آیا سامسونگ گلکسی نوت 8 از سری نوت را تولید خواهد کرد؟

پس از این همه ماجرا، ظاهرا سامسونگ همچنان می‌خواهد گلکسی نوت 8 را هم بسازد!

علی رغم آنچه گفته می شد، ظاهرا سامسونگ قصد دارد ساخت گوشی های هوشمند سری گلکسی نوت خود را ادامه دهد و گلکسی نوت 7 آخرین گوشی هوشمند از این خانواده نیست. طبق برنامه ریزی جدید سامسونگ سال آینده گلکسی نوت 8 روانه بازار خواهد شد.

خریداران بد شانس نوت 7 ، منتظر ساخت و تولید گلکسی نوت 8 در سال آینده باشید !

سامسونگ برنامه جدیدی در کره جنوبی آغاز کرده است؛ این برنامه مخصوص افرادی است که گوشی خراب نوت 7 خود را با گلکسی S7 معاوضه کرده اند. سامسونگ قصد دارد برنامه خود را به سمت تولید گوشی گلکسی نوت 8 تغییر مسیر بدهد و در واقع نوت 8 جایگزین گوشی های معیوب نوت 7 شود.

در همین رابطه شرکت سامسونگ اعلام کرده است:

مشتریانی که گوشی های گلکسی نوت 7 خود را با گوشی گلکسی s7 –چه معمولی با صفحه تخت و چه مدل اج با صفحه منحنی- معاوضه کرده اند، طبق برنامه جدید می توانند گوشی های خود را با گلکسی اس 8 و یا گلکسی نوت 8 تعویض کنند. این گوشی ها سال آینده عرضه می شوند.

این مطلب علی رغم گزارش رسانه های کره ایست که بیان کرده بودند سامسونگ خط تولید گوشی های سری نوت را متوقف کرده است تا تلاشش را در جهت ارتقای کیفیت پرچم‌دار گلکسی S متمرکز کند.

از آنجا که سامسونگ با مشکل کنترل کیفیت در تولید گلکسی نوت 7 روبه‌رو شد، خیلی دور از انتظار نبوده که فکر کنیم سامسونگ باید تمرکز و تلاشش را بر روی تولید یک پرچم دار معطوف می کرد ، به جای اینکه همزمان به تولید دو مدل گوشی بپردازد.

همچنین در گزارشی که ال استریت ژورنال منتشر کرد، گفته شده که سامسونگ هنوز علت آتش گرفتن باتری نوت 7 را نمی داند. اولین حدس در پس خرابی گلکسی نوت 7 این است که سامسونگ می خواسته زودتر از گوشی آیفون 7 اپل، گوشی خود را روانه بازار کند، به همین علت در ساخت و توسعه گلکسی نوت 7 کمی عجله کرده است و باعث به بار آمدن چنین فاجعه ای شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. damesh garm kheili montazere hamchin khabari bodam eyyyyval sami to hamishe AAAAli hasti