گوشی لنوو ZUK Edge

تصویر جدیدی از گوشی لنوو ZUK Edge لو رفت

با سخت‌تر شدن رقابت میان سازندگان مختلف، به‌نظر چینی‌ها تلاش دارند تا باز هم با معرفی محصولی قدرتمند، توجه تمام کاربران را به خود جلب کنند. با انتشار اطلاعات بسیاری در مورد سخت افزار گوشی لنوو ZUK Edge ، حالا تصویری جدید از آن منتشر شده که می‌تواند صفحه نمایش بدون حاشیه این دستگاه را تایید کند.

یک ماه پیش، این گوشی هوشمند موفق به دریافت تاییدیه TENAA شد و همزمان با آن، اطلاعات بسیاری از محصول جدید لنوو (Lenovo) در اختیار کاربران قرار گرفت.

عکس جدید گوشی لنوو ZUK Edge صفحه نمایش بدون حاشیه آن را تایید می‌کند

همانطور که انتظارش می‌رود، گوشی لنوو ZUK Edge به عنوان یک پرچمدار به تراشه اسنپدراگون 821 (Snapdragon 821) و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. اطلاعات قبلی نیز از صفحه نمایش 5.5 اینچی و فول اچ دی این گوشی حکایت داشتند. به‌علاوه گوشی جدید لنوو با مجهز شدن به سنسوری 13 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سنسوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی، می‌تواند نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند.

گوشی لنوو ZUK Edge

اگرچه تصویر جدید گوشی لنوو ZUK Edge کیفیت چندان بالایی ندارد، اما صفحه نمایش بدون حاشیه آن را تایید می‌کند. علاوه بر این، پیشتر شاهد انتشار تصویری با رنگ سفید از محصول جدید لنوو بودیم اما این عکس جدید، رنگ مشکی آن را نشان می‌دهد. به هر حال زمان زیادی تا برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017) باقی نمانده و شاید لنوو نیز همانند دیگر سازندگان، از پرچمدار جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کند. هرچند، براساس اطلاعات قبلی، احتمال معرفی این گوشی در هفته جاری وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*