رایج ترین مشکلات اندروید 7 نوقا

رایج ترین مشکلات اندروید 7 نوقا + راه حل پیشنهادی

شاید اندروید 7 نوقا هنوز در بسیاری از گوشی های حال حاضر بازار نایاب است، اما اگر شما یک دیوایس نکسوسی و یا یک گوشی گوگل پیکسل داشته باشید، قطعا یکی از نخستین کاربرانی هستید که طعم نوقا را چشیده‌اید. اما در مواردی، با توجه به تازه بودن این تجربه ممکن است مشکلات اندروید نوقا را برای شما کمی غریب جلوه کند. در این جا ما قصد داریم به این مشکلات بپردازیم و قدم به قدم به حل آن‌ها بپردازیم. اندروید بر خلاف آی او اس، بر روی طیف وسیعی از دیوایس‌های غیر گوگل همراه با اسکین‌ها و پوسته‌های متفاوتی نصب است؛ بنابراین ساده نیست که بتوانیم یک راه حل را برای تمامی آن مشکلات تجویز کنیم. به همین خاطر گفتنیست که در اینجا اصلی‌ترین راه‌های رفع مشکلات اندروید 7 را ارائه خواهیم کرد که شما می‌توانید در درجه نخست بر روی آن‌ها حساب باز کنید. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

افزایش سرعت تخلیه باتری

رایج ترین مشکلات اندروید 7 نوقا

این یکی از عمده ‌ترین مشکلات اندروید 7 نوقا است که تاکنون توسط کاربران گزارش شده است. علاوه بر این، افزایش سرعت تخلیه باتری یکی از سخت‌ترین مشکلاتی است که می‌توان به حل آن پرداخت، چرا که دلایل زیادی می‌تواند باعث این قضیه شود. به عنوان مثال می‌توان به استفاده از اپلیکیشن‌هایی اشاره کرد که جز خوردن باتری گوشی شما، فایده‌ی دیگری ندارند.

در کنار این که شما باید منتظر بمانید تا همراه با آپدیت بعدی اندروید، بهینه سازهای کارآمدتری به دیوایستان اضافه شوند، مراحل عیب یابی تقریبا شبیه به همان چیزی هستند که در نسخه‌های قبلی بودند. نوبت به نوبت اپلیکیشن‌های اضافی را حذف کنید تا مشکل حل شود. البته یک بکاپ از آن‌ها تهیه کنید تا اگر مشکل از آن‌ها نبود بتوانید به راحتی آن‌ها را بازگردانید.

در حال حاضر فکتوری ایمیج‌های اندروید نوقا نیز برای دیوایس های نکسوس و یا پیکسل گوگل وجود دارند که می‌تواند در صورت لزوم آن‌ها را دانلود و نصب کنید.

رایج ترین مشکلات اندروید 7 نوقا

اگر ترجیح می‌دهید که اپلیکیشن‌های نصبی را پاک نکنید و یا دست به سیستم عامل گوشیتان نزنید، می‌توانید روشنایی نمایشگر گوشیتان را کم کنید، زمان قفل صفحه را کم کنید، وای-فای و بلوتوث را هر زمانی که نیازی به استفاده از آن‌ها ندارید خاموش کنید و از حالت هواپیما در مواقعی استفاده کنید تا حد ممکن عمر باتری دستگاه اندرویدی شما بیشتر شود.

با رفتن به قسمت “Battery” در بخش تنظیمات گوشی، شما می‌توانید ببینید اپلیکیشن ها چه استفاده‌ای از باتری می‌کنند و فعال کردن قابلیت ذخیره باتری اندروید نوقا می‌تواند زمان بیشتری از استفاده را به ارمغان آورد.

پس از رفتن به بخش باتری، بر روی کلید منو (سه نقطه عمودی) ضربه بزنید، سپس گزینه “Battery Optimization” را بزنید تا هر اپلیکیشنی که خارج از بخش ذخیره باتری است را بشناسید.

مشکلات اندروید 7 گزارش شده در فروم‌ها کاملا متفاوت هستند، بنابراین در حال حاضر پیدا کردن راه حل تمامی آن‌ها به طور دقیق می‌تواند کمی سخت باشد.

عدم اتصال به وای فای و بلوتوث

رایج ترین مشکلات اندروید 7 نوقا

در رده نخست با راهکارهای اولیه آغاز می‌کنیم. اگر شما می‌توانید، همراه با گوشی ها و یا تبلت های دیگری که حاوی اندروید 7 نوقا هستند اتصال به وای فای و بلوتوث را تست کنید. اگر وصل شدند، مشکل از گوشی شما خواهد بود و اگر وصل نشد احتمالا شبکه شما حاوی اشکال است.

دستگاهتان را خاموش و سپس روشن کنید، یا به طور کلی وای وای و بلوتوث را قطع و وصل کنید. بار دیگر امتحان کنید تا ببینید مشکل حل شده یا خیر! گاهی اوقات چند دقیقه بردن گوشی به روی حالت پرواز می‌تواند مشکل را حل کند.

