گزارش مالی ال جی

گزارش مالی ال جی در سه ماهه سوم سال 2016؛ عملکرد عالی در بخش لوازم خانگی

شرکت ال جی گزارش علملکرد مالی خود در سه ماهه سوم سال 2016 را منتشر کرد که بر این اساس این شرکت به میزان 13.2 هزار میلیارد وون کره معادل 11.8 میلیارد دلار فروش داشته و 283.2 میلیارد وون کره معادل 25.7 میلیون دلار سود کسب کرد. گزارش مالی ال جی نشان دهنده‌ی عملکرد قوی این شرکت در بخش لوازم خانگی بوده است.

ال جی گزارش مالی خود در سال 2016 را اعلام کرد که بر اساس آن این شرکت در بخش لوازم خانگی و تهویه هوا عملکرد خوبی داشته و سوددهی آن در بخش صوتی و تصویری نیز افزایش یافته است. این سوددهی توانسته است تا کاهش فروش و ضرر عملیاتی بخش ارتباطات موبایل را جبران کند.

گزارش مالی ال جی در بخش لوازم خانگی و محصولات تهویه هوا

درآمد شرکت لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال جی به دلیل عملکرد قوی بازارهای آسیا و اروپا در سه ماهه سوم سال 2016، سه درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شد. درآمد عملیاتی نیز با 305.9 میلیون دلار نسبت به زمان مشابه در سال پیش، 40 درصد افزایش پیدا کرده است. عملکرد قوی این بخش با وجود شرایط نامطلوب نوسانات ارزی در کشورهای خاورمیانه و آمریکای لاتین، به سوددهی شرکت کمک شایانی کرده است.

شرکت ارتباطات موبایل ال جی

طبق این گزارش مالی، درآمد سه ماهه سوم شرکت ارتباطات موبایل ال جی با 2.3 میلیارد دلار، 23 درصد کمتر از همین دوره در سال گذشته بوده است. فروش پایین‌تر دستگاه‌های پریمیوم و هزینه‌های مربوط به بهبود ساختار کسب‌وکار موجب زیان عملیاتی 389.4 میلیون دلاری در این بخش شد. شرکت ال جی در سه ماهه سوم سال 13.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخت و با این حال در آمریکای شمالی شاهد افزایش 14 درصدی فروش نسبت به سه ماهه دوم سال بود. اولویت‌های فصل پایانی امسال، افزایش فروش گوشی هوشمند ال جی V20 و سری K و X برای مخاطبان عمده بازار و اتمام بهبود در ساختار کسب‌وکار بخش موبایل به منظور آمادگی بهتر برای چالش‌های پیش رو است.

گزارش مالی ال جی برای بخش صوتی و تصویری

شرکت صوتی و تصویری ال جی بالاترین سود عملیاتی و حاشیه سود تاریخ خود را به ترتیب 340.4 میلیون دلار و 9.2 درصد گزارش داده است. امروزه فروش تلویزیون‌های پیشرفته OLED و Ultra HD در بازارهای اصلی دنیا رو به افزایش است. به دلیل کاهش قیمت ناشی از رقابت شدید، فروش این دستگاه‌ها نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته 3.4 درصد کاهش داشت اما درآمد با 3.7 میلیارد دلار نسبت به سه ماهه قبل تقریبا بدون تغییر باقی ماند.

در فصل اوج فروش که پیش روست، انتظار می‌رود تقاضا برای محصولات تلویزیون افزایش داشته باشد و احتمالا سوددهی تحت تاثیر هزینه بالاتر مواد اولیه و افزایش سرمایه‌گذاری در بازاریابی قرار خواهد گرفت.

گزارش مالی شرکت قطعات خودروی ال جی

فروش سه ماهه سوم بخش قطعات خودروی ال جی 602.2 میلیون دلار بوده که نسبت به سال گذشته 41 درصد و نسبت به فصل قبل 6 درصد افزایش یافته است. شرکت ال جی ضرر اجرایی نسبتا کم 14.5 میلیون دلاری را به دلیل افزایش سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه برای پشتیبانی از رشد آینده متحمل شد. با بیشتر شدن پروژه‌های خودروهای الکتریکی که بولت جنرال موتورز در صدر آنها قرار دارد، چشم‌انداز شرکت قطعات خودروی ال جی در انتظار رشد مستمر است.

توضیحاتی در خصوص نرخ تبدیل ارز در سه ماهه سوم سال 2016

نتایج درآمد سه ماهه ممیزی نشده ال جی الکترونیکس بر پایه IFRS (استانداردهای بین‌المللی تراز مالی) برای دوره سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر 2016 است. نرخ تبدیل ارز بر اساس 1162 وون کره به ازای هر دلار آمریکا محاسبه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*