اپلیکیشن فوتو اسکن

با اپلیکیشن فوتو اسکن ، عکس‌های قدیمی را با بهترین کیفیت در گوشی موبایل خود ذخیره کنید

پیشتر آپدیت جدید گوگل فوتو (Google Photo) همراه با ویژگی شبکه ابری و فراهم کردن بستری برای آپلود تمامی تصاویر در اختیار کاربران قرار گرفت. اما مشکل اینجاست که همه عکس‌های خاطره‌انگیز ما روی گوشی های موبایل ذخیره نشده و بسیاری از آنها در آلبوم‌های عکس نگهداری می‌شوند، آلبوم‌هایی که توانایی اتصال به اینترنت و سرورهای گوگل را ندارند. اما گوگل به‌لطف توسعه و معرفی اپلیکیشن فوتو اسکن ، امکان ذخیره و آپلود آنها روی سرورهای خود را فراهم کرده است.

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید به‌کمک دوربین قدرمند گوشی موبایل‌تان، از روی تصاویر قدیمی، عکس بگیرید. ولی مشکلات متعددی همچون بازتاب نور، افتادن سایه روی عکس یا تکان خوردن عکس، می‌تواند حسابی شما را کلافه کند. اما اپلیکیشن فوتو اسکن با استفاده از موتوری هوشمند، می‌تواند با ذخیره چند نسخه از عکس مورد نظر و تطبیق آنها با یکدیگر، بهترین حالت پیش روی شما قرار دهد.

اپلیکیشن فوتو اسکن

برای استفاده از اپلیکیشن فوتو اسکن تنها کافی‌ست تصویر مورد نظر را در قسمت مشخص‌شده قرار دهید

مراحل ذخیره تصاویر با اپلیکیشن فوتو اسکن شرکت گوگل نیز آسان بوده و کافی‌ست پس از ورود به نرم افزار، عکس مورد نظر خویش را درون کادر مشخص‌شده قرار دهید. اگر به هر دلیلی امکان تنظیم درست تصویر وجود نداشته باشد، می‌توانید محل دقیق عکس را به صورت دستی مشخص کنید. کاربرانی که پیشتر از اپلیکیشن فوتو اسکن استفاده کرده‌اند، از عملکرد آن راضی بوده و حتی با روشن بودن فلاش دوربین (موردی که البته گوگل برای وجود نور کافی، استفاده از آن را پیشنهاد کرده) نیز هیچ اثری از بازتاب نور و یا سایه روی عکس‌ها را مشاهده نکرده‌اند.

به‌ گفته توسعه‌دهندگان، بهتر است کاربران برای ذخیره تصاویر، سطحی متضاد را با محتوای عکس مورد نظر انتخاب کنند. البته هنوز هم بسیاری از کاربران برای وارد کردن عکس‌های قدیمی خود به کامپیوتر یا گوشی های موبایل، از اسکنرها استفاده می‌کنند. اما واقعیت این است که اپلیکیشن فوتو اسکن می‌تواند این کار در زمان کمتر و با سرعت بسیار بیشتر انجام دهد.

اپلیکیشن فوتو اسکن

لازم به ذکر است که در استفاده از این اپلیکیشن نباید انتظار ذخیره عکس‌هایی با رزولوشن بسیار بالا را داشته باشید، اما به‌ گفته‌ی گوگل، امکان افزایش کیفیت تصاویر با توجه به کیفیت دوربین گوشی وجود دارد.

هم‌اکنون اپلیکیشن فوتو اسکن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*