در بعضی موارد، شبکه مورد نظر و یا دیوایس بلوتوثی را با استفاده از گزینه “Forget” برای گوشیتان ناشناس کنید. سپس بار دیگر آرتباط را برقرار کنید. احتمال حل مشکل در این راه بسیار زیاد است. در مواردی دیگر می‌توانید کش پارتیشن سیستم دستگاه، جایی که دیتاهای موقت ذخیره شده‌اند را پاک کنید. البته این شامل پاک کردن اطلاعات شخصیتان نمی‌شود. با خاموش کردن گوشی، ضربه زدن و نگه داشتن کلید ولوم پایین، سپس نگه داشتن کلید پاور شما می‌توانید دستگاهتان را به حالت ریکاوری ببرید.

رایج ترین مشکلات اندروید 7 نوقا

وقتی پیام شروع را دیدید، کلید ولوم پایین را دو بار بزنید تا این حالت مشخص شود، سپس کلید پاور را فشار دهید تا آن انتخاب شود. زمانی که اندروید و علامت تعجب قرمز را دیدید، کلید پاور را نگه دارید و سپس بر روی کلید ولوم بالا ضربه بزنید.

شما همچنین منو دیگری را نیز خواهید داشت. بر روی کلید ولوم پایین ضربه بزنید تا گزینه پاک کردن کش پارتیشن مشخص شود. سپس کلید پاور را فشار دهید تا آن انتخاب شود. کار تمام است.

اپلیکیشن های ناپایدار و یا حاوی مشکل کرش

رایج ترین مشکلات اندروید 7 نوقا

یکی از رایج ترین مشکلات اندروید 7 ، کش اپلیکیشن‌ها و یا ناپایداری آن‌هاست. سریع‌ترین راه حل موجود، حذف اپلیکیشن حاوی مشکل و سپس نصب دوباره آن است. شما همچنین می‌توانید از طریق منو تنظیمات اپلیکیشن، کش داده‌های موقت مربوط به آن را پاک کنید.

هر دو پروسه می‌تواند مشکل را به کلی حل کند اما اگر مشکل همچنان پابرجا بود، سپس شما می‌توانید با توسعه دهنده آن اپلیکیشن ارتباط برقرار کرده و مشکلتان را با آن درمیان بگذارید.

رایج ترین مشکلات اندروید 7 نوقا

اگر مشکل از سیستم عامل شماست و با اپلیکیشن‌های دیگری این مشکل را ندارید، ناچارید تا منتظر یک به‌روزرسانی برای آن اپلیکیشن بمانید. بنابراین بهتر است از آن یک بکاپ تهیه کنید تا اطلاعات شما در آن ماندگار باشد.

دیگر مشکلات اندروید 7 نوقا

رایج ترین مشکلات اندروید 7 نوقا

در اینجا مشکلات بزرگ دیگری نیز وجود دارد که ما در فروم‌های مختلف مرتبط با اندروید نوقا از کاربران شنیده‌ایم؛ اما آن‌ها در حال حاضر راه حلی جز دریافت یک به‌روزرسانی جدیدتر اندروید ندارند! ساده‌ترین راه حل ممکن این است که شما مرتبا چک کنید تا ببینید آیا به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده‌اید یا خیر. هر باگ رسمی می‌تواند خیلی زود شناسایی شده و توسط صاحب اندروید، برطرف شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

111 دیدگاه

  1. سلام وخسته نباشید دوستان گرامی یه گوشی j7 2016دارم اپدیتش کردم اندروید ۷ شده ولی خیلی پشیمونم شریت دریافت نمیکنه لطفا منو راهنماین کنید با تشکر.

  2. سلام گوشی من j7 2016 هست قبل از آخرین به روز رسانی از طریق smart viweخیلی راحت به تلویزیون سامسونگ smart(هوشمند) متصل میشد ولی الان اصلا متصل نمی شه همه ی راهکارها رو انجام دادم ولی باز هم متصل نشد که نشد اگه امکان داره لطفا راهنمایی کنید ممنون.

