تصاویر واقعی می نوت 2 شیائومی

انتشار تصاویر واقعی می نوت 2 شیائومی پیش از رونمایی رسمی

کمتر از 2 روز دیگر تا معرفی رسمی شیائومی از می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) فرصت داریم. در حقیقت سه شنبه همین هفته، این بالا‌رده به صورت رسمی معرفی خواهد شد و بالاخره این همه شایعه پیرامون آن خاتمه خواهد یافت؛ با این حال ساعاتی پیش منابع نزدیک به این شرکت چینی تصاویر واقعی می نوت 2 شیائومی را منتشر کردند که بر اساس آن‌ها دیگر مطمئن هستیم این موبایل به نمایشگر دو لبه خمیده تجهیز گردیده است.

با نگاهی به تصاویر واقعی می نوت 2 شیائومی بدون شک درخواهید یافت که قاب جلویی پرچمدار جدید شیائومی بسیار شبیه گلکسی اس 7 اج طراحی گردیده، به طوری که گمانه‌زنی‌ها در رابطه با تامین این پنل دو لبه خمیده توسط سامسونگ را افزایش می‌دهد.

 تصاویر واقعی می نوت 2 شیائومی

این گوشی دارای نمایشگری از نوع آمولد با ابعاد 5.7 اینچی و با وضوح تصویر QHD یا همان 1440p است. بر اساس موارد ذکر شده، نمایشگر این گوشی به طور کامل و 100 درصد، گستره رنگی NTSC را تحت پوشش قرار خواهد داد. از سویی دیگر یک سنسور امنیتی ثانویه در کنار حسگر اثر انگشت وجود دارد که اثر چشم کاربر را اسکن خواهد کرد. این حسگر عنبیه چشم را در گوشی گلکسی نوت 7 نیز شاهد بودیم.

در هفته‌های اخیر شایعات متعددی پیرامون مشخصات و قابلیت‌های پرچمدار جدید شیائومی منتشر گردیده که بر اساس آن‌ها می‌دانیم این محصول دارای تراشه ارتقا یافته اسنپدراگون 821 به تپش است. البته ناگفته نماند که برخی منابع تایید کرده‌اند که پنل QHD می نوت 2، به فناوری تاچ سه بعدی یا همان فورس تاچ که بسته به میزان فشار اعلام شده، واکنش مختلفی را بروز می‌دهد، تجهیز شده است. در سوی دیگر این محصول بالا‌رده به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است.

 تصاویر واقعی می نوت 2 شیائومی

این گوشی از دو حسگر IMX318 و IMX378 سونی استفاده می‌کند. این دو سنسور به ترتیب دارای دقت تصویر 23 و 12 مگاپیکسلی هستند. البته هنوز چگونگی عملکرد دو دوربین به طور دقیق و کامل ذکر نشده است، اما احتمال می‌دهیم که ساختار آن مشابه دوربین‌های دوگانه گوشی ردمی پرو بوده و دوربین 12 مگاپیکسلی به جهت ثبت و ضبط اطلاعات مربوط به عمق میدان تصویر استفاده گردد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی موبایل می نوت 2 شیائومی می‌توان به NFC برای کار با سیستم پرداخت موبایلی Mi Pay و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. صفحه نمایشش رو الجی زده نه سامسونگ
    مشخصاتش فوق العادن امیدوارم قیمت مناسبیم داشته باشه

    • الجی اگه میتونس واسه خودش آمولد میزد با اون وضوح تصویر 100 درصد مطمئن باش سامسونگ زده . کل دنیا میدونن این صفحه هارو سامسونگ میزنه یعنی به اسم سامسونگ میشناسن نه برند دیگه ای .. فقط امسال تو دارین مقاومت میکنین که قبول نکنین !!

      • یجوری میگی سامسونگ همه صفحه ها رو زده انگار مدیر بخش اجرایی سامسونگ هستی اول برو جی فلکس2 رو از نزدیک ببین دیگه همچین حرفی نمیزنی صفحه ردمی نوت2 از نوع h oled الجیه