عذر خواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7

نامه عذرخواهی سامسونگ بابت پروژه شکست خورده گلکسی نوت 7 منتشر شد

بدون شک نام گلکسی نوت 7 در تاریخ گوشی‌های هوشمند به عنوان یک پارادوکس (اختلاف‌برانگیز از جنبه‌های مختلف) باقی خواهد ماند؛ یک محصول قدرتمند با امکاناتی فراتر از حد تصور که توسط پرفروش‌ترین کمپانی در این زمینه ارائه شد و در همان بدو معرفی، دنیا را محو زیبایی و همچنین تکنولوژی‌های به کار رفته در خود کرد. اما مدتی نگذشت که یک ایراد کارخانه‌ای، که در ابتدا کوتاهی کاربران قلمداد می‌شد، خودنمایی کرد. متاسفانه تمامی امکانات این گوشی زیر سایه مشکل باتری و در ادامه انفجارهای پی در پی دستگاه محو شد و چاره‌ای به جز جمع‌آوری گوشی‌های عرضه شده از بازار، توقف خط تولید و عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7 و مشکل پیش آمده باقی نگذاشت.

عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7 ؛ این بار به‌صورت مکتوب

بازار گوشی‌های هوشمند در هر صورت به حرکت خود ادامه داد؛ برخی از فرصت پیش آمده استفاده کرده و پول خوبی از محل فروش محصولاتشان در نبود رقبای قدرتمند به جیب زدند و برخی دیگر نیز بی‌توجهی کرده و با تکرار همین اشتباه، بازار را از دست دادند. با وجود عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7 و تقاضا و تشویق کاربران به پس دادن گوشی‌های خود، هنوز کاربرانی هستند که قصد دارند تا با جسته و گریخته کار کردن با این گوشی معیوب از پس دادن آن امتناع کنند، هر چند سرویس‌‌دهندگان در سراسر دنیا، از طریق روش‌های مختلف همچون شماره سریال دریافت شده از سامسونگ، سرویس‌دهی به آنان را به زودی قطع خواهند کرد، چون این کاربران دانسته و یا ندانسته در حال بازی کردن با جان خود و اطرافیانشان هستند؛ گلکسی نوت 7 دارای ایراد کارخانه‌ای است و هر لحظه ممکن است آتش بگیرد و این آتش را به اطراف خود نیز سرایت دهد، خواه خوشحال‌کننده خواه ناراحت‌کننده.

عذر خواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7البته پروژه با فراخوان سراسری، جمع‌آوری دستگاه‌ها از بازار و سپس عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7 به پایان نرسیده و شرکت سازنده هنوز سخت مشغول کار کردن بر روی دستگاه برای حل معمای آتش سوزی‌های پی در پی و جلوگیری از پدید آمدن اتفاقات مشابه در محصولات بعدی خصوصا گلکسی اس 8 است، چون خطر آفرین بودن پرچمدار بعدی به معنی سلب اعتماد صد درصدی کاربران از این کمپانی خواهد بود. در کنار تمامی این اقدامات، سامسونگ که همواره خود را طرفدار حقوق مشتریان دانسته، خواستار قبول عذر خواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7 از طرف کاربران در سراسر جهان است. بعد از عذر خواهی رئیس بخش موبایل سامسونگ، این بار نوبت به رئیس سامسونگ در کل دایره اروپا رسیده تا نامه‌ای به این منظور در روزنامه‌های ایالات متحده آمریکا منتشر کند:

خطاب به مشتریان ارزشمند سامسونگ

در سامسونگ، ما در تلاش برای نوآوری و ایجاد تحولات اساسی در تکنولوژی‌های روز برای غنی کردن زندگی مردم هستیم. از جمله مهمترین اصول کاری ما در انجام این ماموریت، ارائه کیفیت و امنیت در کنار هم به بالاترین حد ممکن است، اما اخیرا در برآورده کردن این قول کوتاهی کرده‌ایم.

از آنجایی که فروش عمده گلکسی نوت 7 در اروپا شکل جدی به خود نگرفت، تعداد کمی از مشتریان در پهنای این قاره تحت تاثیر مشکل این گوشی قرار گرفتند. برای آن دسته از کاربرانی که در فاز اولیه پیش خرید گوشی‌های خود را دریافت کردند، باید بگوییم که ما نتوانستیم تا توقعات شما و استاندارد رعایت شده همیشگی خود را برآورده سازیم. امیدواریم که عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7 را پذیرا باشید.

ما وظیفه خود را برای ابراز نگرانی بابت ایمنی و کیفیت جدی گرفته‌ایم، از همین رو در همکاری با آژانس‌های دولتی و همکاران صنعتی خود در سراسر جهان، در حال برداشتن گام‌های فعال و موثر برای بهتر ظاهر شدن هستیم؛ اقداماتی که تا کنون برای جبران خسارت انجام داده‌ایم.

همان‌طور که شنیده‌ و یا به عنوان یک مشتری گلکسی نوت 7 تجربه کرده‌اید، ما خط تولید این مدل را متوقف کرده و عمر این پروژه را در ابتدای شروع تمام شده اعلام کردیم و اکنون نیز در تلاشیم تا از بازگشت ایمن تمامی دستگاه‌ها به کارخانه اطمینان حاصل کنیم. ما صبر و شکیبایی کاربران خسارت دیده را طی فرآیند تعویض ستایش می‌کنیم. عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7 را پذیرا باشید.

ما مشغول فعالیت شبانه‌روزی برای پیدا کردن ریشه و منبع مشکل باتری این مدل بوده و با کمک گرفتن از بهترین متخصصان مستقل جهان، در حال بررسی ریز به ریز فرآیند تولید گوشی و تمامی جنبه‌های تاثیرگذار بر روی آن هستیم. حتی بخش نرم افزاری گوشی نیز از دامنه تحقیقات خارج نشده و برای کسب نتیجه دقیقه مورد بررسی قرار می‌گیرد. بعد از رسیدن به نتیجه دقیق، به طور شفاف یافته‌های خود را با دنیا در میان خواهیم گذاشت.

سامسونگ پیشینه درازی در نوآوری و خلاقیت داشته و همواره نشان داده که می‌تواند از اشتباهات گذشته درس بگیرد. اگر چه سامسونگ همیشه در جستجوی نوآوری برای خلق محصولاتی متفاوت از تکنولوژی‌های متداول امروزی است، ایمنی همچنان به عنوان اولویت اول برای آن باقی می‌ماند. ما برای برآورده کردن نیازهای شما از طریق مراقبت از ایمنی کالا و تضمین کیفیت، سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

به عنوان کارمندان اروپایی سامسونگ، شدیدا از اتفاقات پیش آمده متاثر بوده و امیدواریم که شما عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7 را از جان و دل پذیرا باشید. ما قدردان همراهی پایدار شما با سامسونگ بوده و به سخنان‌تان گوش خواهیم داد تا با بیرون کشیدن نکاتی آموزنده از دل آن، اعتماد صد درصدی شما را بار دیگر به دست بیاوریم.

امیدواریم تا سامسونگ هر چه زودتر ایراد پرچمدار پیشین را پیدا کرده و با عمومی کردن و گرفتن تجربه از آن، زمینه را برای بروز پرچمدار بعدی از سری اس مهیا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*