حل مشکل دوربین گوشی پیکسل

گوگل برای حل مشکل دوربین گوشی پیکسل دست به کار شد

مشکلات دوربین گوگل پیکسل ، این روزها بزرگترین دغدغه بسیاری از خریداران گوشی های شرکت گوگل است که متاسفانه هنوز به سرانجام نرسیده است. در همین راستا یکی از سخنگوهای شرکت گوگل در صحبت‌های جدید خود با یک وبسایت تعهد داده که تیم پیکسل در حال کار بر روی حل مشکل دوربین گوشی پیکسل است.

در فوق‌العاده بودن گوشی گوگل پیکسل شکی نیست. این موبایل ساخت عالی، طراحی منحصر به فرد، عملکرد شگفت انگیز و بهترین نسخه از سیستم عامل اندروید که تا به حال دیده‌ایم را ارائه می‌کند. زمانی که گوگل در ماه اکتبر، برای نخستین بار از گوشی پیکسل رونمایی کرد، تازه‌ترین دستاورد غول جستجوی جهان موفق شد تا بهترین امتیاز دوربین ثبت شده در وبسایت DxOMark که تا به حال توسط یک گوشی هوشمند به دست آمده است را به نام خود رقم بزند. بی‌تردید پیکسل قادر به گرفتن تصاویری پر زرق و برق و جذاب است، اما اخیرا گزارش‌هایی از سوی کاربران گوشی های هوشمند گوگل منتشر شده است که نشان می‌دهد آن‌ها با مشکلات کاملا جدی در این بخش گوشی گوگل مواجه شده‌اند.

چه مشکلاتی کاربران با این گوشی دارند؟ گزارش‌های متعددی منتشر شده است که مربوط به اپلیکیشن دوربین می‌شود. بر اساس این مشکل دوربین غیر فعال شده، خطوط صورتی به صورت فریز در نمایشگر دیده می‌شوند که تمام صفحه را در بر می‌گیرند و اجازه گرفتن عکس از کاربر گرفته می‌شود. این خبر خوبی برای تمامی دارندگان گوشی های پیکسل نیست، اما در سمت روشن قضیه این مشکل می‌تواند با یک به‌روزرسانی نرم افزاری به طور کل برطرف شود.

حل مشکل دوربین گوشی پیکسل

روز گذشته در گزارشی عنوان کردیم که این کاربران مشکلات دوربین گوشی پیکسل خودشان را با گوگل در میان گذاشته‌اند، اما متاسفانه هیچ پاسخ قانع کننده‌ای از این شرکت دریافت نکرده و عملا با بی محلی آن‌ها روبه‌رو شده‌اند. حال یکی از سخنگویان گوگل در مکالمه‌ای با MobileSyrup حول محور مشکلات به وقوع پیوسته با دوربین گوشی پیکسل سخن گفته است:

تیم پیکسل از این گزارش‌ها مطلع بوده و برای حل مشکل دوربین گوشی پیکسل دست به کار شده است. ما به زودی شما را با اطلاعات جدیدی که داریم، در جریان خواهیم گذاشت.

راه حل مشکل دوربین گوشی پیکسل به صورت موقتی، استفاده از حالت پرواز است

گوگل تا بدین لحظه اطلاعات کاملی را در خصوص این نقص به وجود آمده ارائه نکرده است، اما همچنان کاربران بدون حل مشکل دوربین گوشی پیکسل در حال استفاده از گوشی هوشمندشان هستند. گفته می‌شود در حال حاضر استفاده از گوشی در حالت پرواز می‌تواند راه حل موقتی برای بسیاری از کاربران باشد، اما ما امیدواریم که خریداران نخستین دستاورد موبایلی 0 تا 100 ساخت گوگل، مدت زمان زیادی را منتظر ارائه یک راه حل همیشگی از سوی این شرکت فناوری نباشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*