مدل جديد تلفن همراه تجملاتي Gresso با قيمت 1700 دلار عرضه شد

Gresso از شرکتهايي است که به توليد تلفن هاي همراه لوکس و تجملاتي مشغول است و  به تازگي مدل جديد تلفن همراه خود را با عنوان Cruiser Air Black به بازار عرضه کرده است.اين تلفن همراه تجملاتي با قيمت 1700 دلار به فروش مي رسد!درادامه با ما همراه باشيد تا ببينيم در ازراي اين مبلغ چه امکاناتي را به کاربر خود عرضه مي کند.

Cruiser Air Black دارای یک صفحه نمایش ۲ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل و قابلیت نمایش ۲۵۶K رنگ مختلف است. دوربین آن ۲ مگاپیکسلی است و حافظه داخلی آن تنها ۳۰ مگابایت می باشد(قابلیت گسترش بوسیله اسلات مایکرو اس دی دارد، حداکثر تا ۲ گیگابایت). سیستم عامل آن هم Series S40 است.

اما چرا ۱۷۰۰ دلار؟ هر دستگاه از نوعی آلیاژ آلمونیوم ساخته شده که علاوه بر وزن بسیار پایین، از دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. بدنه آن نیز چندین ساعت توسط هنرمندان مختلف و بوسیله دست جلا داده شده است.

کلیدهای فولادی آن (که باز هم کار دست می باشد) با شیشه ای مخصوص پوشیده شده همچنین پنل پشت آن نیز با شیشه مخصوص پوشیده شده که تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد دوام دارد. در واقع Gresso می خواسته مطمئن باشد که این تلفن همراه به اندازه کافی با دوام باشد که البته دقیقا همینطور می باشد. شاید مهمترین ویژگی آن کیفیت ساخت بسیار بالای آن باشد.


منبع : ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*