فیلیپس گوشی هوشمند اندرویدی W732 را در چین معرفی کرد

فیلیپس ممکن است در ایالات متحده یک نام تجاری مرسوم تلفن های همراه نباشد ، اما هنوز هم بازار گوشی های هوشمند چین را به شدت متحول می کند.آخرین گوشی تولیدی فیلیپس در این زمینه گوشی هوشمند اندروید 4 ، W732 است . و قرار است به زودی  در بازار عمومی چین عرضه شود.

از ویژگی های این دستگاه ال سی دی 4.3 اینچ  WVGA ، صفحه نمایش IPS رنگی با رزولوشن 800 در 480 ، پردازنده 1GHz تک هسته ای مدل MediaTek MT6575 ، دوربین 5 مگاپیکسل ،  HSDPA 7.2Mbps،  HSUP 57.6Mbps ، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزممن فعال ، وای فای ، بلوتوث ، جی پی اس و باتری 2400 میلی آمپر است.این گوشی در  رنگهای مشکی ، صورتی ، سبز ، سفید ، و آبی به بازار  عرضه خواهد شد.


این باتری که یکی از ویژگیهاای بارز این گوشی هوشمند است می تواند با توجه به ترکیب با سایر روشهای صرفه جویی در مصرف برق تا 10.5 ساعت کار کند ، یک مزیت دیگر این گوشی هوشمند بهره گیری از صفحه نمایش IPS است که نه تنها بیش از صفحه نمایش AMOLED به صرفه جویی در مصرف برق کمک می کند بلکه از پخش رنگ صفحه که معمولا در صفحه نمایش AMOLED وجود دارد نیز جلوگیری می کند .
فیلیپس W732 تا آخر این هفته در فروشگاه های  خرده فروشی به فروش می رسد. هنوز از قیمت فروش این گوشی هوشمند اطلاع دقیقی منتشر نشده.


منبع : phonesreview

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*