  3. سلام من اندروید داخل گوشیم اول خودم اپ دیت کردم اول شارژ تموم میکرد گوشیم بعد دادم گوشیم باز اندریود ۷ زدن بعد من الان میبینم گوشیم بازی سبک حجم کم نمیکشه صحنه اهسته میشه بعد بازی متوقف میشه ترخدا بگید از چیه گوشبم اول ساام بود قبل اپدیت مممنون ترخدا زود تر جواب بدید

  4. سلام گوشیم سامسونگ on5هستش اپدیت اندروید ۷نیمده دادم بیرون اپدیت کردن گوگل پلیشکار نمیکنه میخام تپسی بگیرم میگه گوگل پلی اجرانمیشود بعد برنامه فروشگارو هم نداره گوگل پلی هم اپدیت کردم ولی بازم کارنمیکنه اندروید۶ بود کار میکرد چیکار کنم

  5. من نوت ۵ دارم از وقتی که اندروید ۷نصب کردم اسمارت ویو نداره .قبلا راحت به تلویزیون وصل میشدم و فیلم می دیدم. اگه کسی راه حلی داره ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

  6. سلام
    گوشیم آبدیت شده دوربین جلوی گوشیم کارنمیکنه
    J5(2016)چیکار کنم ،صدای پیامکم که نمیاد

  7. من اندرویدم اپدیت کردم ب ۷ خیلی راضیم
    همه چیش عالی شده فقط نمیدونم چرا کابل ک بهش وصل می کنم تا رمم یا فلشم بخونه
    نمیخونع
    از وقتی ک اپدیت کردم ای جور شده

  8. سلام من دیشب گوشیمو اندرویدمو ۷کردم امروز بی دلیل بلندگومکالمش انتقال پیدا کرده رو اسپیکر پشتش چیکار کنم حالا.
    گوشیم جی ۷

  9. سلام خسته نباشید گوشی من سامسونگ A7 2017 هستش چند وقتیه وقتی میزارمش رو ویبره وقتی زنگ میخوره یا پیام میاد صدای ویبره کار نمیکنه کلا ویبره نداره چی شده؟ میشه کمکم کنین :((((

  10. سلام گوشی من j7 2016 هست.از روزی که آپدیتش کردم و اندرویدش ۷ شده یه مشکل پیدا کرده اونم اینه ک یه پیام ک میاد تا بازش نکنی هی چند دیقه یه بار ویبره میزنه حتی زمانی ک بیصدا باشه اگه میدونید کمک کنید مرسی.

  11. سلام من گوشیم سامسونگ j5pro 2017 هست .اندروید هفت .یکی دو هفتست وقتی دیتای بازی رو ماک میکنم حافظم خالی نمیشه..الان من پنج گیگ خالی داشتم یک گیگ دیتای یه بازی رو حذف کردم ولی بازم همون پنج گیگ حافظه داخلی دارم.چرا؟ چرا نشد شیش گیک ؟

  12. سلام من گوشیم سامسونگ j5 2016 هست ولی براش اندروید ۷ نیومده.دلیلش چیه????؟

  13. سلام گوشیم j7 2016هس و دو روزه اپدیت کردم به ۷ و بعرش دیگ دوربین ام عکس نمی گیره و حتی رو عکس ها رو نمی تونم پاک کنم !!!تو رو خدا راه حل بدید

  14. سلام
    من هواوی میت8دارم. گوشیم روبرای اپدیت بردم خدمات موبایل ولی گفتن فایل مخصوص مدل تو کار نمیکنه و اپدیت نمیشه به نظرتون مشکلش چیه؟
    و ی سوال دیگه من با فلش خیلی کار میکنم اگه اپدیت کنم تو این کار ب مشکل بر میخورم؟

  15. سلام گوشی من J7 2016 هست… دیروز آپدیت کردم و مدام خطای Google play is stopped یعنی هر لحظه داره همین اخطارو میده کلافم کرده کسی میدونه مشکلش چیه؟؟؟ خواهشا راهنمایی کنید

  16. با سلام ببخشد گوشی من a3 ..2016
    هیچ کدوم این مشکلاتی ک دوستان گفتنو نداشته
    فقط رنگ صفحش خیلی دارقان شده..
    رنگارو ی جور دگ نشون میدع……!!!

  17. سلام
    گوشی من سامسونگ A7 2017هستش.
    از وقتی اپدیت کردم با برنامه تلگرام دچار مشکل شدم.
    وقتی صفحه گوشی قفله تلگرامم غیرفعال میشه پیامارو اعلام نمیکنه.
    به محض اینکه قفل صفحه باز میکنم پیامای ده بیست دقیقه پیش تازه میاد.
    همه تنظیماتشو هم چک کردم.
    نمیدونم مشکل از کجاست.
    البته اینم بگم گوشی مامانمم همینه و همینو مشکلو داره☹

  18. سلام
    ببخشید یه واسل داشتم اگه جوابنو بدید واقعا ممنون میشم
    1_میخوام گوشی بگیرم a5 2017 اگه اندروید 7 مال خوده کارخونه باشه یعنی تو خوده کارخونه زده باشن بهش بازم این مشکلا به وجود میاد ؟؟
    2_مثلا اندورید گوشی من 6 هستش میخوام به اندروید 8 اپدیت کنم اول باید به 7 اپدیت کمم بچو بعد به هشت یا لازم نیست همینجوری میشه به 8 اپدیت کرد یا لازم نیست میشه همینحوری بدون اپدیت کردن به اندروید 7 به اندورید 8 اپدیت کرد ؟؟
    ممنون.

