گوشی یولفون آرمور

گوشی یولفون آرمور با بدنه‌ای مقاوم در برابر آب و ضربه معرفی شد

کاربران، کمپانی چینی یولفون (Ulefone) را با محصولات قدرتمند و بعضا مقاومی که معرفی می‌کند، می‌شناسند. اخیرا نیز این شرکت با معرفی محصول جدید و متفاوت آرمور (Armor)، ماجراجویان و افرادی که دائما در حال سفر و گردش هستند را هدف قرار داده است. با گجت نیوز و معرفی گوشی یولفون آرمور همراه باشید.

بدنه گوشی یولفون آرمور از پلی‌کربنات سخت و لایه‌ای از پلی اورتان ترموپلاستیک نرم (TPU) ساخته شده و ترکیب این دو با یکدیگر می‌تواند گوشی شما را از برخورد با سطوح مختلف به‌خوبی حفظ کند. به‌علاوه استاندارد IP68 می‌تواند یولفون آرمور را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم سازد. همچنین مقاومت بالای این گوشی در دمای منفی 20 درجه تا 80 درجه سانتی‌گراد، می‌تواند نگرانی‌ها در مورد استفاده این گوشی در شرایط سخت را از بین برد.

گوشی یولفون آرمور

همانطور که انتظارش را دارید، خبری از دکمه‌های لمسی و خازنی در این گوشی نبوده و در عوض، کلیدهای فیزیکی برای استفاده در شرایط سخت و یا هنگام استفاده از دستکش‌، جایگزین آنها شده‌اند. جدای از کلیدهای اصلی، دو کلید دیگر، یکی برای دوربین و دیگری برای حالت اضطراری در این گوشی تعبیه شده که با نگه داشتن آن به مدت 5 ثانیه، می‌توانید با تماس به فرد مشخص‌شده، اطلاعات محل جغیرافیایی خود از طریق GPS را نیز برای او ارسال کنید.

گوشی یولفون آرمور

مشخصات فنی گوشی یولفون آرمور 

برخلاف بدنه مقاوم، خبری از سخت افزار چندان قدرتمندی در این گوشی نبوده و در واقع یولفون آرمور یک محصول میان رده به حساب می‌آید. با این‌حال کاربران می‌توانند روی عملکرد بسیار خوب این گوشی حساب باز کنند.

سازندگان با بهره‌گیری از تراشه 64 بیتی و هشت هسته‌ای مدیاتک MT6753 در کنار 3 گیگابایت حافظه رم، توان پردازشی یولفون آرمور را به حد مطلوب رسانده‌اند. به‌علاوه استفاده از صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1280×720، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی، می‌تواند محصول جدید چینی‌ها را برای چالش‌های مختلف آماده کند. در نهایت یولفون آرمور قرار به صورت پیش‌فرض به اندروید 6.0 مارشمالو و رابط کاربری اختصاصی Ulefone UI مجهز شده است.

گوشی یولفون آرمور

اما موضوعی دوست‌داشتنی در رابطه با تراشه مدیاتک MT6753 وجود دارد و آن، پشتیبانی از طیف وسیعی از شبکه‌های مخابراتی 3G و 4G است. در واقع گوشی یولفون آرمور با اپراتورهای مختلف سازگاری کامل داشته و کاربران می‌توانند بدون نگرانی از شبکه اینترنت، مقصد خود برای سفر و ماجراجویی را انتخاب کنند.

هم‌اکنون فروش گوشی یولفون آرمور با قیمت 199.99 دلار آغاز شده که کاربران با مراجعه به سایت رسمی این شرکت، می‌توانند آن را با تخفیفی 40 دلاری و به قیمت 159.99 دلار دریافت نمایند.

عکس های گوشی یولفون آرمور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام
    خسته نباشید
    خواستم بگم که این گوشی الففون نیست ، یولفون هست

    • سلام.این گوشی کی وارد بازار ایران میشه؟

      • اسماعیل جان چنین برندایی معمولا توسط فروشنده‌های معمولی آورده نمیشن، یا باید برین مراکز فروش موبایل و سفارش بدین بهشون و یا این که از فروشگاه‌‌هایی مثل آمازون و ای بی یا استورهای چینی سفارش بدین.