20 در ابتدا بسیار سریع‌تر از نسخه قدیمی خود شارژ می‌شود، اما زمانی که به درصدهای انتهایی نزدیک می‌شود، فرایند شارژ کامل دستگاه با سرعت بسیار کمتری پیش می‌رود. از سویی دیگر می‌بایست به این نکته نیز اشاره کرد که ظرفیت باتری وی 20 کمی بیشتر از نسخه قدیمی آن است.

به نظر شما آیا نتایج تست باتری ال جی وی 20 رضایت‌بخش بوده و توانسته است توجه کاربران و خریداران را به سمت و سوی خود جلب کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. 9 ساعت 49 مدت زمان مونده به انفجار نت 7 بود نه میزان شارژدهیش ??

  2. عاقا توروخدا یکی بگه کِی میتونیم اینو بخریم
    مردم بخدا

  3. کلا تو الجی مدل وی رو دوس دارم هر چند خودم طرفدار سونی هستم