  19. واقعا پشیمونم از اینکه گوشیمو اپدیت کردم ، خیلی گوشیم هنگ میکنه گوشیمم تازه خریده بودم ☹️

  20. وقتی از اندروید طرفداری میکنین و معایبشو نمیخواین ببینین و میاین تو بحث ios بهتره یا android از اندروید طرفداری میکنین پس چرا از این مشکلات حرف نمیزدین اندروید امکانات خوبی داره ولی نه امنیت داره نه واسه آدم اعصاب میزاره اندروید فقط به درد دانشجو و کسایی میخوره که زیاد دانلود و … میکنن اندروید آشغاله نمیشه اسم سیستم عاملو روش گذاشت

    • سلام ببینید هرکسی یه نظری داره طبیعتا زمانی که ۶ میل پول گوشی بدی اگه اندروید هم باشه هیچ مشکلی و لگی نداره حالا چه برسه به اپل امریکایی مثل همون موتورولایی که اولین گوشیه همراه رو زده چرا یکی از موتورولا چیزی نمیگه چون قیمتا طوری نیس همه داشته باشن یا لگی داشته بتشه من j5 primeدارم و اندروید ۷ و هیچ مشکلی نداره هیچ وقتم با هیچ اپل و گوشی دیگه ای مقایسه نمیکنم چون نسبت به قیمتش خیلی عالیه و اگر ۶ میل به اندروید هم بدی واست ۵ سال کار میکنه اخ هم نمیگه چه توقعی از گوشی زیر ۱ میلیون داری به سیستام عامل چه ربطی داره به سخت افزار مربوط سخت افزار ضعیف گوشیاتون نمیکشه اندروید ۱ گیگی رو ولی فایل ۲۰۰ مگی iosرو ۵ هم میکشه که اپ میکنه ولا چرا گوشی سال های قبل مثل a7اندروید ۷ نمیگیره یا باگ داره

  21. سلام من گوشیم note 5 هستش و از وقتی اندرویدم اپدیت کردم(اندروید۷) دیگه نمیتونم از طریق USB به تلوزیون لپ تاپ و… وصل بشم ، راه حلی برای این مشکل وجود داره؟ یا باید صبر کنم تا اپدیت بیاد؟!

  22. سلام من گوشی اکسپریا x1 اولترا دارم گوشیمو وقتی به شارژر وصل میکنم شارژ نمیکنه اما وقتی گوشیمو خاموش روشن میکنم شروع میکنه به شارژ کردن به تنظیمات کارخانه هم برگردوندم اما لازم درست نشد. وقتی شارژ گوشی میاد رو یک درصد گوشی شروع میکنه به شارژ کردن

  23. سلام
    من دیروز گوشیمو به اندروید 7 ارتقا دادم…
    اما در عین ناباوری،الان گوشیم هیچ فیلم یا آهنگی نمیتونه پخش کنه…
    حتی فیلمای اینستاگرامم رو هم نمیتونه پخش کنه
    اصلاااا خیلیییی عجیبه
    نمیدونم چیکار کنم
    کمکم کنین

    گوشیم سامسونگ A3 2016 هستش

  24. سلام
    لطفا مشکل بلندگوی a3 2016 رو روی اندروید ۷ تست کنین
    اکو داره خیلی بد
    ممنون میشم باخبرم کنین

  25. سلام.. من htc one m9 دارم.. ی مشکلی واسم پیش اومدده .. چن وقت پیش گوشیمو ب اندروید ۷ ارتقا دادم ولی از اون ب بعد دیگع هیچ وی پی انی وصل نمیشه? .. چیکار کنم؟

  26. با سلام، ببخشید من گوشیم A7 2017 هستش و براش اندروید هفت اومده، وقتی آپدیت کردم ارور داد و نصب نشد، و پاک شد:/

    چیکار کنم؟

  27. سلام خسته نباشید.
    من نمیدونم این سازنده ی اندروید را کجا پیدا کنم که…. کنم
    اقا اندروید فقط4. 4. 4
    S7 ایج دارم با اندروید 7 هرکاری میکنم بازی دیتا دار. مثل gtv
    کالاف دیوتی. مورتال کمبات. پی اس. فیفا . خلاصه هیچ کدومو نمیاره بالا چرا چون اندرویدش 7 .
    اما یه هواوی 4xبا اندروید 4 دارم که همه رو بدون هیچ مشکلی میخونه.
    اقا این چه کاری خب اندروید بالاتر میدن که کاربر راحتر با تلفن همراه کار کنه و با امکانات بیشتر نه این که بدترش کنن.
    به نظر شما اندروید 8 بیاد این مشکل حل میشه
    ممنون

