آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5

آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 در کره منتشر شد؛ عرضه جهانی به‌زودی

شرکت ال جی از عرضه آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 در کشور کره خبر می‌دهد و عنوان می‌کند که طی هفته‌های آینده، دیگر کاربران این گوشی اندرویدی در سراسر جهان می‌توانند طعم اندروید نوقا را همراه با دیوایس خود بچشند. اندروید 7 نوقا، تازه‌ترین نسخه سیستم عامل موبایلی گوگل است که چند ماهی از عرضه رسمی آن توسط غول جستجوی جهان می‌گذرد. با این حال هنوز هم دستگاه های کمی هستند که از این به‌روزرسانی بهره می‌برند و به جز چند شرکت، به نظر می‌رسد که سایر تولیدکنندگان حداقل تا پایان سال جاری قادر به عرضه این نسخه برای محصولات خود نیستند.

اخیرا گوگل در آمار و ارقام تازه منتشر شده در ارتباط با نسخه های مختلف پلتفرم پهناور اندروید، عنوان کرده است که تنها 4 درصد از تمامی گوشی ها و تبلت های اندروید حال حاضر جهان به سیستم عامل اندوید 7 نوقا دسترسی پیدا کرده‌اند. با این حال همراه با گوشی های موبایلی نظیر ال جی وی 20 (LG V20) و گوشی معرفی نشده اچ تی سی بولت (HTC Bolt)، انتظار می‌رود محصولات دیگری نیز در آینده نزدیک به سمت استفاده از این سیستم عامل پیشرفته روی آورند.

اینک کمپانی ال جی رسما آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 (LG G5) را در کشور کره منتشر کرده تا کاربران کره‌ای نخستین گوشی هوشمند ماژولار این شرکت حوزه فناوری، از امروز قادر به دریافت آن باشند.

کیم هیونگ جونگ (Kim Hyung-jung) معاون و رئیس مرکز تحقیقات و توسعه ال جی موبایل، در اظهار نظر رسمی اعلام کرد:

در ال جی، ما می‌دانیم که مشتریان ما خواستار بهترین و به‌روزترین تجربه موبایلی هستند. ارائه سریع‌تر به‌روزرسانی های نرم افزاری نسبت به دیگر رقبا، نشان دهنده آن است که ال جی به پشتیبانی از محصولات و مشتریان خود متعهد بوده و به آن‌ها یک تجربه مثبت مالکیت محصولات این برند را می‌دهد.

آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5

همانطور که مشخص است، ال جی در زمینه ارائه به‌روزرسانی محصولات خود بسیار موفق ظاهر شده و عرضه آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 نیز می‌تواند به خوبی بر روی این قضیه تاکید کند. آخرین خبرهایی که ما شنیده‌ایم آن است که شرکت سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند جهان طی چند سال گذشته، به تازگی در حال آزمایش به‌روزرسانی اندروید 7 نوقا بر روی تازه‌ترین محصولات خود بوده و اخیرا نسخه آزمایشی این به‌روزرسانی را برای گوشی های گلکسی اس 7/اس 7 اج خود ارسال کرده است. این قضیه نشان دهنده شکاف عمیقی در پشتیبانی محصولات دو رقیب دیرینه کره‌ای دنیای تکنولوژی است.

آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 طی هفته های آینده در دسترس کاربران سراسر جهان

لازم به ذکر است که در حال حاضر عرضه آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی 5 مختص کاربران کره‌ای بوده و طی هفته‌های آینده سایر کاربران آمریکایی و آسیایی این گوشی هوشمند ماژولار قادر به چشیدن طعم نوقا با G5 خواهند بود. ما امیدواریم که سایر گوشی های هوشمند ال جی نظیر ال جی جی 4 و ال جی وی 10 که عرضه آن‌ها به سال گذشته میلادی باز می‌گردد، از دید این کمپانی فراموش نشوند و در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه به‌روزرسانی نوقا برای آن‌ها نیز باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام ایا این بروز رسانی شامل دو نسخه جی ۵ میشه یا فقط الجی ۸۲۰
    وشی من الجی جی ۵ اس ای هست