رنگ های گلکسی اس 7 اج

تلاش سامسونگ برای فروش بیشتر گلکسی اس 7 اج با ارائه رنگ‌های جدید

با شکست خوردن پرچمدار پیشین و بدشانس سامسونگ در بازارهای جهانی و توقف خط تولید آن، این کمپانی تسلیم نشده و تصمیم گرفته تا با تکنیک‌های مختلف همچون ارائه گزینه‌های جذاب رنگ های گلکسی اس 7 اج ، تا پیش از ارائه پرچمدار بعدی یعنی گلکسی اس 8 ، بازار بیشتر و بیشتری را به سمت قوی‌ترین محصول کنونی خود جذب کند، چنان که در مطالب پیشین گفتیم، گلکسی S7 edge در حال تبدیل شدن به پر فروش‌ترین گوشی هوشمندی است که سامسونگ تاکنون عرضه کرده است.

جدیدترین رنگ های گلکسی اس 7 اج در راه است

مدتی است که به رنگ های گلکسی اس 7 اج یک مورد بسیار جذاب اضافه شده است. رنگ بدنه آبی مرجانی خیره‌کنندگی خاصی داشته و بعید نیست که از این پس تعداد زیادی از مشتریان گوشی خود را با این رنگ بدنه خریداری کنند. به لطف تاخیر در صادرات محصولات جدید ارائه شده از سوی شرکت، کشورهای خارج از قاره آسیا به همین زودی قادر به مشاهده مدل جدید اضافه شده به رنگ های گلکسی اس 7 اج در فروشگاه‌های کشور خود نیستند. با رسیدن به اولین هفته ماه نوامبر (از پس فردا)، فروش رنگ آبی مرجانی S7 edge در کشورهای کره جنوبی (مهد سامسونگ)، تایوان و سنگاپور آغاز خواهد شد. سامسونگ برای چشم نوازی بیشتر کاربران تصاویر خیره‌کننده‌ای از گلکسی اس 7 اج تازه‌وارد در فروشگاه‌های کشورهای ذکر شده قرار داده است.

رنگ های گلکسی اس 7 اجبد نیست بدانید که رنگ جذاب آبی مرجانی، پیشتر به عنوان یکی از رنگ‌های بدنه گلکسی نوت 7 انتخاب شده بود و از آن جایی که پیش از جمع‌آوری این دستگاه از قفسه فروشگاه‌ها در سراسر دنیا، استقبال بسیار خوبی از این مدل شده بود، سامسونگ تصمیم گرفت تا پیش از ارائه پرچمدار بعدی، آن را برای برترین مدل کنونی خود نیز عرضه کند. با وجود اختلاف ظاهری رنگ های گلکسی اس 7 اج و جذابیت بسیار بیشتر برخی موارد همچون آبی مرجانی، سخت افزار و ویژگی‌های نرم افزاری تمامی آن‌ها یکسان بوده و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

رنگ های گلکسی اس 7 اجنمایندگی اصلی سامسونگ در تایوان به طور رسمی اعلام کرده که فروش مدل جدید Galaxy S7 از اولین روز ماه نوامبر (پس فردا) در این کشور آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند به ازای پرداخت 790 دلار آن را خریداری کنند. جای تعجب است که در کشور مهد تولد سامسونگ، عرضه این رنگ با وجود بی‌صبری کاربران کره‌ای از 4 نوامبر آغاز خواهد شد. این زمان برای سنگاپور با یک روز تاخیر نسبت به کره جنوبی، 5 نوامبر اعلام شده است. همچنین فرآیند صادرات رنگ جدید به اپراتور آمریکایی وریزون (Verizon) نیز در مراحل مقدماتی خود به سر می‌برد. سامسونگ اعلام کرده تا پیش از ارائه پرچمدار بعدی خود، گلکسی اس 8 ، مدل جدید اضافه شده به رنگ های گلکسی اس 7 اج به تمامی بازارهای جهانی ارسال خواهد شد.