  28. سلام
    من گوشی a82016 دارم از وقتی به نوقا ارتقا دادم حافظه داخلی خیلی کم شده الان تو اطلاعات حافظه داخلی رو 16 نشون میده باید چیکار کنم؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  29. ههههه گوشیاتون بندازید بره اخه سامسونگ خودش حالت عادی بعد سه ماه شروع میکنه هنگ کردن
    من هواوی دارم اپدیتش کردم.هیچ مشکلی پیدا نکرده.خیلیم جذاب تر شده.البته چون تازه اومده باید هم مشکلاتی داشته باشه که در اندروید های بعدی رفع میشه
    لطفا قبل اپدیت گوشیتونو شارژ کنید و حتما با وای فای پرسرعت اپدیت کنین

  30. سلام من اس۷ فلت دارم اندرویدش ۷ و همین چند روز پیش یه اپدیت براش اومد و من اپدیتش کردم ولی از اون موقع وقتی میزنم به شارژ قابلیت شارژ سریعش خود به خود خاموش میشه نمیدونم مشکل از چیه بخاطری که اندروید و ارتقا دادم یا نه

  31. من a7 2017 دارم ولی هنوز آپدیت آندروید 7 نیومده واسش
    یعنی تو قسمت software update یا همون بروزرسانی نرم افزار میگه آخرین نسخه آندروید نصب شده
    در حالی ک آندروید گوشی من الان 6-1هست
    چه راه حلی داره واسه آپدیت؟

  32. من موتورولا moto x دارم..از وقتی نصب کردم فقط یه مشکل داره اونم کندی و هنگ های لحظه ایه که واقعا کفرمو دراورده و گوشی رو از چشمم انداخته..امیدوارم آپدیت جدید بدن

  33. سلام بر دوستان عزیز
    من از وقتی اندرویدمو آپدیت کردم دیگه نمی تونم بهش فلش وصل کنم لطفا اگر کسی این مشکلو هل کرده بگه

  34. سلام گوشی من A3 2016 ست ازوقتی که آپدیت کردم به آندروید 7 نمی تونم به هیچ سایتی وصل شم حتی گوگل وباید فیلترشکن روشن کنم تا وصل شه لطفا راهنمای کنید که باید چیکارکنم

  35. درود بر شما
    ولی من هنوز سه روز شده که این گوشی رو خریداری کردم راهی نداره؟

  36. سلام من گوشیم آ۷ ۲۰۱۶ هستش از وقتی آپ کردم مصرف باتریش خیلی زیاد شده،حس میکنم کندتر هم شده….بنظرتون چطوری میشه به ۶برش گردونم؟

    • با سلام بدی بیرون دانگرید میکنند به اندروید قبلی کار خودت نیست ادم وارد میخواد حتما وارد باشه چون نباشه برای گوشیت مشکل پیش میاد هزینش هم نقریبا۳۰یا۴۰تومن میشه

  37. درود بر شما
    برنام…… متوقف شده است
    شروع مجدد

  38. سلام من گلکسی اس 8 دارم وارد هر نرم افزاری میشم ارور شروع دوباره میده وو بعد شروع دوباره ارور بستن برنامه رو میده و اصلا هیچ برنامه ای رو باز نمی کنه لطفا سریعا رسیدگی کنین

  39. باسلام
    دوستان من اندروید گوشیمو که اپدیت کردم
    بعد از یه مدت برام پیغام no sim card insert میاد با اینکه سیم کارت داخله گوشیه!
    ضمنا گوشیم a5 2016 دوسیم‌کارتس اگه کسی راه حلی داره بگه لطفا.

    • درود بر شما

      • مطمئن بشید که خشاب سیم کارت مشکلی نداشته باشه
      • حالت شبکه رو به حالت خودکار دربیارید
      • اپراتور رو به صورت دستی پیدا کنید ببینید مشکل برطرف میشه یا خیر
  40. سلام،من (2016)A7دارم وحدودیکماهه به اندروید7ارتقاش دادم وبدی که اندروید7داره اینه که وقتی کلیپ ویاعکسی رودانلودمیکنیدوازحافظه تلفن به حافظه خارجی انتقال میدیدتمامی فیلمهاوعکس ها توی قسمت دوربین میادوقابل مشاهده ست وآدم نمیتونه هیچ فایلی روبه حافظه خارجی انتقال بده به خاطرهمون مشکلی که گفتم،لطف کنیدراهنماییم کنید.تشکر

  41. من گلکسی آ پنج ۲۰۱۶ دارم به اندروید نوقا ارتقا دادم عجب اشتباهی هم کردم همیشه فیلم با زیرنویس بی سیم از تلویزیون میدیدم حتی فرمت mkv منتهی دیگه الان زیرنویس روی تلویزیون پخش نمیشه فقط روی گوشی میتونم ببینم واقعا گند زدن به این پلیر خیلی خوب که روی اندروید مارشمالو بود تمام نرم افزارها رو هم امتحان کردم فایده ای نداشت ? اگه کسی کمکی میتونه بکنه بهم بگه وگرنه برم نمایندگی برگردونم به اندروید قبلی ۶

  42. سلام ، من گوشی سامسونگ A5 2016 دارم. از زمانی که به آندروید 7 ارتقاء دادم ، هیچ برنامه روی گوشیم نصب نمی شه. لطفاً راهنمایی بفرمایید.

