مشخصات گوشی میزو ام 5 نوت در بنچمارک انتوتو لو رفت Meizu M5 Note

مشخصات گوشی میزو ام 5 نوت در بنچمارک انتوتو لو رفت ؛ چیپست هلیو پی 10 و دوربین 13 مگاپیکسلی

مشخصات گوشی میزو ام 5 نوت (Meizu M5 Note) که به نظر می‌رسد نسخه بزرگتر گوشی معرفی شده و رده پایین میزو ام 5 (Meizu M5) باشد، در بنچمارک‌های مختلف از جمله بنچمارک انتوتو (AnTuTu) و گیک‌بنچ (Geekbench) فاش شده است.

مشخصات گوشی میزو ام 5 نوت

ساعاتی پیش مشخصات گوشی میزو ام 5 نوت بر روی وب‌سایت گیک‌بنچ قرار گرفت که انتوتو نیز آن را تایید کرد. این گوشی به چیپست هلیو پی 10 (Helio P10) با شماره مدل MT6755M شامل سی پی یو 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-T860 مجهز شده است. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 1080×1920 پیکسل است که نسبت به صفحه نمایش میزو ام 5 پیشرفت چشمگیری داشته است. میزو در خصوص اندازه این گوشی حرفی به میان نیاورده اما با توجه به وجود پسوند Note، به نظر می‌رسد با صفحه نمایشی بزرگتر از صفحه نمایش 5.2 اینچی میزو ام 5 روبرو باشیم. بر اساس نتایج بنچمارک‌های انتوتو و گیک‌بنچ، گوشی میزو ام 5 نوت به 3 گیگابایت رم مجهز بوده و حافظه داخلی آن نیز 32 گیگابایت خواهد بود. به نظر می‌رسد شرکت میزو این گوشی را با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو روانه بازار کند.

مشخصات گوشی میزو ام 5 نوت در بنچمارک انتوتو لو رفت Meizu M5 Note

از دیگر مشخصات گوشی میزو ام 5 نوت می‌توان به یک دوربین عقب 13 مگاپیسکلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد که وظیفه گرفتن تصاویر سلفی و چت ویدیویی را بر عهده دارد. بنا به گزارشات رسیده، به احتمال زیاد تا اواخر همین هفته شاهد معرفی میزو ام 5 نوت از سوی مسئولین شرکت چینی میزو باشیم.

گفته می‌شود که گوشی ام 5 نوت موفق به کسب مجوزی به نام مجوز گواهینامه اجباری چین (China Compulsory Certification) یا به اختصار 3C شده است.

چند روز پیش بود که میزو گوشی مقرون به صرفه خود، میزو ام 5 ، را با نمایشگر 5.2 اینچی 720 پیکسلی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت 100 دلار معرفی کرد. حال به نظر می‌رسد با معرفی نسخه نوت این گوشی، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت نمایشگر و کارآیی آن خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*