بالگردهاي جديد كنترل از راه دور مجهز به برنامه آي‌فون و دوربين

 

يك برنامه آي‌فون و يك دوربين قرار است در جديدترين بالگردهاي كنترل از راه دور Swann به پرواز در آمده و به كنترل آنها و همچنين ثبت تصاوير از محيط بپردازند.
 
 سه مدل بالگرد ريز صاعقه i-Fly، چشم آسمان و قوي سياه در اين عمليات پروازي حضور دارند. در مدل i-Fly مي‌توان بالگرد را با برنامه كاربردي روي گوشي هوشمند آي‌فون هدايت و كنترل كرده و مدلهاي چشم آسمان و قوي سياه نيز از دوربيني براي ثبت تصوير و ويديو برخوردارند.
 
شركت Swann كه براي سيستم‌هاي نظارت ايمني و بسته‌هاي مراقبت خانگي در كنار ابزارهاي جالبي مانند دوربين زيرآبي و نظارت بر كودك معروف بوده، خطوط بالگرد را براي پروازهاي داخلي آماده كرده است.
 
اين بالگردها از فناوري گايرو (Gyro) براي افزودن پايداري و تسهيل در هدايت اين بالگردهاي کنترل از راه دور استفاده مي‌كنند.
 
بالگرد ريز صاعقه i-Fly با استفاده از يك برنامه آيفون يا ديگر دستگاه‌هايي كه از سيستم عامل iOS اپل استفاده مي‌كنند، كنترل مي‌شود. خلبانان با استفاده از برنامه i-Fly شركت Swannبه كنترل اين بالگرد مي‌پردازند كه از يك فرستنده در سوکت صوتي يك دستگاه iOS برخوردار است.
 
چشم آسمان از يك برنامه رنگ‌آميزي استتار برخوردار بوده كه آن را شبيه به بالگردهاي نظامي مي‌كند. اين بالگرد همچنين از اين دوربين براي ثبت تصاوير و ويديو برخوردار است كه بر روي يك حافظه 512 مگابايتي در آن ذخيره مي‌شوند. شارژ اين خودرو با يك كنترل حاوي شش باتري بوده و هر بار مي‌تواند تا هشت دقيقه پرواز كند.
 
 
قوي سياه شبيه به يك بالگرد ضد رادار با جزئيات سياه براق است كه از دوربيني با حافظه ميكرو اس‌دي با ظرفيت 32 گيگابايت برخوردار است.
 
قيمتهاي برآورد شده براي مدل i-Fly 69 دلار و براي چشم آسمان و قوي سياه 99 دلار است.
 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*