  43. سلام
    من گوشی A5 2016 دارم و یک هفته پیش به نسخه ۷ آپدیت کردم… بعد از اون تاریخ اصلا بروزر من کار نمیکنه و حتما بایستی با فیلترشکن باز کنم …. ضمنا تمام برنامه های گوگل سیستم را آپ دیت کردم ولی درست نشد….. حتما باید برای باز کردن پیج ، از فیلتر شکن استفاده کنم… تلگرام مشکلی نداره ولی برنامه هایی که با گوگل و .. سرکار دارن مثل اینسان و … مشکل پیش میاد…
    لطفا راهنمایی کنید

  44. سلام‌ من گوشیم s6 edge هست از وقتی اندروید ۷ گرفتم مدت زمان شارژ شدن باطری از یک ساعت شده سه ساعت

  45. با سلام  من همین الان اندروید هفت کردم  (2016)a710 همش لگ میزنه تو بازی تو برنامه ها تو سایت ک میرم لگ میزنه خیلی کند شده قبل از اپدیت اینجوری نبود اگه میشه کمکم کنید . باید چه کار کنم؟

  46. سلام من گوشی سامسونگ گلکسی (A7 (2016دارم و اندروید خودم رو از ۶به ۷ فرستادم و سنسور اثر انگشت غیر فعال شده و مینویسه:لطفااز تمیز بودن صفحه کلید اطمینان داشته باشید درحالی که صفحه کلید تمیز،تمیزاست. لطفا به من کمک کنید

    • سلام
      منم گوشیم A7 2016 هستش و 8تیر 96 پیام امد که اندروید 7 امده و من دیشب ارتقا دادم و چنین مشکلی پیش نیومده یه بار دیگه برید تنظیمات دوباره تنظیم کنید حس گر اثر انگشت رو شاید درست بشه

  47. آپدیت نکنید آقا
    آپدیت نکنید
    همش مشکل داره
    تو انتخاب تصویر زمینه مشکل پیدا کرده و از همه بدتر دیگه رامش از کار افتاده از وقتی آپیدیت کردم یعنی کابل یو اس بی و فلش کار نمیکنه یعنی دیگه از گوشی به هیج جا و هر جا به گوشی هیچی نمیتونید انتقال بدید لعنت به آپدیت جدید۷ که رید تو گوشیم

  48. گوشی اس ۷ هس از وقتی اپ کردم یک هفته یه بار خود به خود خاموش میشه گاهی اوقات هم یکهو ریستارت میشه هنگ میکنه واقعا اندروید ۷ چرا اینجوری شده همه این مشکلات ممکنه به گوشی اسیب بزنه اندروید ۶ خیلی خوب بود

  49. گوشی من a5 2016 هست که دو روز پیش خود گوشی پیام اپدیت اندروید رو داد که اپدیت کردم. چون از اینترنت دانشگاه استفاده می کنم از طریق وی پی ان به اینترنت وصل میشم. ولی از وقتی اپدیت کردم هر چند دقیقه وی پی ان و در نتیجه اینترنت قطع میشه ! کلا از اپدیت اندروید سخت پشیمونم چرا که این قطعی دایم وی پی ان اعصاب خورد کنه چرا که تا قبل از اپدیت اصلا اینطوری نبود

  50. سلام.
    من اس8پلاس گرفتم اندرویدش7هست
    وقتی گوشی زبانش فارسی باشه همراه بانک ملت چندین کارنمیتونه انجام بده
    مثل پرداخت قبض وخریدشارژ
    البته زبان که انگلیسی میشه مشکل حل میشه

  51. با سلام…از وقتی که من اندروید ۷ رو آپدیت کردم…خیلی از برنامه های گوشیم درست کار نمیکنه…مثلا تو اینیستا گرام نمیتونم فیلم هارو ببینم…میشه راهنمایی کنین که مشکل از این اندروید ۷ هست یان؟؟؟؟؟

  52. سلام من سامسونگ A7 دارم از وقتی به اندروید ۷ ارتقا دادم دیگه otg نمیخونه به سیستم هم متصل نمیشه خواهشا یکی راهنمایی کنه

    • سلام توی تنظیمات usb رو سرچ کن
      usb configuration حالت mtp رو فعال کن
      متاسفانه از منم اس ۶ هست به کامپیوتر وصل نمیشه تا الان نتونستم راهکار پیدا کنم

  53. سلام. من چند روزه اندرویدمو 7 کردم همزمان سیم کارتمو هم 4جی کردم! حالا هر بسته ایرانسلی ک میخرم باید گوشیو ریست کنم تا بسته فعال بشه! و اصلا هم نمیتونم از نت ازاد( بدون خرید بسته و مستقیم) استفاده کنم! حالا این مشکل از اندروید گوشیم هس یا سیم کارت؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

