هجوم ایرانی‌ها به صفحات هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در شبکه های اجتماعی

هجوم ایرانی‌ها به صفحات هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در شبکه های اجتماعی

یکبار دیگر عادت بد برخی از هموطنان ایرانی در برخورد با چهره‌های مطرح در صفحات اجتماعی، خبر ساز شد. پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شاهد هجوم کاربران ایرانی به صفحات هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی هستیم.

ساعاتی پیش، رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور بعدی ایالات متحده آمریکا به پایان رسید و دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا، رسما به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور انتخاب گردید.

اما گذشته از تمام حواشی و اخبار پیرامون این موضوع، آنچه که جالب و شاید بهتر باشد بگوییم تلخ به نظر می‌رسد، رفتار برخی کاربران ایرانی در صفحات دو نامزد انتخابات آمریکا پس از اعلام نتایج نهایی رای گیری است.

یکبار دیگر برخی کاربران فارسی زبان به صفحات هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در شبکه های اجتماعی هجوم برده و کامنت های تمسخر آمیز خود را نثار این اشخاص کردند.موضوعی که بارها و بارها و در صفحات چهره‌های مطرح در شبکه های اجتماعی شاهد آن بوده‌ایم و این رفتار بعضا باعث سرزنش ایرانی‌ها در مجامع مختلف شده است.به هر حال، در ادامه شما را به دیدن تصاویری از کامنت های ایرانی ها در صفحات هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در شبکه های اجتماعی دعوت می کنیم.

تصاویری از کامنت‌های ایرانی ها در صفحات هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در شبکه های اجتماعی :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. مرگ بر سیاست امریکا امیدوارم خروج آمریکا برای همیشه ازجهان هستی باشدوبه درک واصل شوند

  2. اسن من نمیدونم این همکشوریهای ما براچی اینطوری میکنن مگه ترام فارسی بلده اخه

  3. من رقتم و خوندم همه کامتارو هم متاسفم و کلی خوش گذشت که کامنتارو خواندم :))) واقعا جوک بودن تا کامنت . تاسف به خاطر بعضی کامنتا که جایه تاسف داشت

  4. آبروی یه ملتو بردن با این مسخره بازیا واقعا با کیا شدیم 80 ملیون

  5. دستشون درد نکنه با آبروی هفتاد هشتاد میلیون در سطح بین الملل بازی میکنن

  6. :)))) ملت همیشه در صحنه