گوشی صورتی رنگ جدید سامسونگ

گوشی هوشمند صورتی رنگ جدید سامسونگ امروز معرفی می‌شود

جای هیچ شک و شبه‌ای نیست که بعد از مرگ کامل گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) و به خاطرات پیوستن نام آن به عنوان یک گوشی فوق‌العاده قدرتمند اما بدشانس، سامسونگ تمامی تمرکز خود را برای پر کردن خلا بازار بر روی پرچمداران کنونی یعنی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge) قرار داده است. به نظر می‌رسد که این استراتژی تا کنون موفق عمل کرده است، چون علاوه بر تبدیل شدن این مدل به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل سامسونگ تا به امروز، بسیاری از کاربران نوت 7 طی فراخوان این دستگاه، گلکسی اس 7 را به عنوان جایگزین انتخاب کرده‌اند. به نظر می‌رسد که این کمپانی دست‌بردار نبوده و هرگز نمی‌خواهد در بازار جهانی تن به شکست دهد، چرا که اخبار از معرفی گوشی صورتی رنگ جدید سامسونگ در هفتم نوامبر (امروز) حکایت دارند.

گوشی صورتی رنگ جدید سامسونگ

از آنجایی که حداقل تا سه ماه آینده برای سری S و تا پاییز سال آینده برای سری Note خبری از یک مدل جدید نخواهد بود، سامسونگ مجبور است تا برای حفظ بازار پرچمدار کنونی و حتی افزایش میزان فروش آن، طعم و مزه آن را زیاد کند. به این منظور سامسونگ مدتی قبل رنگ آبی مرجانی گلکسی اس 7 اج را معرفی کرد، رنگی که پیشتر برای گلکسی نوت 7 انتخاب شده و بازخورد خوبی از مشتریان گرفته بود. در ادامه تمامی این اقدامات برای بهبود وضعیت بازار فروش، حالا یک تیزر جدید در ویبو (Weibo) نشان می‌دهد که گوشی صورتی رنگ جدید سامسونگ در راه است تا بلکه بتواند بازار آشفته این کمپانی را جلا بدهد.

گوشی صورتی رنگ جدید سامسونگگفته شده که گوشی صورتی رنگ جدید سامسونگ امروز، هفتم نوامبر، رونمایی خواهد شد؛ در حالی که هنوز به طور مشخص تعیین نشده این رنگ به بدنه کدام یک از محصولات موجود بازار خواهد نشست. قوی ترین حدس موجود، گلکسی اس 7 اج، گلکسی اس 7 و یا هر دوی این دستگاه‌ها است، چون بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ در شرایط کنونی، بر روی بازار فروش گوشی دیگری تمرکز کند. حدس دیگر این است گوشی صورتی رنگ جدید سامسونگ برای مصرف داخلی بوده و کاربران خارج از کره جنوبی برای خرید آن باید مدت بیشتری را منتظر بمانند.

گوشی صورتی رنگ جدید سامسونگگفتنی است سامسونگ حدود چند ماه پیش رنگ طلایی صورتی (Pink Gold) هر دو مدل یاد شده را عرضه کرده بود (تصویر شاخص مطلب)، اما این بار مقصود، رنگ صورتی خالص است، همانند آن چه که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فایده نداره هیچی note 7 نمیشه 🙁