  54. درود دوستان.من بعد از بروزرسانی تنها مشکلی که پیدا کردم با وصل کردن otg یا فلش های otg دار بود که فلش رو میخونه ولی همین که میخوام فایلی رو توش بریزم یا بردارم از فلش چند درصد میره و قفل میکنه.بعضی وقتا هم حالش خوب میشه چند نمونه استفاده کردم همین مشکل رو داشته.لطفا کمک کنید قبلش اینجور نبود یعنی اندروید ۶.۰.۱ گوشی من s7 edge هست

  55. من تبلت سامسونگ S2 دارم ، امروز ارتفا دادم به اندرویید 7 ، حالا فارسی رو ساپورت نمیکنه ! یعنی در لیست زبان ها میاد ولی نه اس ام اس و نه تلگرام نمی تونی فارسی تایپ کنی !

  56. HTC A9 ، به اندروید 7 آپدیت شد، برنامه هام باز نمیشن، علی الخصوص google play..
    راه حلی براش هست؟

  57. من هانر ۸لایت دارم اندروید پایه اش نوقاست خیلی خوب وعالیه این مشکلات که دوستان میگن هم ندارم فقط بعضی از اپلیکشن ها بازی در میارن مثلا دی جی کالا یه دفعه از تو برنامه میپره بیرون بعضی از نرم افزارها ها هم موقع نصب اجازه نمیده میگه با اندروید شما هم خوانی نداره تقریبا تمام نرم افزارها دیگه خوب وروانن در مورد وایفا هم وصل شدنش عجیبه اولین بار که می‌خواستم به مودم منزل وصلش کنم نه تنها نشد حتی مودم ریست کرد ولی بعدش وصل شد مشکلی هم ندارم

  58. گوشی من NOTE 5 هست بزرگترین مشکلی که دارم اینه که وقتی گوشی رو میزاری روی حالت بی صدا یا سایلنت به هیچ عنوان ویبره نداره و دکمه تنظیم ویبره درحالت سایلنت هم آف شده نمیشه تغییرش داد… لطفا اگر کسی راهی میدونه کمک کنه

    خیلی مصرف باتریشم زیاد شده

  59. سلام
    مشکل اندروید ۷ با آنتن روستایی چیه؟
    من تازه آپدیت کردم گوشیمو رو همراه اول خوبه اما رو روستایی فقط میتونم پیام بفرستم. زنگ نمیتونم بزنم و دریافت هم نمیکنم
    گوشیم نوت ۵

    • انتن دهی بعد از اپدیت دچار مشکل میشه در مناطی روستایی و فقط ایرانسل انتن میده همراه اول فقط busy میزنه و تماس برقرار نمیکنه و فقط اس میفرسته تنها راه حلش تعویض اپراتور که به نظرم من مسخراست و حتی سامسونگ هم پاسخگو نیست

    • توی mobile network گزینه 2G رو بزن
      توی شهر LTE

  60. گوشی من s7 هیت از وقتی آپدیت کردم کیفیت دوربین کم شده ،شارژ سریع تمام میشه، و موقع ریستارت کردن گوشی تاچ ویزش از کار میوفته ،هنگ میکنه، کارت حافظم رو از کار انداخته. اگه کسی میتونه راهنماییم کنه

    • سلام
      منم s7 دارم بعد از آپدیت به نوقا باتریم نصف روزه تموم میشه و در قسمت Battery Optimization هم 42 در صد مصرف برای os نوشته شده
      اگر کسی به این مشکل برخورده و تونسته حل کنه لطفا بگه
      ممنون

  61. سلام گوشی من s7 هیت از وقتی آپدیت کردم کیفیت دوربین کم شده ،شارژ سریع تمام میشه، و موقع ریستارت کردن گوشی تاچ ویزش از کار میوفته ،هنگ میکنه، کارت حافظم رو از کار انداخته. اگه کسی میتونه راهنماییم کنه

  62. سلام. من گوشیم سونی xz هست وقتی گرفتمش سرع اپدیت زدم ندونستم این مشکلاتی که میگم از اول بود روش یا اندرویدشه لطفا اگه میدونین جوابمو بدین
    اول اینکه فیلم هایی که با ویدیو خودش باز میکنگ ریپ میزنه ولی با پلیر های دیگه نشون میده
    دوم اینکه گوشی من فست شارژ 3 ساپورت میکنه و منم شارژر مخصوصشو گرفتم uch12 رو ولی بازم 2:20 دقیقه طول میکشه تا فول شه. به نظرتون جفتشم از نوقا هست؟

  63. سلام
    من اندروید 7 روی نوت 5 نصب کردم بعد از نصب تمام برنامه های فابریک گوشی مثل دوربین تنظیمات گالری و… میرم توش هنگ میکنه و به هیچ عنوان بالا نمیاد که مجبور میشم ریست کنم که بعد از ریست حداکثر یه برنامه باز میشه و دوباره مثل قبل میشه
    الان واقعا انگار گوشی ندارم کسی میدونه باید چیکار کنم؟

  64. خخخخ شما ک مشکلی ندارین گوشی من s6edge+هست گوشیم کار میکنه ولی ن صفحه میاد بالا ن زنگ میخوره هیچی همجی درسته ولی هیچی درست نیست لدفا اندرویدتونو ارتقا ندین.

  65. من اس۶دارم‌ اندروید رو ارتقاع دادم به ۷ و الان وحشتناک شارژ باتری کم‌میکنه . مشکل چیه ؟؟؟؟؟

  66. سلام اگه کسی میتونه کمکم کنه ، من سونی x. دارم چند روزه به اندروید 7 ارتقا دادم وقتی دوربین رو باز میکنم صفحه یه مقدار تیک میزنه ریست فکتوری هم کردم درست نشد؟؟؟ لطفأ کمکم کنید.

  67. سلام من s6 دارم از وقتی اندروید آپدیت کردم یه مشکل اساسی دارم. زبان کیبورد خود به خود عوض میشه گاهی با کلمه فارسی گاهی هم با یه کلنه انگلیسی زبان عوض میشه. چیکار کنممم

  68. من اکسپریا x دارم… فیلمام تیک دار شده و گالریم کند شده… چه. کنم؟؟؟؟ ؟

  69. سلام گوشی من از شارژ سریع و usb type c پشتیبانی میکنه و قبل از آپدیت در مدت ۵۵ دقیقه شارژ اون ۱۰۰درصد میشد بعد از آپدیت چی بگم والله شده شیش ساعت سخت از کرده خود پشیمونم این رو هم بگم از آپدیت رسمی خود سازنده و از از خود گوشی مستقیما آپدیت کردم نه از آپدیتهای غیررسمی

  70. چند روزه آپدیت کردم. دو برابر قبل باطری مصرف می کنه. البته خوبی آپدیت اینه که دیگه موقع بازی داغ نمی کنه، سیستم عامل هم خیلی فضای کمتری می گیره (قبلا حدود 10 گیگ بود، حالا شده 6 گیگ). ولی مشکل شارژ خیلی زیاده

  71. درود بر همه دوستان

    به نظر من ارتقا اندروید هفت یه اشتباه بزرگ بود من گوشسم z3+ هستش اصلا به طور کل گوشیم به هم ریخته مصرف باطری وحشتناک بالا رفته و گوشی زمانی که به حالت خواب میره میخوای دوباره صفحه رو باز خوانی کنی هنگ میکنه و باید حتما ریست بشه ، حتی تو مرور گر هم خود به خود شروع به بستن صفحه میکنه خیلی کلافه شدم تو رو خدا اگه راه حلی پیدا کردین راهنمایی کنین

  72. گوشی من z3+ هست وبعد از نصب اندروید 7 گوشی هنگ و ریستارت می شه

  73. بابا مشکل من اینه که از وقتی اندروید سون نصب کردم وقتی به وای فای وصل میشم میرم تو یه برنامه ای مثلا مثل اینستا آنتن گوشیم میپره هی، کلافم کرده لطفا راهنمایی کنید

  74. تروخدا اگه کسی هست که همین مشکلو داشته و تونسته حل کنه بگه 🙁

  75. واااای این اندروید منو بیچار کرده:(
    شارژ گوشیم (one a9) خیلی زووووود تموم میشه
    کاش آپدیت نمیکردم

  76. سلام مشکل دیگه ای که من به شخصه دیدم اینکه وقتی کلید ولوم رو میزنیم نوتفیکشنی که وضعیت صدا رو نشون میده خیییلی بیشتر از قبل طول میکشه تا غیب بشه!!!( حدود 20 ثانیه) این موقع دیدن کلیپ تصویری عذاب اوره و باید حتما یک قسمت از صفحه بزنی تا غیب بشه!!! این مشکل رو کسی غیر من داشته ایا؟؟؟ ( z5)

  77. بزارید بیاد اول نوقا بعد برید سمت مشکلاتش ، چند تا گوشی موقعی که این مطلب رو درج کردید این ورژنش رو دارن آخه ، مثل ویندوز ده هنوز نیومده بود هی مطلب پشت مطلب وقتی که فراگیر شد اصلا مطلبی نمیدیدی خیلی مسخره است

    • درود بر شما
      این مطلب صرفا به جهت تازه بودن این سیستم عامل و نا آشنا بودن برخی کاربرا با اونه.
      دستگاهای زیادی نوقا رو دریافت کردن و یا کاربرای گوشی های نکسوس و ال جی وی 20 چندین ماه هست که از این سیستم عامل استفاده میکنن.